![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan het maar echt weten als we eind dit jaar de sterftecijfers, hart- en hersen aandoeningen kunnen vergelijken. Mijn moeder heeft ook een kleine hersentrombose gehad maar te laat opgemerkt om ook maar te onderzoeken, zo gaan er heel veel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als uiteindelijk dan toch 99 % van alle mensen zou zijn gevaccineerd staan we nog nergens want dan zijn de vaccins weer uitgewerkt en moeten we terug beginnen van vooraf aan. Ik vraag me af waarom ze die vaccinatiecentra dan al grotendeels opdoeken nu ze toch al weten dat die vaccins slechts beschermen beperkt in de tijd. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 oktober 2021 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar waar het moeilijker gaat worden is wanneer men zal aangekomen zijn aan de ongeboren kinderen, en meer nog, aan de kinderen die nog niet verwekt zijn. Om DIE te vaccineren gaat het ingewikkeld worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af waarom ze die vaccinatiecentra dan al grotendeels opdoeken nu ze toch al weten dat die vaccins slechts beschermen beperkt in de tijd. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 oktober 2021 om 08:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik er zo even bij stilsta en luister naar wat die experts verwachten zou ik die vaccinatiecentra de volgende jaren maar laten blijven. |
|
![]() |
![]() |