![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oversterfte is niet bepaald bevolkingsbedreigend, toch? Welintegendeel, op de beurs noemen ze zoiets een gezonde correctie, nodig om een verdere stijging te funderen. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk jaar sneuvelt het vorig record files. Intussen "thuiswerken" ook al als verplichting als proefballon gepasseerd. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaccinazi’s,
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof die fascisten en lobbyisten niet meer en vertrouw geen enkel nieuws tot die fascisten veroordeeld en vervangen worden.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sedert juli is er over sterfte. Met duizenden in de het VK en met honderden in Nederland. En het is niet covid.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals elders gezegd, zijn die vaak heel vaag. Maar de vraag is natuurlijk in welke mate vaccinatie long covid tegenhoudt. Ik heb daar eigenlijk nog niet veel studies over gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een bron moeten we waarschijnlijk niet vragen hé?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar jawel.
https://uk.news.yahoo.com/analysis-t...L&guccounter=2 En Nederland. https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2021...uw-oversterfte
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 oktober 2021 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt wel het recht om ALLE bloed te weigeren, maar niet enkel dat van blondines, voetbalsupporters of gevaccineerden. Laatst gewijzigd door parcifal : 9 oktober 2021 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dear Lord, ik moet een deftige verklaring opmaken waarin officieel wordt vastgelegd welke behandelingen ik allemaal weiger. Geen bloedtransfusies meer.
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
“We registreren niet…” En dát terwijl er ‘een wereldoorlog tegen het virus’ woedt… Really ?? ![]() Dat is van dezelfde amateuristische orde, toen enkele weken geleden uitkwam dat de ziekenhuizen niet wisten of hun opgenomen covidpatienten wel dan niet gevaccineerd waren, gewoon omdat ze het niet vroegen. Doet me denken aan dat Franse schandaal van 20 jaar geleden, toen duizenden Fransen tijdens operaties met aids besmet bloed kregen toegediend. Van dezelfde amateuristische orde. En idd, ik zou ook geen vaccinbloed in m'n lijf willen gepompt krijgen, bedankt.
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Dus waarom dat bloed weigeren?
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
"Ook is een bloedtransfusie niet integraal wat iemand gedoneerd heeft. Bloed bestaat uit bloedcellen, plasma en bloedplaatjes. "We geven alleen rode bloedcellen", vertelt Metaal. "Dus het plasma is bij benadering nul." Wat inhoudt dat daar helemaal geen antistoffen inzitten." Ik zou dus liever bloed krijgen van een ongevaccineerde die al dan niet besmet is geweest, dan van een gevaccineerde.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die artikels tiens. Nergens wordt de oversterfte in verband gebracht met vaccinatie. Tenzij ik er over gelezen heb natuurlijk, maar dat denk ik niet. Indien er wel een link gemaakt werd in die artikels met oversterfte door vaccinatie, kan je me dan eens een quote sturen?
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon jij mij anders eens het verband aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat weten ze nu echt met volle zekerheid? Wel weet ik met volle zekerheid dat die bedrijven verborgen agenda’s hebben en lobbyen met politici en wetenschappers negatieve verbanden zoveel mogelijk te minimaliseren.
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus : ofwel weiger je alle bloed, ofwel laat je toe dat je pure bloed wordt verontreinigd met het bloed van een gevaccineerde. De modderbloeden tegenover de volbloeden, dat klinkt bekend in de oren. ![]() |
|
![]() |
![]() |