![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#481 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik lees in de eerder door een medeforummer geposte link naar een persstukje hierover dat er niet alleen een nieuw ziektebriefje ingediend is door de door ons allemaal zwaar gemiste volksvertegenwoordigster maar ook dat het Vlaams parlement eerst een advokatenbureau heeft moeten zoeken om te onderzoeken of er een controlerend geneesheer naar het door ons zo zwaar gemiste parlementslid kan gestuurd worden om te onderzoeken of......euhm....tja....wat valt er aan te onderzoeken misschien....haar coiffure?
echt....en dan heeft men het over "het ondergraven van de geloofwaardigheid van de democratie en zo Laatst gewijzigd door kelt : 15 september 2021 om 14:58. |
|
|
|
|
|
#482 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Welke idioten (een serieuze vraag) hebben de spelregels voor zichzelf zo ingewikkeld gemaakt dat een advocatenbrureau moet ingeschakeld worden om te zien of er een controle-arts naar een werknemer kan gestuurd worden ? Het wordt tijd dat een revolutie in Vlaanderen die Augiasstal eens volledig en kompleet uitmest
|
|
|
|
#483 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
BREAKING: Sihame El Kaouakibi terug opgedoken. Al feestend. Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#484 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Welk niveau regelt de ziektecontrole? Denkt u dat Homans niet zou ingrijpen als ze wist dat ze niet door wetgeving gebonden was? Het wordt tijd dat Vlaanderen zich volledig losscheurt van het Belgisch misbaksel.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 15 september 2021 om 15:28. |
||
|
|
|
|
|
#485 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 15 september 2021 om 16:26. |
|
|
|
|
|
|
#486 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik dacht dat privacy en medisch geheim een federale materie zijn, maar ik kan me vergissen. Dan hoor ik het wel.
|
|
|
|
|
#487 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Is het medisch geheim dan verbroken door een verlenging van het ziekenbriefje te geven en een poging van Homans om een arbeidsgeneesheer te sturen? Het stond nochtans in alle kranten. Waarom schoot de n-va nu pas wakker, denk je? |
|
|
|
|
|
|
#488 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat hangt ervan af wat u "nu pas' noemt. https://www.hln.be/binnenland/vlaams...ppen~a88bc21b/
|
|
|
|
|
#489 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In dat MEER DAN EEN HALF JAAR ondertussen dat betreffend parlementslid niet is komen opdagen heeft ons formidabel werkkrachtig Vlaams Parlement,waar ongetwijfeld zelfs veel advokaten in zitten,geen manier gevonden om dit soort verkwisting van belastingscenten ,die niet tolerabel zouden zijn in gelijk welk prive-bedrijf overigens ,(zelfs bij 3M),te stoppen.
Dit is een administratief/juridisch op te lossen probleem.Het zit daar VOL administratieven waaronder zelfs juristen en ze zijn er voorzeker zelfs niet aan begonnen...... Ik houd ALLE partijen hiervoor verantwoordelijk,wat dit moet los staan van meerderheid/oppositie.Die is een intern "huishoudelijk" probleem verdorie.... Ettelijke duizenden naamstemmen op mevrouw worden overigens ook al al die tijd gewoon verkwist....door mevrouw zelf......Dat zou ook niet-tolereerbaar moeten zijn voor onze "volksvertegenwoordigers"...... o wacht.......juist....het is eigenlijk WEL tolereerbaar... Laatst gewijzigd door kelt : 15 september 2021 om 17:06. |
|
|
|
|
|
#490 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Onbegrijpelijk dat er dergelijk hiaat in een statuut bestaat. Men zou toch denken dat juristen die gaatjes bij het nalezen zouden gedicht hebben?
|
|
|
|
|
#491 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 15 september 2021 om 17:10. |
|
|
|
|
|
|
#492 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#493 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gerecht = de belgische ziekte.
|
|
|
|
#494 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Het zou best kunnen dat de zaak dan ineens in versnelling geraakt maar dat er naast die versnelling ook best véél koppen kunnen gaan rollen. Dus zal men de zaak nog wel een héle tijd op radiostilte willen houden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 september 2021 om 18:16. |
||
|
|
|
|
|
#495 |
|
Minister-President
|
.
Laatst gewijzigd door De Prof : 15 september 2021 om 18:51. |
|
|
|
|
|
#496 | |
|
Minister
|
Citaat:
Inderdaad volgens alles wat ik tot nu toe gelezen heb is dat goudhaantje van Open VLD op zen minst een sjoemelaar. Wacht uitslag af om te zeggen crimineel. Dat die persoon waarvan bijna voor 98% zekerheid van is dat ze machtsmisbruik gepleegd, zelfs gelden via haar vriend of man heeft proberen verdwijnen zet natuurlijk de goede huisvader/moeder aan tot boosheid. Dat ze nu nog steeds zo fenomenaal bedrag uitbetaald krijgt, is dan ook totaal onbegrijpelijk ( zelfs rekening houdend met sjoemel overeenkomsten van de parlementen) Geef dan plus minus 1300€ zoals alle langdurige zieken en invaliden krijgen. Ze heeft geluk niet in China te leven want daar krijgen "volksvertegenwoordigers" die sjoemelen de Doodstraf wegens misbruik maken van voorbeeld functie In het sjoemel land België mogen aangebrande "volksvertegenwoordigers" thuisblijven met maandelijkse gouden handdruk of worden weg gepromoveerd en geïnstalleerd bij intercommunales enz. als het verdoezelen procedé via de partij mogelijk is!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
|
#497 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het wezen van een parlementaire democratie is dat een verkozene zich enkel dient te verantwoorden aan zijn kiezers. In geen enkele parlementaire democratie verliest er iemand zijn mandaat als hij ziek is. Als hij veroordeeld wordt eventueel wel, maar dat is dan pas als er een vonnis is.
Alleen in dit land maakt men daar niets ter zake doende onderzoeken naar. Ik verwacht dat dat advocatenkantoor een duur betaald eindadvies zal afleveren dat op hetzelfde neerkomt.
|
|
|
#498 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie is die dokter eigenlijk die zomaar gratuit ziektebriefjes schrijft ? Mag dat wel ? Is het misschien dezelfde dokter die de man arbeidsonbekwaam verklaarde die Filip De Winter achtervolgde en lastig viel ?
|
|
|
#499 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|