![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verwachten dat de regering zou toegeven aan de fobieën van de harde kern van de Wappies is totaal onrealistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het tergend dat niet gevaccineerden zichzelf vergelijken met de joden uit de tweede wereldoorlog.
De gevaccineerden, zoals ik, zijn OOK niet tevreden met de maatregelen. Ze zijn, plat uitgedrukt, kloten van witvis ( = absurd ). Dus. Ik denk dat we best een onderscheid maken tussen het aspect (concept) vaccinatie enerzijds en maatregelen anderzijds. Niemand heeft baat bij de maatregelen. Dat 1G gedoe brengt geen zoden aan de dijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beetje vreemd wel om te zien dat dit zo vaak vanuit "liberale" hoek komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Oostenrijk en Duitsland gaan ongevaccineerden hun werk verliezen, niet meer naar de winkel kunnen of de bus nemen. Dat is apartheid, niet meer en niet minder. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 28 december 2021 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die analogiën ontkennen is het licht van de zon ontkennen. Waar we uiteindelijk zullen uitkomen, weet niemand, dus nieuwe gaskamers voorspellen is even onwaar dan voorspellen dat wij welk virus dan ook kunnen "managen."
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Intellectuele schijtbroeken. ![]()
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Terwijl ik toch echt meende te mogen begrijpen van de forumexperten dat de ziekenhuizen al vol lagen. https://thehill.com/homenews/587329-...ic-of-pandemic
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het 'gemaatregel' zal pas wegvallen als de Wappies ook hun spuit zullen gekregen hebben. Met zin of tegenzin, vrijwillig of met wat meer druk. Maakt niet uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://radio1.be/luister/select/de-...accinatiegraad |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is mij een raadsel waar jij de shit vandaan blijft halen dat alle maatregelen passé zullen zijn wanneer iedereen gevaccineerd is.
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Tegen Pasen zal er genoeg data beschikbaar zijn, alsook door de toenemende klachten over nevenschade van vaccins, om elke maatregel in de vuilbak te gooien, tenzij de censuur- en maatschappelijke uitsluiting van niet-gevaccineerden en zelfs niet-geboosterden ten kwade zal gehandhaafd blijven. Dan gaat de Wetstraat branden, vermoed ik.
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee totaal verschillende groepen, één discussie... Wat Lachaert betreft : ik vind zijn tweet problematisch, omdat hij die prof woorden in de mond legt. De Bie heeft helemaal niet gezegd dat hij het nut van vaccinatie in twijfel trekt. Flauwekul dus vanwege Lachaert. Hij had evengoed kunnen reageren dat hij het totaal niet eens is met De Bie zijn pleidooi om niet gevaccineerden niet sociaal uit te sluiten. Dat waren namelijk wel zijn woorden, en niet wat Lachaert hem toedicht. edit : De politiek wil geen kruistocht voeren, maar een beleid voeren. Algemene vaccinatie is de meest zekere weg naar veiligheid en stopzetting van vrijheidsbeperkende sociale maatregelen. Ik heb echt geen zin in nog een jaar extra mondmaskers, beperkte feesten, niks evenementen enz enz omdat een harde kern het blijft vertikken om zich te laten inenten.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 28 december 2021 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister
|
![]() Er is geen enkel wetenschappelijk argument voor CST. Er is zelfs een massa wetenschappelijk bewijs dat vaccinatie helemaal niet helpt.
Dit is niet langer een complottheorie, maar een wetenschappelijk feit. Vaccinatie moet afgeschaft worden, niet verplicht WHO: Boosterprik voor iedereen verlengt de pandemie Increases in COVID-19 are unrelated to levels of vaccination across 68 countries and 2947 counties in the United States
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() Hier is geen enkel argument meer voor. Er zijn enkel nog wetenschappelijke argumenten tegen. Dat fabeltje dat er veel meer ongevaccineerden op de IC zouden liggen is ook al 100 keer achterhaald
![]() |
#138 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daarna vraagt die gewoon meer.
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zelfs de WHO geeft nu toe dat massavaccinatie de pandemie enkel verlengt omdat ze meer resistente mutaties genereert. Het is nu het moment om met de vaccinatie af te schaffen, niet om ze te verplichten. Vaccinatieplicht is de weg naar meer mutaties, naar nog jaren aan een stuk miserie en een economische ravage. Naar onbekende lange termijngevolgen die potentieel desastreus zijn. Zoals deze studie doet vermoeden The BNT162b2 mRNA vaccine against SARS-CoV-2 reprograms both adaptive and innate immune responses Dit moet onmiddellijk stoppen
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anderzijds de harde kern van de laffe collaborateurs die hier 365 dagen per jaar voor dwang pleiten en bang zijn dat hun nazi broodheren de oorlog gaan verliezen en hun haar afgeknipt gaat worden op het gemeenteplein.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |