![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#343 | |
|
![]() Citaat:
de bolsjevieken, de jacobijnen, zijn aan de macht. Van links tot rechts. Van pvda tot VB. Kamp 3 is aan de macht, of we het nu graag hebben of niet.
![]() |
![]() |
#344 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien dient die chantage eerder om die 90% gevaccineerden in het gareel te houden ... Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 1 oktober 2021 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
|
![]() Citaat:
jij ook niet dus? wie zijn hier eigenlijk de joden? ![]()
![]() |
![]() |
#346 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet dat je ermee aan het lachen bent maar om een vergelijking te gebruiken: het is niet omdat iemand bij het leren van een taal zelf nog niet vlot die taal kan spreken dat hij het taalgebruik van een ander niet kan beoordelen (bv. door de kennis van grammatica). En om zich een andere taal nog volledig eigen te maken opdat ze 'natuurlijk' zou worden, moet je ze eigenlijk als kind reeds leren, maar toch kan je een taal leren op latere leeftijd.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 1 oktober 2021 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf2021...nd-to-a-friend Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cijfers in het juiste verband plaatsen kunnen deze beleidmakers en virologen niet.
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dumbo vliegt al rond met die pluim in zijn slurf, alleen zie jij het blijkbaar nog niet. ![]() De volgende stap is duidelijk : vliegen zonder pluim. Hopelijk snel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 1 oktober 2021 om 12:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een zwaarlijvig persoon is ook een zwaardere last (ook letterlijk dan) voor de zorg omdat je meer personeel nodig hebt om die te tillen, te wassen,... Dus kan de bevolking op een verplicht dieet worden gezet op verzoek van de zorginstellingen zodat die gemakkelijker hun werk zouden kunnen doen? Nogmaals, de zorg staat ten dienste van de maatschappij en niet andersom, bijgevolg kan de zorg ook niks eisen van haar bevolking. Of doe zoals Patrick zegt, weiger gewoon niet-gevaccineerde covid-patiënten te verzorgen en dan kunnen ze er ook geen last veroorzaken. Nu is het 100% van de niet-gevaccineerden 'verplichten' hun te vaccineren omdat 1% van hen last bezorgt. Straf dan diegenen die effectief last bezorgen. En principieel is het gewoon zo fout als het maar kan zijn: de zorg die even gaat bepalen wie recht heeft op zorg en wie niet. Mag een kassierster in de Aldi ook gaan bepalen wie recht heeft op behandeling van zijn boodschappen en wie niet?
![]() |
![]() |
#352 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet dat ze dat op dit moment niet mogen he. Dan krijg je dus triage en na triage krijgen sommigen dan de gele ster van diegenen die geen verzorging verdienen. Dat klinkt nogal nazi-achtig vind je niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of voortaan zal de politie ook niet meer langsgaan bij inbraken in huizen zonder alarmsysteem: waarom zouden wij ons uit de naad werken voor jullie, en het risico lopen van een inbreker tegen het lijf te lopen, als jullie zélf niet eens de moeite nemen om je eigen huis te beschermen Nogmaals: de zorg heeft GEEN eisen op te leggen aan de maatschappij.
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom zou ik me laten vaccineren door een fascistische overheid die de kant van de fabrikant koos en mijn dierbaren en mij in de koude laat staan als het mis gaat? Laten we een lang verhaal kort maken en de segregatie uitroepen.
![]() |
![]() |
#356 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Anders kunnen ze evengoed ook een rook- en alcoholverbod eisen. Met dat tweede heeft de politie ook veel last: alcoholcontroles uitvoeren, overlast van zatte mensen, ongeval ten gevolge van dronken rijden. Daarom zeg ik ook: geen alcohol drinken, dat doe je niet voor jezelf maar uit respect naar de maatschappij toe, specifiek dan de zorg en politie. Want zij zorgen voor meer last dan niet-drinkers.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 1 oktober 2021 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom weiger je jezelf te beschermen als dat gratis en bijna moeiteloos kan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zelfs algemeen geweten dat ik vele ziektebehandelingen weiger. Evenzeer vaccins waarvoor foetale,cellen zijn gebruikt. Dat was al voor corona zo.
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen heeft goede percentages (79%), en bouwt nu de beperkingen af. Wallonië was slecht bezig, maar evolueert nu snel naar beter (69%) : afwachtende houding, beperkingen blijven voorlopig nog geldig Brussel is aberrant slecht bezig (52%): de repressie komt boven om de recalcitranten te dwingen Mijn hoop en wens is dat we zo snel mogelijk ALLE beperkingen OVERAL zouden zien stoppen. Maar dat gaat het beleid (= de politiek) pas doen als er overal een hoge vaccinatiegraad bestaat. Als dat kan bereikt worden door bv nu in Bxl de druk op te voeren, kan ik daar perfect mee leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het is dan ook pure propaganda en leugens want we weten dat in andere landen (U.K bv en Israel) het grotendeel gevaccineerden waren. https://principia-scientific.com/bom...-vaccine-push/ https://dailyexpose.co.uk/2021/08/25...re-vaccinated/ https://www.i24news.tv/en/news/coron...-ministry-says Daarnaast registreren ze nog maar pas de vaccinatiestatus dus men heeft daar amper een officieel zicht op, op dit moment. Nu op zich is dat ook niet verbazend aangezien de werkzaamheid van vaccins na 6 maanden nog nihil is en bij 65 plussers, waarbij het immuunsysteem slechter begint te werken naarmate de ouderdom, sowieso al minder. Tenslotte kan een vaccin maar zo goed werken als dat het immuunsysteem zelf nog goed werkt. Dat zien we bij het griepvaccin ook waarbij het vaccin amper zijn werk doet in de (oude) risicogroep juist daar waar het nodig is. Laatst gewijzigd door StV : 1 oktober 2021 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |