Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2021, 07:19   #101
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik merk eigenlijk ook weinig verschil. Behalve dan in de WZC (tot nu toe) maar daar hebben de meesten het al gehad ( alleszins zo was het bij mijn tante toch)

De twee mensen die ik ken hadden verleden jaar precies hetzelfde verhaal als dit koppel in de krant.

https://www.demorgen.be/nieuws/de-kl...ziek~b7fb0ea0/
Ik vermoed dat vaccinaties veel bloedklonters hebben veroorzaakt, dat zou een goeie verklaring kunnen geven aan de langdurige vermoeidheid en prestatievermindering na een vaccinatie. Het is maar een kleine minderheid die opgemerkt wordt.

We gaan het maar echt weten als we eind dit jaar de sterftecijfers, hart- en hersen aandoeningen kunnen vergelijken. Mijn moeder heeft ook een kleine hersentrombose gehad maar te laat opgemerkt om ook maar te onderzoeken, zo gaan er heel veel zijn.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 08:01   #102
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Neen, ze worden er niet erg ziek van, maar dragen het wel over naar de rest van de bevolking.
Waardoor zij competitief voordeel hebben he. Hoe meer ouderen je kan afmaken, hoe beter.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 08:07   #103
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
In België, en Vlaanderen in het bijzonder, zitten we in een comfortabele positie vergeleken met pakweg Frankrijk.
En ik denk niet dat België de eerste stap zal zetten om kinderen vanaf 5 jaar te vaccineren.
Dit wordt een Europese kwestie als er niet te veel koplopers opduiken.
Vanaf 5 jaar is ook weer niet interessant want sowieso gaan het na die leeftijdsgroep te hebben gevaccineerd diegenen zijn tussen 3 en 5 jaar die de boel weer verpesten

En als uiteindelijk dan toch 99 % van alle mensen zou zijn gevaccineerd staan we nog nergens want dan zijn de vaccins weer uitgewerkt en moeten we terug beginnen van vooraf aan.

Ik vraag me af waarom ze die vaccinatiecentra dan al grotendeels opdoeken nu ze toch al weten dat die vaccins slechts beschermen beperkt in de tijd.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 oktober 2021 om 08:09.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 08:08   #104
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vanaf 5 jaar is ook weer niet interessant want sowieso gaan het na die leeftijdsgroep te hebben gevaccineerd diegenen zijn tussen 3 en 5 jaar die de boel weer verpesten
Daar waar het moeilijker gaat worden is wanneer men zal aangekomen zijn aan de ongeboren kinderen, en meer nog, aan de kinderen die nog niet verwekt zijn. Om DIE te vaccineren gaat het ingewikkeld worden.
Oud 21 oktober 2021, 08:10   #105
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Daar waar het moeilijker gaat worden is wanneer men zal aangekomen zijn aan de ongeboren kinderen, en meer nog, aan de kinderen die nog niet verwekt zijn. Om DIE te vaccineren gaat het ingewikkeld worden.
En als uiteindelijk dan toch 99 % van alle mensen zou zijn gevaccineerd staan we nog nergens want dan zijn de vaccins weer voor de meesten uitgewerkt en moeten we terug beginnen van vooraf aan.

Ik vraag me af waarom ze die vaccinatiecentra dan al grotendeels opdoeken nu ze toch al weten dat die vaccins slechts beschermen beperkt in de tijd.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 oktober 2021 om 08:11.
Oud 21 oktober 2021, 08:21   #106
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat ze echt in hun eigen zever geloofden.
Oud 21 oktober 2021, 08:26   #107
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Omdat ze echt in hun eigen zever geloofden.
Ik weet niet hoe het zit in andere gemeenten, maar in Aalst zijn daar toch precies niet zo tijdelijke wegwijzers voor geplaatst.

Zelfs fietsbordjes :

HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 11:00   #108
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ik weet niet hoe het zit in andere gemeenten, maar in Aalst zijn daar toch precies niet zo tijdelijke wegwijzers voor geplaatst.

Zelfs fietsbordjes :

Zal al nodig zijn voor die paar 100 duizend die met J&J zijn gevaccineerd. Die moeten al allemaal sowieso een tweede krijgen.

Als ik er zo even bij stilsta en luister naar wat die experts verwachten zou ik die vaccinatiecentra de volgende jaren maar laten blijven.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be