![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het nog maar net geschreven, en een geloofsgenoot geeft al bevestiging dat het klopt als een bus. Waarom de evidentie in vraag stellen ? Het heeft toch nog nooit over iets anders gegaan sinds PhDW dat éénmanspartijtje van Dillen indertijd over heeft genomen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rare jongens, die Blokkers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niets wijst erop dat de N-VA een electorale implosie te wachten staat (maar er kan nog van alles gebeuren in de volgende 2 jaar) En BDW heeft daar de touwtjes stevig in handen en omringt zich met mensen die samenwerken met VB niet zien zitten. Maar op een politiek forum mogen persoonlijke verzuchtingen een prominente plaats krijgen, vind ik. Dus ja, ondanks bovenstaande, hoop ik ook op een electorale implosie van de N-VA. Het zou niet meer dan terecht zijn.
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer 99% van hun tijd daar ingestoken wordt dan moet er toch wel een lijst- al dan niet volledig, van kunnen gemaakt worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Het VB doet niets, buiten wat hetzelfde filmpje posten op internet media. Oh ja...oproepen tot het installeren van kliklijnen (voor mensen met andere meningen) en op het kinder-dans-platform orakelen over presenteren van rekeningen. Dat is 99% van hun tijd ! Voor de rest strijken ze een zeer mooi door België betaald salaris op. Dat in tegenstelling tot die andere extreme partij die ten minste toch al het maatschappelijk zeer relevante "geneeskunde voor het volk" heeft opgericht.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben dezelfde leeftijd, ik kan me dus voorstellen dat jij ook aan 18 jaar het gevoel kunt gehad hebben dat je volwassen aan het worden waart in een land dat 'Tsjevië' noemde, de oude CVP-staat... Ik weet dat ik toen dacht : hoe geraken we in hemelsnaam ooit van deze shit af... ? Dat leek toen onmogelijk... Als jonge Panda naar het stemhokje, om buiten te komen en de tsjeven weer eens als dominante kracht te zien... ![]() Anno 2022 moet ik enkel 'CVP' vervangen door 'NVA' om dezelfde sentimenten, zorgen & butthurt te beschrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind als je de mensen blaasjes wilt wijsmaken, dat jullie dan toch beter eens afspreken welke blaasjes je precies gaat wijsmaken, kwestie van elkaar niet voortdurend tegen te spreken.
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat valt natuurlijk extra op, omdat geen enkele andere partij daar ook maar de minste aandacht voor heeft.
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem de kliklijnen, de Belgische wet verplicht u van wetsovertredingen die u ter ore komen of waar u getuige van bent onmiddellijk te klikken bij de politie. Het ene vindt u slecht, over het andere horen we u niet. U begrijpt dat je op deze wijze twijfel in het hart van de rechtschapen Vlaming zaait.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wallonië heeft geen extreem-rechtse partij meer, dus kan het Blok daar stemmen ronselen, poen mee verdienen, en dan stijgt het bruto nationaal geluk van hun club kassa. Zonder verder ook maar één gram sympathie voor pvda te hebben : ja, hun initiatief van geneeskunde voor het volk is lovenswaardig. Politiek vind ik ze totaal irrelevant verder, maar die pluim mogen ze -met recht- op hun hoed steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Dat "VRIJHEID" initiatief lijkt mij een truuk van de klassieke partijen om stemmen weg te zuigen van Vlaams Belang naar een partijtje dat nadien de kiesdrempel niet gaat halen, met als enige bedoeling dus, om VB stemmen te laten verloren gaan.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 3 februari 2022 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van communisten die het 'goed voor hebben' met het volk, verlos ons Heer.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
U kunt ook niet ontkennen dat het VB aantrekkingskracht uitoefent op mensen met neo-nazi sympthiën. Ik ben opgegroeid in de omgeving van cafe Uylenhoeve (ik ben er zelfs nog meermaals binnen geweest in die tijd), dus u hoeft mij niets te vertellen. Blaasjes erken je van verre, zeker als je erin bent geweest. En neen, het VB heeft maatschappelijk nog niets bijgebracht. Buiten een politieke concurrent tot de Marakkesh wanhoops-vlucht bewogen die ze een ferme -8% heeft opgebracht.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: