![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mochten we iets meer naar het Oosten leven, dan zouden we waarschijnlijk praten over Stalin is terug of zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat figuur gaat sowieso veel vijanden maken dus stichten ze zoiets als de SS of de beschermingsdienst. Of hoe je het ook mag noemen. Ze zijn waarschijnlijk slimmer geworden en doen het "achter het toneel." CIA, PR, FBI, UN, enz, enz....
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom heerst de leugen? Omdat de waarheid nog meer mensen kwaad zou maken. We zullen zien wie zijn leven in quarantaine mag beleven finaal. Never again. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat hoeft niet. Een totalitair regime moet niet noodzakelijk rond een leider draaien. Het volstaat van rond een ideologie te draaien. Het totalitaire van de katholieke kerk draaide ook niet rond de cultus van de persoon van de paus he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werd je gedwongen mee te doen? De adel vrat en zoop zich plat. Niet meer dan een formaliteit, heel die kerk. De kerk dat was voor armoedzaaiers. Dat is de kudde. En dat is altijd al zo geweest. Miserie zoekt troost.
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De meeste 'heksen' zijn verbrand geworden in de protestantse streken, de katholieke kerk vond deze 'lynch-partijen' door het gepeupel maar niets en probeerde die uitwassen zoveel mogelijk te voorkomen. Iemand moest de 'geestelijke' baas zijn en dat was zeker het onopgeleide volk niet.
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Interessant, heb hier in de familie 3 gevallen op jongere leeftijden (34, 4 en 2 jr) gehad met barstende hoofdpijn (34) en nogal dunne stoelgang (4 en 2) maar wel smaak en geurverlies (34). Is nu afgelopen met volledig herstel op een week.
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat men nog niet weet of delta compleet gaat vervangen worden door omicron dan wel nog samen gaan voorkomen.
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Niet weg maar toch aanzienlijk minder, bij alle gezinsleden.
We hebben de test gedaan met een ruime dosis parfum : amper waarneembaar terwijl dat vroeger zeer sterk binnenkwam... Smaak is ook minder maar niet weg. Laatst gewijzigd door parcifal : 1 januari 2022 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Veel beterschap gewenst. Maar niet gaan denken dat er een Russische geheim-agent in het spel is of zo he.
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ze is helaas geen Anna Chapman lookalike of type. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 1 januari 2022 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is incluis jou, als je niet braaf bent. Maar jij bent braaf, dus geen zorgen: ![]() Wat je doodzwijgt: https://digital-strategy.ec.europa.e...ring-programme Citaat:
Citaat:
Citaat:
De propaganda, de censuur en dwingelandij van de nazi's, in gedetailleerde lelijke volle glorie.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laten we zeggen dat ik een heleboel mensen ken die meer last hebben gehad van hun vaccinbijwerkingen dan ik, als niet-gevaccineerde, van die omikron. Ik begrijp de ongerustheid van de farma. Die omikron is een soort natuurlijk vaccin dat je zelfs opgesolferd krijgt aan de meest fervente anti-vaxxer.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jammer dat ik zo ver van Hasselt woon.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Staatssecretaris
|
![]() Helaas was ik blijkbaar niet zo besmettelijk. Zowat al men contactpersonen hebben negatief getest, waarvan ene 2 volle dagen bij mij thuis heeft gezeten. Zelfs men niet gevaccineerde ma is bespaard gebleven
![]() |
#59 |
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bach : 1 januari 2022 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Ik denk dat we gewoon moeten verder doen Pfizer te volgen zoals onze wetenschappers. We dienen ook niet te onderzoeken wie hun instituten financiert.
![]() |
![]() |
![]() |