![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Antivaxers klagen Rousseau aan bij Unia. Gerechtvaardigd? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
32 | 74,42% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
10 | 23,26% |
Het is de schuld van Groen! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,33% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch zijn er wel nogal vreemde wisselvalligheden. In mei diende een groep katholieken een klacht in, maar die werd verworpen. Wanneer er eind 2020 een gelijkaardige klacht komt van de Joodse gemeenschap wordt die aangenomen en werd de regeringsmaatregelen verbroken. Heel merkwaardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() zaterdag lekker gegeten in brussel. zonder cst
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan doen we ook lekker door met het CST, alhoewel er ondertussen niemand nog een reden kan geven waarmee aangetoond wordt dat het een sanitaire meerwaarde oplevert. Ideologisch doordoen. Net als indertijd tijdens de DDR, ook al stort de boel in. Koppig doordoen. Tegen alle redelijkheid in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Brussel zijn er nog maar weinig gelegenheden over waar men een Gesundheitspass vraagt. Hypochonders, smetvreeslijders en fascisten kunnen maar beter in hun dorp blijven.
![]() |
#126 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaat die kerel doen, afgaan als een gieter ? Zullen de sossen misnoegd zijn als bijvoorbeeld het CST wordt afgeschaft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jep. Voor mij een argument - eigenlijk voor het eerst - om te bedanken voor een Vlaamse republiek. Ofwel België behouden in één of andere nieuwe vorm, ofwel meteen inlijven bij Nederland.
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het geval waar de Raad van State de klager gelijk gaf ging het (voor zover ik het mij herinner) over discriminatie tussen ‘erediensten’. Het gevolg was dat de regering besliste dat alle erediensten toegelaten werden met maximum 15 personen…of vergis ik mij en is dat een andere zaak? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het in deze draad over de strafrechterlijke draagwijdte van zijn uitspraak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Dat 1g beleid gevoerd wordt zegt heel veel over hen die het voeren. Het zijn effectief communisten door regulering, cq. fascisten.
![]() |
![]() |
#134 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
En verder zijn er nog wat technische details die niet pleiten voor vaccinatieplicht zoals de vrij snel uitgewerkte vaccins die besmettelijkheid niet in de kiem smoren en niet opgewassen blijken tegen varianten en dus behoorlijk snel verouderd zijn.. maar ach.. als we weldra allemaal ingespoten zijn tegen een virus dat ondertussen niet meer bestaat, helpt het misschien tegen een nakomelingske van dat virus eh.. wie weet.. Citaat:
Soit, heel tof dat jij vindt dat dit geen middel mag zijn dat de overheid naar eigen inzichten zomaar kan activeren.. want dat is exact de reden waarom ik mij niet laat vaccineren. Dit middel had mijn inziens nooit ingevoerd mogen worden. Maar covid heeft een ideaal moment geboden om dit systeem uit te testen in onze contreien.. om te zien of de bevolking hier gewillig aan mee zou werken.. en die test is met succes geslaagd. Jij en vele anderen werken er vrijwillig en met veel engagement aan mee. Ik niet, ik ben me bewust van de nadelen ervan, besef dat 't geen enkele sanitaire meerwaarde biedt; en ben er niet van overtuigd dat men dit systeem 'op de schop' zal doen eens covid ietwat onder controle is. Ik zie in dit vrijgeleide-systeem teveel potentie en opportuniteiten voor overheden. In combinatie met globalisering en digitalisering van identiteitsgegevens en bank- en verzekeringsdingen en andere zaken. De investeringen in dit systeem zijn trouwens ook niet van de poes. En de wijze waarop dit systeem uitgebouwd en geïntegreerd wordt en de hele samenleving er langzaam maar zeker aan gewend raakt, spreekt boekdelen. Maar als gij wilt geloven dat het tijdelijk is, dan vind ik dat prima.. gij uw geloof en ik het mijne.. Edoch, het zou bijzonder dom zijn indien het beleid zo een mooi systeem niet verder uitbouwt. Nu, volgens patrickve zijn de meeste beleidsmakers nogal dom.. dus.. met wat geluk... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
maar hij is politicus die de vrijheid berooft van vele mensen, op basis van een methode die een averechts effect heeft, en dit zowel: - medisch omdat een besmet persoon vrije doorgang heeft; - sociaal omdat de bevolking in 2 groepen wordt verdeeld, en ten spijt van alle tegenargumenten en bewijzen, hiervoor met alle middelen zelfs een wettelijk kader wilt scheppen tot invoering schandepas. Wedden dat hij nadien zich zal beroepen op zijn parlementaire onschendbaarheid en/of 'wir haben es nicht gewusst'. Er zijn vele andere gewone mensen die op basis van een quote op sociale media, een zware vervolging hebben gekregen. noot Ondertussen achter een rookgordijn in de vorm van een "barometer", is de schandepas nog steeds aanwezig. .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 1 februari 2022 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel ze niet mijn mening verkondigen ben ik tegen strafrechtelijke vervolging. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() En iedereen besmetten ondertussen. Hoe edel van u.
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zij nu 31 forumleden die vinden dat Rousseau strafrechterlijk vervolgd moet worden omdat hij zegt dat hij pro vaccinatieplicht is.
Dat zijn dezelfden die eindeloos zitten te zagen over vrije meningsuiting. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 februari 2022 om 00:16. |
![]() |
![]() |