![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, mocht het waar zijn dat 60% van de vrouwen die asymptomatische covid hadden, zwaar problematisch bevallen, dan zouden we veel en veel meer problematische bevallingen moeten vaststellen dan het geval is he.
De vraag is trouwens in welke mate vaccinatie daar iets aan doet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zwangere vrouwen kregen in februari prioriteit voor vaccinatie.
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Tot 2 weken na het ontvangen van de laatste dosis vaccins ben je pas gevaccineerd om een cst te kunnen verkrijgen. ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het nog anders formuleren:
is het zo dat er zodanig veel miskramen en bevallingsproblemen zijn bij de MEERDERHEID van zwangere vrouwen door corona, zodat er niet veel normale kinderen meer geboren worden ? Of: is het zo dat er zodanig veel meer misbaksels op de wereld komen door corona besmette zwangere vrouwen, dat wij onze infrastructuur voor misbaksels gaan moeten vertienvoudigen ? Indien die twee punten niet waar zijn, dan heeft het GEEN BELANG dat er zwangere vrouwen zijn met corona die problemen hebben met hun bevalling he: 1) het brengt de essentie van de productie van nieuwe normale kinderen niet in gedrang 2) het verveelvoudigt de afval productie niet op zulke manier dat we er geen weg meer mee zouden weten. Als dusdanig is het GEEN maatschappelijk probleem. Dat het kan zijn dat vaccinatie het risico VOOR DE ZWANGERE VROUW vermindert, is goed mogelijk maar niet aangetoond. Wat wel aangetoond is, is dat corona bij zwangere vrouwen geen maatschappelijk probleem veroorzaakt (zie hierboven). Laatst gewijzigd door patrickve : 14 oktober 2021 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik krijg daar hetzelfde gevoel bij als die onnozele posts over anti-vaxxers die op het einde spijt betuigden dat ze niet gevaccinneerd waren. Anekdotisch en dus irrelevant. Respecteer nu eens gewoon andermans keuze...
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Feit blijft dat je nooit meer "on-geïnjecteerd" zal kunnen zijn indien je geïnjecteerd werd, en mijn vraag is gesteld aan mensen die van dat loutere feit spijt hebben. Vaccinpaspoorten, vod-mandaten, en heel den bataclan, zijn het tegenovergestelde van respect hebben voor andermans keuze, by the way.
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#108 |
Partijlid
|
![]() Cherry Poppins
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
IC-verpleegkundige: ???? ????
![]() |
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() Heeft deze meneer nu spijt dat hij met Astra Zeneca is gevaccineerd?
https://www.hln.be/maaseik/verkeerd-...egen~addee3e9/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 15 oktober 2021 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://youtu.be/5kic31Si1vc
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn schuilnaam is niet per toeval Gipsy. Gipsies moeten reizen, rondtrekken en geld verdienen waar er te verdienen valt. Toen ik vertrok naar New York om daar iets nieuw uit de grond te stampen zei mijn moeder ge hebt gelijk, een vliegende kraai heeft meer dan een zittende kraai. Mijn moeder was geen trutwijf die stond te janken als ik vertrok, ze was fier.
Met gans die situatie nu voel ik me een kraai die men de vleugels heeft afgesneden. Ik wil mijn leven terug tegen alle kost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |