![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tijdje terug nog in lockdown en nu goed op weg om helemaal open te gaan, gezond verstand komt terug en met wat geluk zullen wij volgen.
https://www.bd.nl/dossier-coronaviru....google.com%2F Corona-aanpak moet anders vindt Bussemaker: 'Burgers kunnen zelf nadenken’ Twee belangrijke adviesorganen komen met een gezamenlijk advies aan het kabinet: luister beter naar burgers en weeg hun belangen meer mee. ,,Maar nog langer met veel beperkende maatregelen leven beschadigt onze gezondheid en onze samenleving”, zei minister Ernst Kuipers (Volksgezondheid) https://www.bd.nl/binnenland/verbod-...baar~a6721b4d/ Het kabinet en de burgemeesters van de zuidelijke provincies hebben te maken met een duivels dilemma, want de strikte coronaregels - zoals de 1,5 meter, beperkingen van de groepsgrootte en mondkapjes - zijn nog steeds van kracht. Maar een verbod op het vieren van carnaval lijkt inmiddels maatschappelijk onhaalbaar geworden. https://www.bd.nl/binnenland/ruim-ha...apas~a623db60/ Ruwweg 5 miljoen volwassenen zijn wel volledig gevaccineerd, maar haalden nog geen boosterprik. https://www.telegraaf.nl/nieuws/3458...arken-achterna experts zien dat omslagpunt coronacrisis nu echt nabij is we gaan denemarken achterna https://www.telegraaf.nl/nieuws/1010...hense-snackbar Gevaccineerde man aangehouden nadat hij met penis begint te spelen in Zutphense snackbar https://nos.nl/artikel/2415209-boa-b...al-niet-zitten Boa-bond ziet handhaving coronaregels rond carnaval niet zitten Gerrits ziet twee opties: carnaval nog een jaar afblazen of carnaval laten doorgaan zonder de afstandsregel, "zodat mensen het feest kunnen vieren dat ze willen vieren". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik pleit dus - opnieuw - voor ontbinding van België (én Vlaanderen) + onmiddelijke inlijving bij Nederland.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd, dus de afgelopen 2 jaar konden burgers niet zelf nadenken, maar plots hebben die burgers het licht gezien en kunnen het nu dus wel? Ik ben het daar niet mee eens. Dat veel burgers helemaal niet kunnen en/of willen nadenken zien we hier elke dag weer. Blindelings volgens ze types zoals Vandenbroucke en Van Ranst.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen vergeten blijkbaar snel. Omdat de hollanders nu plots een beetje sneller een beetje minder zot gaan doen, zijn ze nu plots ok. Terwijl ze het volledige jaar al verneukt hebben voor de middenstand qua omzet. Faut le faire.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() Het enige dat telt is onthouden welke landen/staten nooit niks verplicht hebben ivm covid.
Kwestie van nen exit-strategie achter de hand te hebben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() aan welke denk je?
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() Wel, sowieso de staten Tenessee, Florida en Texas in US.
Qua landen : Japan (lol), zweden (dacht ik), mexico. Er zijn er nog maar deze springen in gedachten. Vul me gerust aan ![]() Laatst gewijzigd door betabyte : 1 februari 2022 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Partijlid
|
![]() De 14 dagen to flatten the curve reken ik niet, Het (de ziekte) kon écht erg zijn geweest, gelukkig niet.
edit: Dit zijn de landen die NIET hebben meegedaan aan deze ... "collectieve strategie" ... Japan zelfs PRO ivermectine protocollen, van de staat uit. Laatst gewijzigd door betabyte : 1 februari 2022 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die landen/staten zijn irrelevant hé. Het zijn de leiders van landen die beslissen en die leiders zijn passanten. Het zegt dus niets over hun zotternijen als daar nieuwe machthebbers zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Er waren maatregelen in Denemarken en Finland, maar die stoppen ermee? Is dat correct?
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() geen idee.
De landen die verder zijn gegaan, of enigzins met pestmaatregelen zijn begonnen, zijn afgeschreven wat mij betreft. Gematigd corrupt werkt niet, toch niet zoals dit de afgelopen 2 jaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De democraten in Amerika bvb zijn de clinton/obama's. Biden is een demente man die absoluut geen zeggenschap whatsoever heeft natuurlijk. Laatst gewijzigd door betabyte : 2 februari 2022 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zal dan geen "we" meer zijn zoals we dat nu zien hé. "Nederlander" wordt dan onze hoofdidentiteit, en daarnaast zijn we Vlaming (West/Oost), Brabander of Limburger zoals er Twentenaars, Zeeuwen of Hollanders zijn.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gogh, er zal toch een lange overgang zijn hoor, er is nu eenmaal veel zaken die we anders regelen. Ik zie ons niet direct alle wetten overnemen, het wordt eerder een soort mini-europa met 2 staten die steeds meer naar elkaar toe zouden werken.
|
![]() |
![]() |