![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
2 miljoen Belgen krijgen 2 zelftesten per week aan 1 euro per stuk.
Wordt van ons verwacht om 2 zelftesten per week te doen en voor mijn gezin zou dat aan niet verminderde prijs dan 60 tot 80 euro per week kosten. Goed zot zijn ze. https://m.hbvl.be/cnt/dmf20220107_93403317 |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor wie niet ziek is is het pure geldverspilling. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De dag nadien een afspraak gemaakt bij de apotheek. Dat liep gesmeerd. 0 euro. Laatst gewijzigd door Rudy : 7 januari 2022 om 12:00. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu moet ik wel zeggen: mijn heksie perfeksie had wat keelpijn, drie weken of zo geleden, en ging bij de apotheek één zelftest halen. En als 't goed is, zeggen we het ook: omstandige uitleg en tips over hoe gebruiken en hoe aflezen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij een zelftest kun je nog kiezen of je het aangeeft of niet, en dus quarantaine of niet.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Een niet-geboosterde die een hoogrisicocontact had bijv. moet vanaf maandag 7 dagen in quarantaine, waarvan hij de laatste 3 dagen een negatieve zelftest moet kunnen voorleggen. Wie gaat dit controleren ? |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Giet er een corona over en kijk 7 dagen Netflix.
|
|
|
#12 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Waarom geld spenderen aan een zelftest?
Je gaat gewoon naar mijngezondheid.be je vult in de vragenlijst dat je wat ziekjes bent, en je krijgt gratis een code voor een pcr test. Dit kan je elke 10 dagen doen, geen kat die daar over gaat vallen. |
|
|
|
|
|
#13 | ||
|
Schepen
|
Citaat:
Citaat:
Maar... zo'n keelwissers zijn nog niet op de markt |
||
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uiteindelijk is dat toch belachelijk. Een dagelijkse zelftest als alternatief. Dat klinkt echt Belgisch. Niet te controleren. Nu ja, elk doet dan wat hij wilt. De essentie is dat in een pak situaties de quarantaineperiode wordt ingekort en er terug kan worden werkt. Wie gaat er nu in godsnaam een drietal zelftests kopen. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Één zelftest kost bij Albert Heyn 3 euro. Goedkoper kon ik hem niet vinden.
Het is wel maximum 2 per klant. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Staatssecretaris
|
Die hamstert die zelftesten gelijk toiletpapier.
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met een euro koop je een dikke kilo appels.
Ik ga voor de appels
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Partijlid
|
Een appeltje per dag houdt de dokter weg, als je het hard genoeg gooit natuurlijk.
|