![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vrees er voor. En dan nog. Waarom zou men zich moeten verantwoorden?
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
We leren nu nog bij over welke mate het vaccin eigenlijk een immuunreactie veroorzaakt. We hebben totaal geen idee hoe de derde spuit nadien het geheugen bestendigt of niet. We hebben totaal geen idee of meer en meer spuiten kortere en kortere boosts oplevert. We hebben totaal geen idee wat nog meer spuiten uiteindelijk uitsteken. Er zijn nog veel ESSENTIELE elementen bij deze vaccins ongekend. Wat WEL juist is, is dat we vrij snel wisten dat: 1) het op korte tijd immuniteit oplevert tegen de gangbare corona varianten 2) maar redelijk weinig volk snel dood valt. Maar dat is niet voldoende om te zeggen dat een vaccin een GEKEND product is, want het essentiele van en vaccin is juist de lange-termijn werking. En spijtig genoeg zijn nadien elementen aan het licht gekomen die potentiele wegen naar kankerverwekkendheid openen ; dingen die we niet WISTEN. Dingen die men niet door had 6 maanden geleden. In welke mate het dat ook is zullen we pas binnen 5 jaar weten he. En ja, het kan goed zijn dat dat uiteindelijk goed meevalt, maar enige GARANTIE en DATA hebben we niet. Dus heeft het nog wel degelijk experimentele kanten. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 januari 2022 om 18:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn vele manieren om de leugen te bevechten. Je kan ertegen betogen, sommigen gebruiken geweld, je kan in de politiek gaan... je kan het systeem ook op een simpele manier in de luren leggen. Dat laatste is soms te verkiezen.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die ene doktersvisite het resultaat is van dwingelandij, dan is de start al moreel twijfelachtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel prikken werden er tegen polio gezet? Als we nu toch aan het vergelijken zijn, wil ik eens wel eens dat statistisch materiaal zien waarop men zich baseert om te beweren dat de coronavaccins de meest geteste vaccins van allemaal zijn. En eigenlijk vind ik het vreemd dat u verwijst naar "al een paar keer getest", want daarmee geeft u de "wappies" gelijk die nu eenmaal stellen dat heel de vaccinatiecampagne één groot wereldwijd experiment inhoudt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar potentieel efficiënt.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor jongeren is het geen brandend bos, en is de drukke straat een heel brede snelweg die overgestoken moet worden. Deze vaccins zijn des te beter verdragen naarmate men ouder is, en hebben des te meer nut naarmate men ouder is. Dan is het toch evident dat men het voorbehoudt voor ouderen, nee ? Stel nu dat die vaccins 2% kans hebben om U binnen 5 jaar leukemie op te leveren. Is het dan nog altijd diezelfde vergelijking die je daar voorstelt ? Als je meer dan 50 jaar bent, neem je TOCH die spuit. Die 2% kans op leukemie wil je best aannemen, om NU geen heel onaangename covid op te doen. Maar als je 25 bent, is dat wel bijzonder dom, nee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel procent van de 50-plussers in dit land zijn van corona zwaar ziek geworden met gevolgen, hoeveel procent is gestorven?
![]() |
#30 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
A Report on Myocarditis Adverse Events in the U.S. Vaccine Adverse Events Reporting System (VAERS) in Association with COVID-19 Injectable Biological Products ... om enkele dagen later "tijdelijk verwijderd" te worden, zonder enige opgegeven reden: https://web.archive.org/web/20211016...es/PMC8483988/ Citaat:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/labs/pm...es/PMC8483988/ Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zorg moet hoe dan ook hun bedden vol krijgen ivm met de verzekering.
Het quota wordt in het laatste deel van het jaar gezet en indien dit niet gehaald zal worden verminderd de uitkeringen voor het verse jaar. Beetje meedenken eh. de jaarlijkse contractonderhandelingen. Met te weinig patiënten die tot verminderde omzet leiden komen ze nadien op het punt dat ze moeten bezuinigen op personeel en dus mogelijk tientallen tot honderden ontslagen moeten doorvoeren. Het is het omgekeerde van bedrijven. Bedrijven bezuinigen om meer winst te maken, ziekenzorg verliest door te bezuinigen inkomsten.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 januari 2022 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we nemen aan dat dat essentieel 50+ zijn. Op 2.2 miljoen mensen in het land in die leeftijdsklasse ongeveer. (hier geschat https://en.wikipedia.org/wiki/Demogr..._2010-2020.png ) Kortom, 0.1% is gestorven. Als we aannemen dat 5 keer zoveel "zwaar ziek" is geweest, dan komen we uit op een halve procent. Als we aannemen dat 50% van die groep het ondertussen opgedaan heeft, dan komen we uit op ongeveer 1% risico om, als ge het opdoet, zwaar ziek en/of dood te gaan. Nu is 1% een risico dat te nemen valt, maar toch onconfortabel hoog is. Je neemt niet met de minste onverschilligheid, risico's van 1%. Je bent wel bereid om die te nemen als je daar anders een prijs moet voor betalen, maar het is oncomfortabel hoog. Dat wil zeggen dat je het kan apprecieren als je dat risico kan verlagen. Een risico van een duizendste (wat je hebt na vaccinatie) is beter te pruimen. Let op, ik heb het over de OUDE varianten van covid he, tot aan delta. Voor omicron moet ge U niet vaccineren. Maar tot aan delta was het wel degelijk zinvol voor 50+ omdat het objectieve risico dat het ging tegenvallen, wat oncomfortabel hoog lag, hoewel "aanvaardbaar". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, er is dit: https://www.medrxiv.org/content/10.1...156v1.full.pdf Citaat:
Dit gaat geloof ik enkel maar over volwassenen, het zijn dus de jongste die het hardste eronder lijden. Voor adolescenten is het nog hoger: https://www.medrxiv.org/content/10.1....23.21260998v1 Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://youtu.be/L94wshdjFr4?t=1541 Kzie geen reden waarom hij dit uit zijn duim zou zuigen.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 31 januari 2022 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() Amen. Duidelijker kan het niet gesteld worden.
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is hier al genoeg sprake geweest van Ivermectine, en soms ook wel eens gewezen op de vitamines B3, D3 en C, op quercetine, zink en het verstuiven van zuurstofwater. Ik zal er nog wel een paar vergeten. Enerzijds weigert de zorgsector zijn werk te doen, en anderzijds klaagt hij omdat de verkeerde aanpak belastend is?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 31 januari 2022 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze zal ik ook onthouden. Wraakroepend hoe ze ons manipuleren!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je formulering "mijn eigen immuniteit" legt de vinger op nog een wonde: studies gaan over gemiddelden, niet over individuen, en stel dat er een studie zou bestaan die het nut voor mijn leeftijdsgroep duidelijk aantoonde (wat op zich al onmogelijk is), hoef ik (of hoef jij) helemaal niet representatief te zijn voor die groep - en dat ben ik ook niet.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |