![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blokkeerde het al geloof ik. (gsm die ik raar of zelden gebruik en dan alleen nog maar als wekker
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het 'nieuwere' toestel gebruik ik alleen als wekker zoals ik al eerder schreef. (ook daar gebruik ik géén wi-fi op, in de wagen ook niet) Ik spreek al jaren met géén enkele vrouw meer af. (wil niet zeggen dat ik niet graag vrouwen zie hoor) De hoertjes dat laat ik aan de fans van over. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2021 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2021 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook daar dank ik 'feestelijk' voor.
![]() Ik zou niet eens weten hoe dat in zijn werk gaat dat daten. Mis ik dan iets???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2021 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 365 op 365 en echt niet alleen om te plassen.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Minister
|
![]() Zicht op minstens 1700 camera's heeft het Vlaamse Verkeerscentrum vandaag de dag. Toch lijken ze het vanochtend weer te presteren om uit die beelden totaal de verkeerde conclusies te trekken. Citaat:
Citaat:
Wat is de kans dat de politie en de verzekering dan zeggen: "Wel meneer, volgens de informatie die wij hebben van camerabeelden stond u met pech aan de kant, zonder uw vier pinkers of een gevarendriehoek. Dat maakt u wellicht mee aansprakelijk voor het ongeval." Jawadde, gaat het er - met volle medewerking van de pers - zo aan toe bij sheriff Berx? Laatst gewijzigd door discuz : 11 oktober 2021 om 08:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Om bij dit verhaal even de kracht van data te illustreren, stel dat we willen nagaan hoe wakker alle betrokkenen waren.
Wat zou de mediaan zijn van het aantal uren slaap vannacht van de weggebruikers, de mensen in het verkeerscentrum en de journalisten op de redactie? GSM meta- en locatiedata geeft ons daar een tot op de seconde nauwkeurig antwoord op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DPG-journaliste: “Wij mòchten niks brengen over Alexander De Croo en Eveline Dellai” Uit de tekst ... Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 oktober 2021 om 09:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dingen als be-alert zijn nuttig en interessant.
Maar ze mogen geen verborgen publiciteit worden voor politici. Anders ondermijnen ze het middel. En dan is de bevolking daar de dupe van.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Cathy heeft een doctoraat in de rechten
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in het rechten van wat?
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén ding is zeker: Cathy Berx kijkt naar mij op als ze me ziet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |