Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 januari 2022, 14:43   #421
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zo is het.
Ik zou het eens willen zien dat iemand bij controle bij de douane in de VS zou weigeren de vragen op bevredigende manier te beantwoorden, en dan zien hoe snel die op een retourvlucht zit. Of iemand die de funny guy wil uithangen bij het betreden van het Britse grondgebied.

Men doet hier alsof de Border Police zijn boekje te buiten is gegaan, terwijl die gewoon hun job doen zoals het hoort.
Men zegt dat hier helemaal niet. Er wordt hier aangestipt dat er toch het een ander heel vreemd in elkaar steekt. Ook dat de Australische overheid aan het zwalpen is gegaan na binnenlands protest...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2022, 14:45   #422
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Normaal als je een visum aanvraagt heeft het consulaat van het land dat je wil bezoeken nog niet alle gegevens. Omdat je nog moet boeken etc. Het laatste woord blijft aan de immigratie bij aankomst. De reiziger moet dan maken dat hij met alles in orde is.
Wat bekijkt die immigratie dan meer of je al dan niet een geldig visum hebt of eventueel niet op een black list staat ? Om aan dat visum te komen moet je echt wel met alles in orde zijn hoor. En nu vragen veel landen naast een geldig visum ook nog eens een toelating om het land binnen te komen en ook daar moet je zorgen dat je alles kan voorleggen wat nodig is.

Probeer nu maar eens naar Thailand te gaan. Kijk maar eens wat je allemaal nodig hebt alvorens je het vliegtuig op mag.

Wat heeft boeken nu te maken met immigratie ?

Uw citaat lijkt me verwarrend tot nietszeggend.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2022, 14:46   #423
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Oscar Schindler was een arrogante hufter, hé, want die volgde “de regels” niet, hé.
Zo zo… ??? Is het lot van die arme jongen Novax Djokovic nu ook al perfect vergelijkbaar met de situatie van de door Oskar Schindler tewerkgestelde en beschermde Joden?
Mijn gemoed loopt vol…
Oud 8 januari 2022, 14:49   #424
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zo is het.
Ik zou het eens willen zien dat iemand bij controle bij de douane in de VS zou weigeren de vragen op bevredigende manier te beantwoorden, en dan zien hoe snel die op een retourvlucht zit. Of iemand die de funny guy wil uithangen bij het betreden van het Britse grondgebied.

Men doet hier alsof de Border Police zijn boekje te buiten is gegaan, terwijl die gewoon hun job doen zoals het hoort.
Als ik zie welke halve gekken er nu in luchthavens rondlopen overal ter wereld zal dat nog wel meevallen.
Oud 8 januari 2022, 14:51   #425
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het verbaast mij wel dat NoVax Djokovic het zichzelf zo moeilijk maakt. Hij had er toch reeds lang kunnen voor zorgen dat hij met de vaccinatieverplichting in orde was? Maar zo te zien vindt hij er een narcistisch genoegen in om de Australische autoriteiten uit te dagen. Tja… als je met dergelijke hufterige mentaliteit naar een ander land gaat en blijkbaar verlangt dat je er binnengeraakt op jouw eigen voorwaarden…
Kijk, het heeft geen belang of Djokovic daar nu uiteindelijk binnen zal mogen of niet. Ik vermoed van niet, want het zou een te grote afgang zijn voor de "regelneven". Ze kunnen hem gewoon niet binnenlaten nu.

En dat is het zalige eraan. Iedereen ziet nu hoe ongelofelijk idioot de Australische dictators zijn. Sommigen beseffen dat nu al, anderen zullen dat pas later door hebben. Het gaat er hier niet om om Djokovic te "beklagen" of als "slachtoffer" te zien. Hij heeft gewoon, gewild of ongewild, de totale absurditeit van de Australische dictatuur aan de wereld getoond, en daar is het hem om te doen uiteindelijk.

Zij handelen nog steeds als een dictatuur die elke besmetting onder controle wil houden, en zotte eisen gaat stellen aan mensen die daar een paar weken op een balletje willen kloppen, terwijl de besmettingen ondertussen een uitslaande brand zijn bij hen. Dat na 2 jaar "nog even volhouden".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2022, 14:56   #426
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het verbaast mij wel dat NoVax Djokovic het zichzelf zo moeilijk maakt. Hij had er toch reeds lang kunnen voor zorgen dat hij met de vaccinatieverplichting in orde was? Maar zo te zien vindt hij er een narcistisch genoegen in om de Australische autoriteiten uit te dagen. Tja… als je met dergelijke hufterige mentaliteit naar een ander land gaat en blijkbaar verlangt dat je er binnengeraakt op jouw eigen voorwaarden…
Hij denkt dat de wereld aan zijn kloten hangt. Zijn vader vergelijkt hem zelfs met Christus en hijzelf kan blijkbaar water veranderen met speciale krachten.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2022, 14:57   #427
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hij denkt dat de wereld aan zijn kloten hangt. Zijn vader vergelijkt hem zelfs met Christus en hijzelf kan blijkbaar water veranderen met speciale krachten.
Alle sportlui van dat niveau lijden wel aan dat syndroom. Kijk maar eens naar de voetballers uit een nationale ploeg of in de eerste klasse. Ze wanen zich goden.
Oud 8 januari 2022, 14:59   #428
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Kijk, het heeft geen belang of Djokovic daar nu uiteindelijk binnen zal mogen of niet. Ik vermoed van niet, want het zou een te grote afgang zijn voor de "regelneven". Ze kunnen hem gewoon niet binnenlaten nu.

En dat is het zalige eraan. Iedereen ziet nu hoe ongelofelijk idioot de Australische dictators zijn. Sommigen beseffen dat nu al, anderen zullen dat pas later door hebben. Het gaat er hier niet om om Djokovic te "beklagen" of als "slachtoffer" te zien. Hij heeft gewoon, gewild of ongewild, de totale absurditeit van de Australische dictatuur aan de wereld getoond, en daar is het hem om te doen uiteindelijk.

Zij handelen nog steeds als een dictatuur die elke besmetting onder controle wil houden, en zotte eisen gaat stellen aan mensen die daar een paar weken op een balletje willen kloppen, terwijl de besmettingen ondertussen een uitslaande brand zijn bij hen. Dat na 2 jaar "nog even volhouden".
Ik begrijp dat gezeik ook allemaal niet meer. Of juist wel natuurlijk.

Test die man na 1 dag en dan nog eens na dag 7 en 10.

Er komen nu in België alleen al duizenden en duizenden besmetten per dag bij. Wat kan dan die ene geteste dan een probleem zijn.
Oud 8 januari 2022, 15:02   #429
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel, als zijn arrogantie kan geholpen hebben om de Aussies zich zo belachelijk te laten maken, is dat des te beter. Het ergste zou geweest zijn dat ze Djokovic gewoon met de rode loper binnen hadden gelaten. Dan zou men gedacht hebben dat die Australische dictators misschien toch redelijke mensen waren he
Oud 8 januari 2022, 15:02   #430
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waarmee moet ik dan wel leven, beste man? Met de Australische wetten? Ik ben geen Australiër en woon er ook niet. Waarop slaat uw laatste zin dan eigenlijk?
Dat het in deze Djokovic-affaire een Europeaan niet toekomt om kritiek te zitten spuien op een Australische regering die, inzake sanitaire vereisten voor toegang tot hun land, strikte voorwaarden stelt.
Oud 8 januari 2022, 15:04   #431
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat het in deze Djokovic-affaire een Europeaan niet toekomt om kritiek te zitten spuien op een Australische regering die, inzake sanitaire vereisten voor toegang tot hun land, strikte voorwaarden stelt.
Dan moet u toch een beetje de voortgang in deze discussie volgen. Dit gaat in de eerste plaats over de vreemde bokkensprongen van de Australische overheid zelf.

Als je als strikte voorwaarde stelt dat je het land maar binnenkomt als je dubbel gevaccineerd bent, en je vaardigt als overheid een visum uit aan een ongevaccineerde... tja, dan sta je als overheid zelf voor schut.
Oud 8 januari 2022, 15:07   #432
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Misschien zal de familie Djokovic (en de in trance verkerende tennisfanaten) nu opnieuw met hun voetjes wat steviger op onze planeet gaan staan.
Oud 8 januari 2022, 15:13   #433
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Misschien zal de familie Djokovic (en de in trance verkerende tennisfanaten) nu opnieuw met hun voetjes wat steviger op onze planeet gaan staan.
Mij valt op hoe u weer emotionele berichten schrijft. Deze keer gevuld met leedvermaak. Na de smalle intellectuele basis krijgen we nu een minder fraaie kant van uw persoonlijkheid te zien. Of zoals iemand me zei: met deze coronatijd gaan sommige mensen hun ware persoonlijkheid laten zien.
Oud 8 januari 2022, 15:16   #434
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Djokovic is de niet-brave dorpsbewoner die tegen de muur wordt gezet en gefusilleerd om de andere dorpsbewoners af te schrikken.
Nazi.
Schrikbewind.
Je weet wel...
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2022, 15:20   #435
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mij valt op hoe u weer emotionele berichten schrijft. Deze keer gevuld met leedvermaak. Na de smalle intellectuele basis krijgen we nu een minder fraaie kant van uw persoonlijkheid te zien. Of zoals iemand me zei: met deze coronatijd gaan sommige mensen hun ware persoonlijkheid laten zien.
Dat pikte je blijkbaar.
Goed zo!
Oud 8 januari 2022, 15:20   #436
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wat er met Djokovic verder gebeurt heeft geen enkel belang, net zoals wat er met de Joden gebeurde, in de grond geen enkel belang heeft ; wat van belang is, is hoe men nu ziet wat voor een waanzinnige zotten het in Australie zijn ; net zoals het overblijvende nut van die vergaste Joden hem zit in het zichtbaar maken van de waanzin van de nazi bende. DAAR zit hun verdienste. Het gaat hier niet om hen te beklagen, maar om de waanzinnige dictatuur zichtbaar te maken door de absurditeit van het handelen tot het uiterste.
Oud 8 januari 2022, 15:22   #437
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat hadden de nazi's ook.
Alle aanhang van dwingelanden hadden die trekjes.
Want het zijn sukkels die overheid nodig hebben om aan de bak te komen.
Zonder overheid hebben ze niks te geven om iets te krijgen van een ander.
Hun "macht" over de ander, een ronde 0, ze kunnen enkel bedelen.
Jaloezie/nijd/afgunst, dat is zowat die "ideologie" van hen.
Ook weinig emotie, eerder afwezigheid ervan, hadden ze last van emotie dan waren ze de eerste de beste brug op hun weg afgesprongen.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2022, 15:23   #438
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ha…! Daar krijgen we weer uw (blijkbaar zeer geliefde) maatstaf: de “smalle intellectuele basis”.
Sorry, maar daaromtrent kun jij moeilijk een gezaghebbend oordeel vellen. Los van het feit dat zoiets u eigenlijk niet toekomt.
Oud 8 januari 2022, 15:27   #439
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alle sportlui van dat niveau lijden wel aan dat syndroom. Kijk maar eens naar de voetballers uit een nationale ploeg of in de eerste klasse. Ze wanen zich goden.
Da's wat anders dan die Abrahamistiekelingen die over 't water kunnen lopen of voordien desnoods 't lokaal zeeke splitsen.

De Echte, quoi.
Oud 8 januari 2022, 15:34   #440
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Dat pikte je blijkbaar.
Goed zo!
Hoezo? Hoe kijkt u aan tegenover mensen die mening uiten maar niet kunnen onderbouwen, niet kunnen aangeven waarom ze zo denken? Is dat volgens u dan wel een teken van intellectuele vastheid?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be