![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik alvast niet. En over een glazen bol beschik ik al evenmin. U schijnbaar wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, in nazi-Duitsland waren er voor de Joden ook "gewoon regels". Bijgevolg, naar uw woorden, niets aan de hand. Geen discriminatie. Joden konden ook beslissen om het land te verlaten, als ze geen Jodenster wilden dragen. Of kiezen om met andere Joden samen in een getto te wonen. Dat was een ongelooflijke vrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 8 januari 2022 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je objectief wil zijn, dan kan je niet anders dan toegeven dat er wel iets werd beloofd dat niet gehouden werd. Een Van Damme - en het bewijs staat nog steeds op VRT.NWS - stelde dat je nu volledige vaccinatie beschermd was tegen besmetting. Ook de hoge cijfers tegen ziekteontwikkeling klopten uiteindelijk niet. Dat het vaccin voor iets goed was, is natuurlijk het geval, maar veel minder dan beloofd. Dat u juicht bij dergelijke halve resultaten, toont juist dat u niet objectief bent. Wie objectief is, stelt dan vraagtekens bij dergelijke vaccins. U bent nu als iemand die na een halfjaar na aankoopdatum nog steeds dolblij is met de nieuwe stofzuiger, alhoewel ondertussen gebleken is dat het toestel nog niet de helft van het vuil kan opzuigen, voortdurend technische problemen heeft en vlug oververhit raakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De regel is nog altijd dat vaccinatie een vrijwillig gegeven is. Of bent u dat uit het oog aan het verliezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of u dat nu gelooft of niet, is totaal irrelevant. Wel of het inderdaad zo is dat, zoals de advocaat aangeeft, er documenten zijn van de Australische overheid waaruit moet blijken dat de recente besmetting de basis vormde voor de goedkeuring van het visum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu is de vraag waarmee Djokovic in orde moest zijn... Als blijkt dat de Australische overheid zelf die recente besmetting als de basis heeft gebruikt voor het uitreiken van het visum, dan is niet Djokovic in fout, maar heeft de Australische overheid haar eigen regels overtreden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waartoe dient de "nodige" vaccinatie van Djokovic voor het welzijn van de Australiers ? Welke risico's doet hij de Australiers lopen door 3 weken op een balletje te kloppen ginder als niet gevaccineerde ? Welke risico aversie ? We kunnen dat "begrijpen" wanneer Australie zo goed als besmettingsvrij is, en vaccins sterk helpen om eventuele besmettingen tegen te houden. In de huidige situatie is dat om te gieren, niewaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natúúrlijk is vaccinatie een vrijwillig gegeven. Bij ons wel te verstaan. En tot nader order. Maar Australië heeft op dat punt een andere visie dan die van jou. Je zult er moeten verder mee leven.
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dingen die ik tot hier toe gedaan hebben, hadden zin voor mij, oftewel sanitair, oftewel om de bende onnozelaars die dwingelanden zijn niet te schadelijk te laten zijn tegenover mij. Ik "volg" de regels niet, maar sommigen onderga ik. Mijn eerste twee spuiten heb ik genomen voor mijn gezondheid, en die zou ik ook genomen hebben zonder onnozelaars. De derde, daar had ik al meer twijfel over, maar kon mij op korte termijn iets nuttigs opleveren. Met de data die ik nu pas krijg, moet ik vaststellen dat die zelfs voor mijn gezondheid enig nut kan hebben, en dat de nadelen die die potentieel kon hebben, voor een stuk ondertussen afwezig blijken te zijn. En ja, die derde spuit heb ik ook voor een flink deel genomen om proberen de belangrijkste last met de zotte Franse overheid en zotte Franse dokters te vermijden. Dat is allemaal, vanuit mijn oogpunt, "zinvol" he.
Laatst gewijzigd door patrickve : 8 januari 2022 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |