![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De beruchte nano-chips van Bill Gates ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is voor de onnozelaars. Voor de serieuze mensen komt het neer op kanker veroorzaken (door die minder te bestrijden bvb) of auto-immuunziektes veroorzaken, of zekere verdedigingen uitschakelen. Het zal niet de eerste keer zijn dat een nieuw geneesmiddel, naast de beoogde functie, ook iets mispeutert.
Laatst gewijzigd door patrickve : 31 januari 2022 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er vielen jaarlijks 400.000 dodelijke slachtoffers in Europa aan een besmetting met het variola-virus en dat zonder vaccin. Dus echt wel vergelijkbaar met de eerste coronagolf. De mortaliteit van Variola major ligt trouwens op 10% bij niet gevaccineerden. Die van Variola minor minder dan 1% Variola major flat is het 96% Variola major gemodificeerd, ontstaan na het vaccineren, heeft een mortaliteit van 0.001% voor gevaccineerden, voor ongevaccineerden is de mortaliteit +/-5%. Variola heeft echter niet de eigenschap snel te muteren, waardoor het bestrijdbaar was met een vaccin |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In andere landen, zoals België is enkel de vaccinatie tegen Poliomyelitis/kinderverlamming algemeen verplicht. Er bestaan overal wel vaccinatieverplichtingen verbonden aan de arbeidssector. Zo moet in België, iedereen die werkt in de medische sector (arts, verpleegkundigen en logistieke) ingeënt zijn tegen hepatitis A, B en C. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En weet je ook welke cellen gebruikt worden voor de kweek om die vaccins tegen hepatitis B te maken? Leverkankercellen.
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Ik had het eerder over de B variant.
dju, nu hebben we het wéér over varianten ![]()
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hier : https://www.xandernieuws.net/algemee...elijk-lichaam/ Deze geeft ook zeer interessante info : https://revolutionaironline.com/nos-...iveerd-via-5g/ ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 31 januari 2022 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmmm jaaa... dat is ook een methode nietwaar: wanneer een bericht u niet bevalt gewoonweg beweren dat het bericht een leugen is. Een methodiek die zou oud is als de mensheid. Een grote aanhanger van die methodiek is Donald Trump. The election is stolen..., en Fake news...
![]() |
#175 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Er is een incentive om cijfers te vervalsen, wat niet betekend dat dat ook gebeurd. Ik geloof dat ik ergens gelezen had dat ze in de UK zeiden dat er 60% patienten "met" covid in't ziekenhuis waren en niet "door" covid. In NL recent ook zoiets gelezen: dacht ik dat het 40% was. Een mens is nu niet zo veel verschillend over heel de wereld, dus de gemiddeldes van alle cijfermaterialen zullen ongeveer overal hetzelfde moeten zijn. Enkel de definities zullen anders zijn. Maar ik zou eigenlijk ook graag ruwe data hebben: waarom in het ziekenhuis, vaccinatiestatus + wanneer, laatste test corona voor ziekenhuis & resultaat test corona in ziekenhuis. En dit dan voor alle mensen die in het ziekenhuis belanden. Daar zou je nog eens wat informatie uit kunnen halen!
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
"De betogers liegen" zegt hij dan, zonder aan te halen welke "leugens" er worden geuit. Als de betogers zouden gezegd hebben dat de overheid door alle dwangmaatregelen erin geslaagd is een fantastisch samenhangende maatschappij te creëren, DAT zou inderdaad een leugen zijn. Als de betogers zouden gezegd hebben dat maskers, lockdowns en vax-chantage ertoe geleid hebben dat er géén seizoens-snotvallingen zijn geweest, DAT zou inderdaad een leugen zijn. Dus, welke leugens hebben de betogers nu eigenlijk geuit?
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar men noemt het wel coronapatiënten en coronadoden, van zodra er een vermoede van coronabesmetting is. Een hartpatiënt met een a-syntome coronabesmetting is geen coronapatiënt, maar word wel zo weergeven in de statistieken. Een overlijden door een hersenbloeing met een a-syntome coronabesmetting is geen coronadode, maar word wel zo weergeven in de statistieken. En daar zit de vervalsing. En de ziekenhuizen krijgen 25€ extra per coronapatiënt/ per dag, vanwege de extra voorzorgsmaatregelen die ze moeten nemen, terwijl ze die voorzorgsmaatregelen eigenlijk altijd en bij elke patiënt moeten nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is het soort nieuws dat speciaal gemaakt wordt om degene die wel degelijk goede kritiek hebben weg te zetten als Wappies. Degene die met dit soort praat gefundementeerde kritiek willen wegzetten zijn zelf vaccinwappies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |