Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2021, 08:45   #41
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
1789
Ik blokkeerde het al geloof ik. (gsm die ik raar of zelden gebruik en dan alleen nog maar als wekker )
Oud 9 oktober 2021, 09:32   #42
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik blokkeerde het al geloof ik. (gsm die ik raar of zelden gebruik en dan alleen nog maar als wekker )
Twee gsm's? Amai, je laat het breed hangen. Ene gewone en ene om af te spreken met hoeren zeker.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 09:45   #43
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Twee gsm's? Amai, je laat het breed hangen. Ene gewone en ene om af te spreken met hoeren zeker.
Bwa, die éne is echt al een héééééééél oude hoor maar hij werkt. (geen Wi-Fi gebruiker)

Het 'nieuwere' toestel gebruik ik alleen als wekker zoals ik al eerder schreef. (ook daar gebruik ik géén wi-fi op, in de wagen ook niet)

Ik spreek al jaren met géén enkele vrouw meer af.

(wil niet zeggen dat ik niet graag vrouwen zie hoor)

De hoertjes dat laat ik aan de fans van over.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2021 om 09:46.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 09:59   #44
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ze wil u eens binnendraaien?
Nee dank u.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2021 om 09:59.
Oud 9 oktober 2021, 10:20   #45
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Verwarring door sms BE-Alert: “Hoe komt Cathy Berx aan mijn gsm-nummer?”

Mijn verwondering was groot toen ik een berichtje zag op een gsm die ik bijna nooit gebruik.

Op de andere ... géén bericht gezien.

Misschien zijn er hier ook wel mensen die een berichtje gekregen hebben en dat wel héél raar vonden.
Ga je daten ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 10:23   #46
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ga je daten ?
Ook daar dank ik 'feestelijk' voor.

Ik zou niet eens weten hoe dat in zijn werk gaat dat daten.

Mis ik dan iets???

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2021 om 10:25.
Oud 9 oktober 2021, 12:45   #47
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook daar dank ik 'feestelijk' voor.

Ik zou niet eens weten hoe dat in zijn werk gaat dat daten.

Mis ik dan iets???
Werkt je geslachtsdeel niet meer ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 15:36   #48
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Werkt je geslachtsdeel niet meer ?
365 op 365 en echt niet alleen om te plassen.
Oud 11 oktober 2021, 08:20   #49
discuz
Minister

Standaard

Zicht op minstens 1700 camera's heeft het Vlaamse Verkeerscentrum vandaag de dag. Toch lijken ze het vanochtend weer te presteren om uit die beelden totaal de verkeerde conclusies te trekken.

Citaat:
Een vrachtwagen reed vanochtend vroeg op de A12 in de richting van Antwerpen een defecte auto aan en schoot vervolgens door tegen een verlichtingspaal op de middenberm, met veel schade tot gevolg. De verlichtingspaal helde bovendien over op de A12 richting Brussel, waardoor er in beide richtingen een file ontstond.

“Vooral in de richting van Antwerpen gaat het moeilijk. In die richting is de weg volledig afgesloten door de ernstige aanrijding omstreeks half 6", zei Peter Bruyninckx van het Vlaams Verkeerscentrum iets na 7 uur bij HLN LIVE. “Richting Brussel is er een beperkte doorgang over één rijstrook.” Sinds ongeveer 8 uur was er geen hinder meer richting Brussel, richting Antwerpen bleef de weg nog altijd afgesloten. Bijna een uur later werd ook de weg richting Antwerpen weer volledig vrijgemaakt.
Een ooggetuige op Twitter:

Citaat:
Vanmorgen net voor mij vrachtwagen die rechts de vangrail raakt en slingert naar de linkse en een auto die net voor mij reed meepakt tot stilstand tegen een hoge lantaarnpaal. 1 auto later had ik prijs

Lantaarnpaal die scheef over de weg hing. Over bumpers en glasscherven langs de kant meteen de hulpdiensten gebeld. Hopelijk alles goed met inzittende want deuren waren open geslingerd.

Iemand anders reageert: "Wel raar trouwens dat de dingen die jij tweet en het nieuwsartikel erover een totaal ander verhaal vertellen."

Vind ik ook raar. Een collega van mij vindt het ook raar, wij waren de eerste 2 nakomende wagens en trekken beide nogal ogen als je de artikels leest. Ik belde nog geen 30sec na het ongeval de politie, maar journalisten zullen vast wel gelijk hebben
WTF? Stel dat je in dat verhakkeld wrak zit, je overleeft met wat geluk het ongeluk zonder levensveranderende verwondingen maar bent bewusteloos geweest of je kan je niet goed meer herinneren hoe het is gebeurd, dat komt wel vaker voor.

Wat is de kans dat de politie en de verzekering dan zeggen: "Wel meneer, volgens de informatie die wij hebben van camerabeelden stond u met pech aan de kant, zonder uw vier pinkers of een gevarendriehoek. Dat maakt u wellicht mee aansprakelijk voor het ongeval."

Jawadde, gaat het er - met volle medewerking van de pers - zo aan toe bij sheriff Berx?

Laatst gewijzigd door discuz : 11 oktober 2021 om 08:22.
discuz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2021, 08:42   #50
discuz
Minister

Standaard

Om bij dit verhaal even de kracht van data te illustreren, stel dat we willen nagaan hoe wakker alle betrokkenen waren.

Wat zou de mediaan zijn van het aantal uren slaap vannacht van de weggebruikers, de mensen in het verkeerscentrum en de journalisten op de redactie?

GSM meta- en locatiedata geeft ons daar een tot op de seconde nauwkeurig antwoord op.
discuz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2021, 09:17   #51
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verwarring door sms BE-Alert: “Hoe komt Cathy Berx aan mijn gsm-nummer?”

Mijn verwondering was groot toen ik een berichtje zag op een gsm die ik bijna nooit gebruik.

Op de andere ... géén bericht gezien.

Misschien zijn er hier ook wel mensen die een berichtje gekregen hebben en dat wel héél raar vonden.
Hoe komt Alexander De Croo aan het nummer van Eveline Dellai?
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2021, 09:34   #52
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Hoe komt Alexander De Croo aan het nummer van Eveline Dellai?
Of het allemaal geloofrwaaérdig weet over te komen wat de site blokletterde daar heb ik géén idee van en dat laat ik dan ook aan de forumleden & lezers over om daar zelf een mening over te vormen.

DPG-journaliste: “Wij mòchten niks brengen over Alexander De Croo en Eveline Dellai”

Uit de tekst ...

Citaat:
Voil?*: vroeg of laat komt de waarheid toch uit. En dan moet het strafste van allemaal nog komen…
Ambiance?¿

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 oktober 2021 om 09:35.
Oud 11 oktober 2021, 09:54   #53
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
ik heb totaal geen kaas gegeten van GSM netwerken, 1,2,3,4,5,6,7 G netwerken, of whatever, maar ik denk dat men gewoon een bericht stuurt naar "verbonden" telefoons aan een GSM mast.
Dus een soort van pushbericht, zonder dat er noodzakelijkerwijs "lijsten" van providers aan te pas komen.

Hetzelfde dan een ongeadresseerde reclame-folder in de brievenbus.

Als het "geadresseerde" reclame is, dan is er inderdaad een véél groter privacy probleem.

Maar nogmaals; op mijn brievenbus/GSM kleeft "géén (on)geadresseerde reclame" aub.

En dat geldt OOK voor de gouverneur. Of welke functionaris dan ook.
Op mijn brievenbus kleeft ook zo een sticker
Oud 11 oktober 2021, 12:46   #54
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Dingen als be-alert zijn nuttig en interessant.

Maar ze mogen geen verborgen publiciteit worden voor politici. Anders ondermijnen ze het middel. En dan is de bevolking daar de dupe van.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2022, 19:49   #55
Pol Dolf
Europees Commissaris

Pol Dolf's schermafbeelding

Standaard

Cathy heeft een doctoraat in de rechten
Oud 1 januari 2022, 20:01   #56
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
Cathy heeft een doctoraat in de rechten
in het rechten van wat?
Oud 1 januari 2022, 20:14   #57
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Eén ding is zeker: Cathy Berx kijkt naar mij op als ze me ziet.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be