![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad. Mijn 17-jarige zelf zou niet getraumatiseerd geweest zijn. Mijn 14-jarige zelf niet eens. Helaas had die jongen een ouder trauma.
Laatst gewijzigd door Weyland : 21 oktober 2021 om 01:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat ik daar jaloers zou op zijn. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 oktober 2021 om 02:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tinder is alleszins een fobische app want die laten toe dat ik enkel madammen zie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar soms moet je iets toch wat precies-zer aanduiden. Zo is, bijvoorbeeld, een homosexuele man ook een man. Toch ga ik met je mee: sommigen maken er een 'religie' van.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien is dat nu al, zit niet in dat wereldje ofwel meoten ze man worden, bettens, ofwel worden ze frontaal aangevallen omdat ze mannen toch niet als vrouw aanvaarden (op seksueel vlak). en ja, het zijn mannen die opnieuw vrouwen onder druk zetten (zoalsaltijd in de mensheid) ik wil het wel eens meemaken dat we homosexuele mannen gaan aanvallen omdat ze niet met Sam Bettens zouden willen neuken. of heteromannen omdat die Spilbeeck dan toch niet als vrouw bekijken Laatst gewijzigd door 1207 : 21 oktober 2021 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak geen grapjes over transen -> Cancel Dave Chapelle Zeg niet dat een transvrouw niet kan menstrueren -> Cancel J.K. Rowling en dat soort dingen....
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Nee, maar ik wel in een lachkramp als er zowat elke dag een nieuw gender wordt ontdekt en dat aanleiding geeft tot het vormen van onuitsprekelijke lettercombinaties.
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Het was een poging om het wereldrecord zo veel mogelijk maatschappelijke groepen in één zin discrimineren te verbeteren. Poging geslaagd.
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nu zover gekomen dat je niet meer kan uitmaken of een bericht satire is of echt.
Deze student is helemaal overstuur en shellshocked omdat de school verwarming heeft laten installeren in de "safe" zone voor vrouwen en trans, door arbeiders die hoogstwaarschijnlijk cis-gender mannen waren. https://www.foxnews.com/us/oberlin-c...ors-safe-space Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() De betoging was gisteren avond.
Hoe is het de arme cis mannen daar vergaan? Stonden ze braaf vanachter? Werden ze door woke niet cis mannen mishandeld, gecanceld? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doemme, ik wou ook gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me altijd een regelrechte hetero cisman gevonden, maar nu twijfel ik toch.
Ik word een beetje geil als ik Anuna zie op tv of op foto. Wie kan me helpen dit te typologeren?
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze doen de lgbtq… gemeenschap meer kwaad dan goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |