![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat reservespeler zijn zijn enter knop blijven hangen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tranen
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Er is nog steeds geen enkele partij in VL (of zo u wil B) die opkomt tegen de covid gekte. In NL hebben we wel Baudet met zijn FVD. Maar daarbuiten ?
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
't CST werd voorgesteld als een tijdelijke oplossing, maar aan alles kon je ruiken dat dit definitief en permanent zou zijn.. hoe lang gingen we het moeten gebruiken? Een maand? Hahaha.. En volgens Facon kunnen we ondertussen niet meer terugkeren naar een samenleving zonder zo een vrijgeleide? Wel ja, dan weet je dat ook kinderen vroeg of laat met zo een ding rondlopen eh.. Alleen hoeven ze dat niet te gebruiken om op restaurant te gaan, want dat kan alleen onder begeleiding van volwassenen die wel een CST moeten tonen.. ![]() Ik zeg al van in 't begin dat dit pasjessysteem de opzet was van 't hele covid-circus (niet enkel op fora draaiden mensen met hun ogen wanneer ik dat stelde). Soit, het draaide alleen maar rond die pseudo-verplichte vaccinatie met daarbij het pasje om Goede Burgers te onderscheiden van 't Crapuul. Het zal niet lang meer duren of die vrijgeleide wordt ook gekoppeld aan zaken die niets met uw medische toestand te maken hebben.. En zie eens hoe de brave burgertjes vrolijk in hun handjes klappen voor zoveel goeds... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit hele CST-gedoe is een werelds fenomeen eh.. Lokale verkiezingen gaan geen verschil maken voor dit globale beleid. Het lijkt dan wel zo te zijn, maar uiteindelijk beslist De Croo niets.. Vandenbroeke ook niet. En bij uitbreiding de hele Vivaldi-kliek niet.. die volgen alleen maar het globale beleid. De aanpak van de landen op zich verschilt wat in details, maar uiteindelijk volgen ze allen eenzelfde stramien. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 17 december 2021 om 10:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Deze keer. En eerlijk gezegd, ik denk dat het in sommige landen nog 'erger' is dan hier, bvb Frankrijk.
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenkort wc's voor ongevaccineerden.
Zoals bij de kleuringen vroeger.
![]() |
#31 |
Schepen
|
![]() Amper 3 dagen geleden en hij is het al vergeten.
Zo klonk het toen : ‘We zullen nooit een onderscheid maken tussen gevaccineerde en niet-gevaccineerde kinderen’ Vandaag heeft hij het al over verschillende quarantainemaatregelen voor de twee. Politici... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Dat wat men China verwijt is men hier ook aan het invoeren. Maar dat op eerder geniepige en zelfbedriegende wijze. We moeten onszelf kunnen blijven wijsmaken de moreel superieuren te zijn namelijk. Dat zit er ingebakken in het 'westen'. Men beseft te weinig dat dat moreel superieuriteitscomplex slechts een verlengde is van superieure militaire macht de laatste paar eeuwen.
Laatst gewijzigd door Bach : 20 december 2021 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ze moeten alle verkiezingen doen samen vallen, dan is het nog een kleine 34 maanden. 13 oktober 2024. Ze hebben dus nog wel even tijd om te blijven zeveren en tegen de verkiezingen gaan ze zichzelf als helden voor doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Bron?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor het nu net opnieuw op Radio 1, er zouden andere quarantaine regels kunnen zijn bij ongevaccineerde kinderen. De kinderrechtencommissaris aan het woord spreekt ook van ‘momenteel’, binnen enkele maanden kan dat ‘natuurlijk’ anders zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gevaccineerde 10 jarig moet maar 1 test laten doen bij een mogelijke besmetting en niet gevaccineerde 9 jarige moet er 2 laten doen. Een gevaccineerde 12 jarige mag met zijn/haar CST naar de cinema, een niet gevaccineerde 9 jarige moet eerst een coronatest laten uitvoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoewel kinderen vaak al vanaf 4 jaar met een smartfone rondlopen, kunnen ze er dus geen CST op done loaden. Men kan dus nooit controleren of het getoonde CST ook tot het aanwezige kind behoord. |
|
![]() |
![]() |