![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1601 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vermoedt altijd van alles en nog wat. Als ik uw manier van denken zou toepassen, zou ik kunnen vermoeden dat u een affiniteit hebt met Duitsers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1603 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alleszins meer affiniteit dan met Walen
![]() |
#1604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar hebben we het al over gehad in een draad over Napoléon. Zoek het maar op.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 oktober 2021 om 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1605 | |
Minister-President
|
![]() Neen, in een ver verleden met Spanjaarden, heeft men mij altijd verteld. En nu jij. Is er die affiniteit?
![]() |
![]() |
![]() |
#1606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1607 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand vond hem tof, en zij die hem tof vonden waren smeerlappen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1609 | |
Minister-President
|
![]() Cirkelredenering.
![]() |
![]() |
![]() |
#1610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het liep anders. Met de staart tussen de benen kozen ze het hazenpad toen de Amerikanen eraan kwamen. En dan maar janken over de repressie na de oorlog. Maar ja, wie (verkeerde) honing wil likken, moeten lijden dat hem de bijen steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had de holocaust gelukt, en er liep geen enkele Jood meer rond, dan zouden de "collaborateurs" dus al die onnozelaars geweest zijn die niet meewerkten aan de Jodenverdelging volgens U. Maar nu het de nazi's waren die verloren hebben, zijn het de kwiebussen die met hen meededen die "onaanvaardbare dingen" deden. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 oktober 2021 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk aan Italië met Mussolini, Spanje met Franco, de Ijzeren Garde in Roemenië, Rex in Wallonië, VNV + Devlag + Verdinaso in Vlaanderen,... Moest dat niet het geval zijn geweest, hadden de nazi's ook niet met zulke beperkte middelen zo'n groot deel van Europa onder controle kunnen houden. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 6 oktober 2021 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 oktober 2021 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze verloren hebben dus volgens U.
Napoleon had gewonnen, dat was dus ne goeie. Hitler heeft verloren, dat was ne slechte. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 oktober 2021 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat neemt niet weg dat je opportunisten had die een tijd meededen en die met het keren van de krijgskansen daarmee zijn opgehouden. De slimsten hadden dat al begrepen met de slag om Stalingrad en Koersk. De iets minder slimmen hadden D-day nodig om dat te verstaan. En een fundamenteel verschil blijft dat de nazi's een vernietigingscampagne voerden tijdens die oorlog, en daarvan een hoofddoel maakten dat los stond van de oorlog als zodanig.
![]() |
![]() |
#1618 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen omdat ze uitgespookt hebben wat ze uitgespookt hebben. Niet te geloven dat mensen in onze tijd, nu dat we ze goed als alles hierover weten, dat nog proberen te vergoeilijken. Het getuigt van kwade trouw en/of van gedachtenverbondenheid met de nazi-ideologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1619 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1620 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben ook van mening dat het verdelgen van een aantal volkeren in ons voordeel zou zijn. Al was het maar voor 't klimaat. Niet dezelfde als die die de nazi's wilden verdelgen. Dat is gewoon een verschil in opvatting he. En ik kan aannemen dat anderen - jij misschien - geen aanhanger zijn van het verdelgen van volkeren. Dat is een visie die IK niet kan begrijpen, maar ik aanvaard dat jij die visie hebt. Ik heb er geen moeite mee dat anderen een andere kijk op de wereld hebben dan ik. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 oktober 2021 om 10:42. |
||
![]() |
![]() |