![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moraal van het verhaal:
+90% gevaccineerd in Vlaanderen. Regering en virologen hebben al 18 maand GELOGEN dat alles voorbij ging zijn als er maar genoeg gevaccineerden waren.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door de pvda haar standpunt rond abortus verliet ik de partij en ben ik al jaren zonder arts.
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 1 november 2021 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus de uitspraak van Van Grieken kwam wel redelijk onverwacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() Het moet zowat de eerste keer zijn in jaren dat het VB niet aan populisme doet en dan krijgen ze toch nog verwijten.
Zeker met de huidige dictatuur met fake-experten die er alles aan doen om de bevolking te overtuigen dat ze al hun miserie te danken hebben aan de niet-gevaccineerden. Het zou pas je reinste populisme zijn om gewoon mee te springen op die kar en partij te trekken voor de 90% gevaccineerden door de minderheid de schuld te geven. Deze zet had ik nooit verwacht van Vlaams Belang, dacht dat die gewoon gingen meegaan in dat verhaaltje en nog eens extra de lage vaccinatiegraad bij de allochtone gemeenschap gingen benadrukken om hun punt kracht bij te zetten dat de allochtonen de schuldigen zijn voor alle miserie (zoals ze al jaren doen).
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB blaat maar wat tegenstanders van het regime willen dat het blaat. Met een regime dat een monsterkartel werd om dat VB uit te sluiten, is het niks meer dan logica dat de meesten die tegen de vaccinatie en andere dwingelandij van het regime zijn, VB stemmen. Ik doe dat ook al 15 jaar, niet omdat ik van het VB iets anders verwacht, maar als sabotage stem tegen dat monsterkartel. En dat riedeltje van je "het VB de maskers laten vallen", heb ik over die 15 jaar heen al 1000 keer gelezen op fora, van aanhangers van het regime. Kunnen jullie collaborateurs niet eens jullie riedeltjes updaten? Kwestie van het wat minder saai te maken?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het voor de hand liggend. Te verwachten. Uiteindelijk zorgt afwezigheid van democratie voor twee blokken bam tegen elkaar. Er is geen tussenin meer. Het VB meegaan erin zou VB zelfmoord zijn. Ze kunnen ook juiste prioriteiten stellen. De allochtone zaak van de Nazi's is een bagatel vergeleken met de corona zaak van de Nazi's - de laatste is een orde verregaander dan de eerste.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een samenleving eindigt vrijheid waar die van een ander begint. Het is het maximale keuzespectrum dat niet overlapt met dat van een ander. Het enige verschil met nu is dat er geen derde (rotoverheid) is die vrijheden "regelt", en selectief "regelt". Citaat:
De regimepartijen gooien aas voor parasitairen. Kijk maar naar die fameuze asielcrisis van enkele jaren terug. De Nazi's verklaren op hun websites een regio in Irak als automatisch asielaanvraag goedgekeurd, en de maanden daarop een armada binnenstromende asielzoekers En waarom: omdat rotoverheden miserie en afhankelijkheid NODIG hebben, het is het grote excuus waar overheid zich achter verschuilt, om niet te helpen produceren in de samenleving, en in de plaats zich bezig te kunnen houden met die zelfgemaakte "problemen".
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het punt van "mensenrechten" wil ik wel iets rechtzetten: "rechten" geven aan niet-groepsleden is eigenlijk rechten beroven van uw eigen groepsleden he. En dat is wel iets dat het VB terecht aanwijst. Als je wildvreemden "rechten" geeft, dan zijn dat belemmeringen voor jezelf. Dat is een beperking van uw eigen vrijheid. Als een wildvreemde het "recht" heeft om hier te komen en vanalles op te eisen, dan is dat een vrijheidsberoving van eigen mensen die de vrijheid kwijt zijn om die kwiebus naar de eeuwige jachtvelden te helpen en van het gezaag en erger af te zijn he. Het is dus totaal niet waar dat tegen het "universele" van mensenrechten zijn, ergens vrijheidsbeperkend zou zijn voor eigen volk - in tegendeel. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 november 2021 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- alles wat de regering(en) doen afbreken - onrealistische beloften doen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is de strategie voor elke politicus. Zonder uitzondering. Het is de kern van het concept "aan politiek doen".
Laatst gewijzigd door patrickve : 1 november 2021 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens je meegeregeerd hebt is het niet meer zo makkelijk om anderen verwijten te maken. Elke keer dat ze dat nu doen krijgen ze het antwoord: ‘jullie deden in 20xx toch juist hetzelfde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens dat is eigenaardig, want dat zou willen zeggen dat er enige coherentie zou zijn in een politieke houding. Dat is toch ver te zoeken als je aan politiek wil doen, nee ? Ken jij veel politici die zeggen, tijdens de verkiezingen "ik ga grotendeels hetzelfde doen als de anderen" ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 november 2021 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... was de vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- liegen en verkozen worden - uw goesting doen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat Vlaams Belang nu ook aktie voeren tegen vaccins tegen aids?
https://forum.politics.be/showthread.php?t=263399
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |