![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Is Covid een griepje en zijn al die maatregelen overbodig? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 81,25% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 12,50% |
Ik ga de debatfiches nog eens bekijken |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,25% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() De vraag getuigt van intellectuele oneerlijkheid. Mensen die inzien dat het grootste probleem het beleid is, zullen sneller voor optie 1 kiezen en de formulering 'griepje' op de koop toe nemen, waardoor de conformisten hen echter ervan kunnen betichten zich te baseren op 'desinformatie'. Ik kan me niet voorstellen dat zelfs Dadeemelee dat niet ziet, dus het is oneerlijk. Zulke vragen kan men beter negeren of enkel in de discussie zelf beantwoorden los van deze vijandige framing.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 31 oktober 2021 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Covid verspreid zich zoals griep, geeft dezelfde symptomen als griep, treft dezelfde personen als griep en is ongeveer even dodelijk.
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Covid een griepje?
We hebben hier en daar toestanden gezien in ziekenhuizen. De eerste beelden waren van Italië. Een griepje ???? Dat was het zeker niet, en dat is het nog niet. Hopelijk wordt het een griepje. In theorie is het nog altijd mogelijk dat nog besmettelijkere varianten opduiken, en dat we er nog 20 jaar mee zitten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de overgrote meerderheid was het zelfs veel minder dan een griepje. 98 % wist (en weet) zelfs niet dat ze besmet (zijn) waren mochten ze niet zijn getest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Bij mij was dit een kwestie van natuurlijk aangeboren inzicht, bij de meeste anderen kennelijk een kwestie van voortschrijdend inzicht... En dat inzicht zal gestaag toenemen als er sprake is van een aanbevolen vierde, vijfde, zesde, zevende, achtste, negende, tiende... prik, zonder dat de opgelegde maatregelen ooit zullen worden verzwakt...
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kan men enerzijds stellen dat men die HOOP kon koesteren, en dat die niet ontdaan was van enige kans op slagen. Maar het is toch een beetje eigenaardig om dat zomaar komen te decreteren als grote wetenschapper in het vakgebied. Dat gezegd, het is eigenlijk bijzonder SPIJTIG dat men dit middel zo enorm heeft over-verkocht, dat men niet eens ziet dat het wel degelijk bijzonder nuttig kan zijn. Want het werkt wel degelijk, en het is wel degelijk ongelofelijk nuttig. Maar NIET op de manier dat men het verkocht heeft, namelijk om "duurzame groepsimmuniteit" te bekomen. Het is bijzonder naief om te denken dat men tegen verkoudheidsvirussen die al honderden jaren rondgaan, "groepsimmuniteit" zou krijgen en het is BIJZONDER idioot geweest om te denken dat men met een vaccin VEEL BETER zou doen dan natuurlijke immuniteit - natuurlijke immuniteit die er niet in slaagt om duurzame groepsimmuniteit tegen corona virussen te ontwikkelen, want anders zou corona een KINDERZIEKTE geworden zijn. Als wetenschapper gaan geloven dat men met het eerste het beste spuitje zomaar dat probleem zou opgelost hebben dat ons eigen immuunsysteem al 100 jaar niet kan oplossen, zonder de minste terughoudendheid, is op zijn zachtst gezegd EIGENAARDIG. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou vermoeden ...
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de beelden van die lijkkisten dan. Of wacht, dat waren Costa Concordia lijken die men wilde veranderen naar covid lijken
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus nu is de maatregel: en gevaccineerde met symptomen mag alles, een mens zonder symptomen kan geweigerd worden als die zijn QR code niet tijdig update.
Is dat de situatie?
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 november 2021 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu weten hoe het komt dat je je doctoraat met de vingers in de neus, en staande op 1 been, binnenhaalde op je 19de levensjaar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt wel geluk dat mijn heksie perfeksie, als verpleegster met pensioen, je niet kan vastgrijpen nu. Je zou er niet goed van zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Oude dikke zakken met onderliggend lijden lagen jaar na jaar in het ziekenhuis met griep en een longontsteking tot die ene dubbele longontsteking hun einde betekende. Ik vraag mij nog altijd af waar al die zorgmedewerkers de tijd vonden om dat dansje van buiten te leren en dan nog zo mooi synchroon allemaal.. haja, dat kwam omdat het nog nooit zo rustig geweest tijdens 2020 lockdown, de uitgestelde zorg zal er ook wel voor tussen gezeten hebben (inside first hand info). Eigenlijk verbazend hoe de witte woede nu de meegaande witte makke schaapjes geworden zijn na jaren bezuinigen en te moeten werken voor een habbekras... Waarschijnlijk denken ze nog altijd dat ze er voordeel gaan uithalen maar na bijna 2 jaar veel geld te steken in maatregelen behalve in opschaling en deftige vergoedingen van de zorg zijn de enigste die er veel (smeer)geld aan verdiene alleen maar de besturen en de laboratten ... https://www.solidair.org/artikels/al...ens-ontploffen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() Je heksie perfeksie mag haar vooral gelukkig prijzen dat ze niet 500 jaar eerder leefde toen de heksen de schuld kregen en op de brandstapel werden gezet wanneer de oogst weer eens mislukte of er nog eens een uitbraak van de pest was.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 1 november 2021 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat we niets kunnen of mogen ondernemen tegen een pandemie leeft hier anders nog wel, 500jaar later...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moogt doodziek op café gaan zolang je maar een paske hebt. De rest mag zich onder de terrasverwarmer installeren en niet naar het toilet gaan. |
|
![]() |
![]() |