![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, ik spreek niet in rechtse bewoordingen.
Ik heb het eerder over geestelijk kansarmen
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen het maar niet hebben over het selectieve geheugen én een tekort van logisch begrip bij de linkse achterlijkheid hé...
Dat word écht schrijnend... Laatst gewijzigd door Svennies : 19 januari 2022 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Voor mijn part wordt er gepist en gekakt op links zoveel het vege lijf zich kan ontlasten. Maar er zouden mensen kunnen zijn die dit als draadvervuiling kunnen zien. U zou, minder soepelen van geest de reactie "kunt u zich niet aan het onderwerp houden" ontlokken En geef toe, zo erg wil u de mensen toch ook niet tegen de borst stoten ?
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat gij niet bepalen hé ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het probleem met het stikstofdossier? Het is toch goed dat men daar nu strenger optreedt? Wat is het probleem met de zonnepanelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Na de controverse in Israel heeft men nu ook in de UK het licht gezien. Het is duidelijk dat de N-VA met haar positie ver vooruit ligt tegenover het amechtige Vivaldi zootje dat enkel blindelings Frankrijk naloopt. Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Tuurlijk niet.
Ik zou nog niet durven. U kent mij hé Ik wou alleen maar zeggen dat hier mensen zijn die draadverkloting niet apprecieren en soms antwoorden dat men zich bij het onderwerp moet houden. Vandaar... Menslievend als altijd wou ik maar nare ervaringen voorkomen
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat het absurd is achter Duitsland aan te lopen.
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Dat weet u ook wel. Dat de rechtse politiek in Vlaanderen bochten maakt als een dansende reus in de carnavalstoet. Op een politiek forum moet dergelijke bochtenmakerij zeker een plaats hebben, ook al is dat zeer ongemakkelijk voor sommige mensen.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarmee wordt Duitsland helemaal een gewillige prooi in de klauwen van de Russen. Want met hun windmolens en zonnepanelen alleen zullen ze het nooit rooien. Hoeveel zon en hoeveel wind hebben we de laatste weken zoal gehad? Bitter weinig! Dus, dan maar gas stoken. Russisch gas wel te verstaan.
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() https://www.demorgen.be/nieuws/duits...ales~bf4be243/ Laatst gewijzigd door Svennies : 19 januari 2022 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover bekend kopen wij géén Russisch gas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 19 januari 2022 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In september verklaarde hij immers dit, waar ik geen enkel pleidooi voor verplichting in kan lezen: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Dat moet inderdaad enige grote intelligentie vergen om dat aan de bevolking uit te leggen. Dat verdoezeld natuurlijk niet de elvenduizendste bocht van de N-VA in het covid dossier. De afleider van de discussie, energie, kan perfect in andere draden en andere topics worden bediscuteerd. En wordt daar ook gedaan.
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
![]() Citaat:
https://businessam.be/n-va-neemt-for...ineren-en-cst/ Ik rapporteer maar wat ik tegenkom. Misschien even businessam bellen ? Misschien ook eens bij "de standaard" gaan horen ? https://www.standaard.be/cnt/dmf20220117_98390667 Citaat:
Citaat:
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 19 januari 2022 om 17:45. |
|||
![]() |
![]() |