![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik me niet vergis, hebt ge onlangs ook een serieuze som geld geërfd. Dus wat houdt u tegen? Enkel jezelf, want je hebt kind noch kraai in de weg. Zoals Xeno zegt: Sterven kan je later nog, leef eens wat eerst. Ga ginder een paar maanden rondhangen.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 27 december 2021 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Komaan zeg, dat valt onder cruel and unusual punishment!
![]() |
#23 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Doe het gewoon.
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Kunt ge niet als vrijwilliger ergens gaan werken ipv hier op politics te jammeren?
Ze zoeken mensen in o.a. vaccinatie-centra of bij voedselverdeling. Dan doet ge iets nuttigs voor anderen en dus -op termijn- ook voor uzelf. Door het nuttig bezig zijn én het contact met anderen gaat ge u op een mum van tijd beter voelen.. Al zult ge nog lange tijd met de gevolgen van die depressie kampen, maar door er als een patattezak te gaan bijzitten, betert er niets en geeft ge uw zus extra munitie. En zoals Hoomer elders al schreef: regel de boel via een notaris, zodat gij niet met die zorgen zit. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 27 december 2021 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar het ging mij niet om het idee 'gratis te gaan werken', maar om in contact te komen met anderen en zichzelf nuttig te maken voor anderen wat resulteert in een hogere zelfwaardering. Iets waar bembem overduidelijk nood aan heeft en wat meer waard is dan geld. Ik zie voor haar vrijwilligerswerk dan ook niet als 'werken' met alle bijhorende contracten en verplichtingen, die haar mogelijks meer stress geven dan voldoening. Ter voorbeeld.. en mijn hond is er dol op: Buddy Er zijn tal van mogelijkheden in de samenleving om uzelf meer waardering te geven of om ervoor te zorgen dat ge sterker in uw schoenen staat. Als mensen met een zware beperking dat kunnen, dan zeker ook Bembem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een andere bezigheid kan ook zeker helpen, ik heb al verschillende dingen gedaan gelijk avondschool, kunstacademie, kooklessen, en ik sta er altijd versteld van dat het bij vrouwen, veel meer dan bij mannen, meestal niet lang duurt of die zijn aan't afspreken voor vanalle andere dingen te doen. Maar ze moet zelf het initiatief wel nemen natuurlijk, ze gaan niet bij haar komen aanbellen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind de vraag in deze tijden zelfs vrij gevaarlijk want er zullen altijd wel lieden zijn die hun hulp (gratis??) willen komen aanbieden, toch even opletten daarmee.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 december 2021 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “De ondraaglijke lichtheid van het bestaan.”
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
No offence.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pleegde Jazeker zelfmoord?
Hoe weet JIJ dat?
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() It takes a village to raise a child.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna stroomt het geld binnen hé. |
|
![]() |
![]() |