![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 6 februari 2022 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk heeft RW nooit de verschillende manifesten gelezen. Eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neer: het verwoordt academischer, gepolijster... wat het Vlaams Belang al vele jaren zegt en schrijft.
Over de financiële rampkoers binnen de Belgische federatie. Door De Rode Willem neergezet als "het luie Walen-discours": Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vraag hoe ik het zie is een afleidingsmaneuvre, feit is dat jij het CS zegt te willen zien verdwijnen terwijl patrickve dat absoluut niet wil, snappie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou ik fan zijn van een groep die zichzelf noemt naar een versteend middeleeuws museum ?
Lijkt mij iets voor menschen met heimwee naar het verleden. Niets om een toekomst op te bouwen Trouwens wat is die groep…een carnavalsvereniging ?
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De essentie van een politieke stroming is om zich af te zetten van anderen en daar dus een confrontatie mee aan te gaan he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is zich toch volop aan het verzilveren ? Kijk eens naar hoe weinig serieuze dingen Vivaldi kan doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik geloof niet in die macht, dat is het punt juist. Ik wil niet dat men verkeerdelijk gaat doen alsof ik iemand "een mandaat" heb gegeven, wat impliciet wel het geval is wanneer ik niet ga stemmen. Nu is het juist dat mocht ondertussen 60% van de bevolking niet gaan stemmen, ik ook zou ophouden met te stemmen om die groep nog groter te maken waarschijnlijk. Niet dat ik veel illusies heb dat men toch niet gaat voortdoen met de resultaten van die 40%, en gaat lamenteren dat die 60% hun "burgerplicht niet vervullen" of "onverantwoordelijk zijn" of zoiets he. Maar dan weet ik tenminste dat al 60% er helemaal niet in gelooft, en kan die misschien opgehitst worden om gaan te lantaarnpalen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 6 februari 2022 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige nuttige functie van die clowns is van zetels in het parlement te bezetten he. Dat mogen evengoed opblaaspoppen zijn. Juist dank zij het CS heeft de hoedanigheid van die mensen verder geen belang.
Mocht het mogelijk zijn om voor een lege zetel te stemmen, dan zou ik dat doen, maar dat gaat niet. Dan is het VB met een CS daar een heel goed surrogaat voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn protest is immers niet tegen een partij of een programma, maar tegen het idiote systeem van mandaten geven via verkiezingen en te doen alsof dat "inspraak" betekent, om niet te zeggen "zelfbestuur". Laatst gewijzigd door patrickve : 6 februari 2022 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() Graag definitie van " normale" partij !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Belgie een normale partij?
Per definitie anti-Vlaams. Corrupt tot in de hoogste cenakels. Bestaat ten dele uit Fils a papa's. Ze staat eigenlijk voor niets buiten graaien. Nog iemand?
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
goedeavond. U katholiek /christelijk/abrahaams gezever over abortus/ euthanasie kan me niet boeien. met vlaams republikieinse groet !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister-President
|
![]() Ik ben geen VB fan , maar het "belgische" parlment zit vol met mensen die lucht verkopen...
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Irritante gewoonte hier, post maar gedeeltelijk quoten om zo de context te verdraaien.