![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() https://www.dailymail.co.uk/news/art...iled-life.html
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zo iemand levenslang krijgt , prima zelfs + psychiatrisch onderzoek !!
Wat geeft hem het recht zijn (zwangere) vriendin bijeen te koeken , en al zo de foetus te doden ?? Wat voor een vuile smerige klootzak is zo iemand !! Geef me 1 zinnige reden , om zoiets toe te laten ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() De vraag is, waarom krijgen vrouwen geen gelijkaardige straffen als ze hun ongeboren kinderen vermoorden?
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Volgende stelling: "Waarom mag euthanasie wel, maar mag ik niet willekeurige oude mensen afknallen?"
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trololo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
De vrouw beslist: niks. nada. De man beslist: levenslang. Hoe verklaar je die uitersten? Het klompje cellen is opeens geen klompje cellen als de man beslist het te aborteren?
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Abortus is geen "recht op moord". Het is een "recht op trek uw plan zonder mijn lichaam". Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 10 januari 2022 om 10:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een willekeurig persoon mijn vinger afhakt (een klompje cellen), wordt hij daar ook voor gestraft hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie geen probleem.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals ikzelf over mijn levenseinde kan beslissen.
Het is een leven. Maar niet het jouwe. Het is moord. Maar moord op mijn eigen. Dat mag dus.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Of zoals ik het net samenvatte: Bovendien is 29 weken zwanger ruim te laat voor veruit de meeste abortuswetten, en zou het dus zelfs als de ouders beslissen al gauw legaal gezien babymoord zijn.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 10 januari 2022 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op zijn best komt men met argumenten die de visie van de aborterende omschrijven, niet die van het kind want die heeft er geen... De hier aangehaalde hypocrisie is er wel degelijk... En nog andere ook... Voor dierenrechten wordt ik weet niet hoe hard gestreden, net omdat ze weerloos en stemloos zijn... Bij een abortus wordt de weerloosheid en stemloosheid van het kind net een 'reden' om te stellen dat het géén rechten heeft... Bij de voorstanders van postnatale abortus (waaronder een paar van de indieners van het voorstel tot uitbreiding op er van) gaat het zelfs nog verder... Daar zou(den) de maker(s) van de vrucht totale zeggenschap er over hebben...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 10 januari 2022 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook dierenembryo's hebben op dat vlak geen rechten. Als u abortus wil doen bij uw hond, kan dat zeer eenvoudig. De 'dierenrechten' beschermen uw kat of hond helemaal niet voor abortus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Maar dat is in deze zaak helemaal niet aan de orde. Voor of tegen abortus, deze man is niet verwant aan het kind, of zegt dat op zijn minst zelf niet te zijn. Dus hij zou nog steeds nul zeggenschap over de vrucht hebben.
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het zou een vuile smeerlap zijn !! Trouwens .... , dit gaat niet over abortus , maar mishandeling van de vrouw incluis !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Er was laatst nog zo'n draad over een of andere complottheorie omtrent corona. De eerste bewering die je googlede bleek al complete onzin, maar stel toch dat het eens waar was... Dat is het niet. Deze zaak is om meerdere belangrijke redenen niet te vergelijken met een normale abortus, en een enkele zwaarwegende reden is al genoeg om de vergelijking onzinnig te maken. Waarmee ik jou overigens geen ongelijk probeer te geven dat je een andere reden belangrijker vind. Ik denk alleen dat we de "maar stel nou" mensen niet teveel hoeven aan te moedigen.
![]() |
![]() |