![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2561 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2562 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de door de fed reg. opgelegde nederigheid tav de Walen ("tous ensemble" weet je wel). Ik kan geen enkele andere reden bedenken, toch niet met een vaccinatiegraad van meer dan 90%. Shame on you, Jan Jambon & C°.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 27 oktober 2021 om 11:13. |
|
|
|
|
|
|
#2563 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De ruggengraatloosheid van Jambon.....en de realiteit van de covid situatie. En ja...De mensen uit de Vivaldi regering zijn heel wat meer capabel en tout court veel beter dan de onderdeurtjes van de Vlaamse regering. Ik vind het heel erg dat die Vlaamse regering vol met zwakke, ongeschikte politiekertjes is bevolkt. Wie daar de onderregionen van de poltieke middelmaat haalt, is een uitblinker.
|
|
|
|
#2564 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stel: ik heb zo'n pas en ga ergens eten waar er tamelijk veel volk zit. Ik ben echter besmet zonder het echt te weten. Ik besmet daar iedereen die wat te kort bij mij in de buurt komt. Een coronapas zal dus niet veel veel helpen. Het enige nut van een coronapas is dat ongevaccineerde jongeren of dito jong-volwassenen binnenkort geen café of discotheek, of eender welke danstent, of evenement, meer binnen mogen indien ze die pas niet laten zien. Het zou hen dus moeten aanzetten om zich te laten inenten en zo op termijn nog verdere hospitalisaties te vermijden. Dat is het enige zinvolle aan een coronapas. Het aantal besmettingen zal zulke 'coronapas' niet doen verminderen. Dat zien we trouwens nu al. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 oktober 2021 om 11:38. |
|
|
|
|
|
|
#2565 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
https://twitter.com/Nieuwsblad_be/st...99698433941511
De basis begint te morren tegen Slappe Jan. De partijslaven gaan intussen weer in overdrive: https://twitter.com/LundLois/status/1453305550985388047
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 27 oktober 2021 om 13:03. |
|
|
|
|
|
|
#2566 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Door het hen moeilijk tot onmogelijk te maken om normaal naar o.a. horeca gelegenheden te gaan de sociale druk gebruiken om ze alsnog te laten vaccineren. (Dat geeft minder weerstand dan het 'te verplichten'. Het eindresultaat zal hetzelfde zijn : quasi iedereen zal finaal zijn spuit gekregen hebben. |
|
|
|
|
|
|
#2567 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2568 | |||
|
|
Citaat:
Uiteindelijk (het inzicht komt niet voor zijn tijd) geven de N-VA'ers Willem dus helemaal gelijk. Als "slappe Jan" nu gangbaar is binnen de N-VA, mag deze naam nu ook door iedereen gebruikt worden ter aanduiding van de Vlaamse premier. https://www.gva.be/cnt/dmf20211027_93663580 Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#2569 |
|
|
Pasjesmaatschappij is een feit
Alweer enorme bocht van de N-VA (maar ook van appendecietje VLD) Als we op die N-VA moeten rekenen....tja dan zijn we bij den bok gedaan. bron : https://www.msn.com/nl-be/nieuws/ove...BingNewsSearch
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 27 oktober 2021 om 14:22. |
|
|
|
|
|
#2570 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2571 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Griep is een ziekte waar men zowat alle facetten van kent, hoe het evolueert, wat kan en niet kan. Bij de start van het covid verhaal was er veel minder kennis, géén vaccin dat klaar was, geen langdurige klinische testen, geen zicht op de evolutie richting nieuwe varianten, geen inzicht in hoelang de vaccins zouden beschermen, hoe die de besmetting al dan niet zouden blokkeren of net niet... enz enz. Bij de start heeft men gekozen voor : 1) in afwachting van beschikbaarheid van vaccins in grote hoeveelheid : vrijheidsbeperkende maatregelen, zeg maar ophokplicht 2)roll out van vaccins volgens prioriteit en doelgroepgericht 3)maximaal de rest v/d bevolking vaccineren om de bescherming tegen (echt) zware ziektes te minimaliseren Daarna is jammer genoeg de fase van de desinformatie en de conspiracy bulshit sterk opgekomen, vooral vanuit de states, ook frankrijk heeft daarin zijn best gedaan... NU weet men ook al veel meer over covid en hoe het werkt en evolueert, misschien zou de overheid nu haar beleid moeten bijsturen, daar valt heel veel voor te zeggen. Maar voor een maatschappij brede maatregel in de markt te kunnen zetten, moet men met een eenduidig en liefst eenvoudig verhaal afkomen. Geen geflip-flop over 'mijn keuze', 'mijn mening', 'ik denk dat...' 'ik kies voor...' en dergelijke shit. Daarvoor circuleert er op het internet veeel teveel quatsch over vaccins met chips in, zombieverhalen, gemagnetiseerde patiënten waar lepeltjes aan kleven, Bill Gates verhalen en NWO doomscenario's, dwaze trutten die geloven dat de cyclus van hun regels gaat verstoort zijn Mijn verwijt is dat men (= het beleid, de overheid ) onvoldoende zwart/wit redeneert in de keuze : het is ofwel maximaal en liefst zelfs verplicht vaccineren. Ofwel langdurige vrijheidsbeperkingen. Maar de cocktail die men er nu van maakt, is contra-productief... Met griep hebben we leren leven, met corona (nog) niet.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 27 oktober 2021 om 16:24. |
|
|
|
|
|
|
#2572 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
https://twitter.com/villapolitica/st...45693121318922
En Loryn is ook een flinke teleurstelling gebleken
|
|
|
|
|
#2573 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2574 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2575 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Politieke tegenstrevers mogen er mee lachen zoveel ze willen,
maar opnieuw is de Vlaming zijn arm omgedraaid. De Vivaldi's erkennen op geen enkele wijze de voorbeeldige vaccinatiegraad van Vlaanderen. Ze gebruiken de federale noodwet om Jambon te dwingen. Jambon moet dan maar kiezen voor het minste kwaad. En ondertussen zingen we voort: één ploeg van 11 miljoen, wat zijn we gelukkig allemaal samen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#2576 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|