![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor de onwetenden die nog altijd niet weten wat een duurzaam stopcontact of laadpunt is, heb ik nog iets
een e-Camper met zonnepanelen, kunnen ze naar Timboektoe rijden als ze willen. ![]() De nieuwe camper van Dethleffs is volgebouwd met zonnepanelen ![]() ![]() Het word eens tijd dat Tesla ook eens zoiets gaat maken, zuiniger en met groter batterijpack. Of eenderwelk merk. Tegen 2029 zal dat wel lukken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de algemene subsidies voor fossiel wegvallen wordt het in 2030 zoeken naar betaalbare benzine of diesel, diesel voor personenwagens zal als eerste uitdoven, denk ik. Synthetische benzine voor de oldtimers zal wel altijd te krijgen zijn, tegen dan is diesel voor personenwagens sowieso RIP. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En wat met de vrachtwagens, de bussen en de traktoren van de boeren?
En wat met de ons omringende landen? Sta ik dan naast een Nederlander, een Fransman, een Duitser of en Luxemburger naast een rood licht in Vlaanderen. Ik met een electrische wagen en de andere met een diesel of een benzineauto? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen idee , maar ik vertrouw die "top" niet !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En wat met de vliegtuigen die in Vlaanderen vertrekken of buitenlandse vliegtuigen die over Vlaanderen vliegen?
En wat met cruiseschepen die in Antwerpen vertrekken of aankomen? Laatst gewijzigd door Patrick M : 5 november 2021 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zonnepanelen brengen van begin november tot begin februari zo goed als niets op .....vorige jaren was november ook zo Laatst gewijzigd door chris k : 5 november 2021 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Duitsland worden steeds minder ICE verkocht, oktobercijfers zijn nu bekend.
Vooral electrische wagens kennen stijgende tendens. (en pas nov-dec komen de Tesla boten aan in Europa, dan gaan de BEV (Elektro) alvast de 20% bereiken) https://www.adac.de/news/neuzulassungen-kba/ Laatst gewijzigd door Micele : 5 november 2021 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben altijd een auto fan geweest zie mijn rubriek in K&K maar één ding weet ik en dat is: als ik mijn wagen echt voor niets meer nodig heb dan waarvoor ik hem nu allemaal gebruik dan vliegt hij buiten. ![]() Laatst dacht ik er zelfs nog over na om mij een nieuwe aan te schaffen maar met wat men nu allemaal van plan is, is dat een dilemma geworden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 november 2021 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn buurman heeft er ook meerdere maanden over zitten nadenken. Hij was landbouwer. Uiteindelijk heeft hij een kar en enkele ezels gekocht en geen nieuwe wagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja heden ten dage is de charme van een nieuwe wagen wel flink geblutst. Ik denk dat de overbruggende 10 of 20 jaar het beter is om goedkope occasie te gebruiken en er uw gat aan te vegen of het een mooie is.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 november 2021 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, maar hij doet geen verplaatsingen van meer dan 5km en zijn ezels gaan 30 jaar mee, gras heeft hij gratis van zijn velden en de ezels kunnen zowel als transportmiddel en als trekmiddel op het veld gebruikt worden.
En de aankoop is slechts eenmalig, want daarna kweken die vanzelf bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |