![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#15341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat we in dat geval de "Ameirikontjes" aan de deur moeten zetten nog vooraleer ze in 2024 zelf vertrekken op bevel van Donald Duck?
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 februari 2022 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt het leven is te kort om politiek echt ernstig te nemen. Ik heb mijn portie van seks, drugs en rock n roll ook wel gehad, en heb heel de wereld gezien. Maar gewoon al mijn principes verloochenen en voor de big money gaan, dat zit niet in mij. Ik heb wel respect voor de apolitieke ondernemer die gewoon geld wil verdienen maar op een eerlijke manier, en zich zo weinig mogelijk van politiek en geopolitiek aantrekt. Laatst gewijzigd door tomm : 7 februari 2022 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duitsland is het land dat eronder gehouden moet worden.
Als ze Berlijn verliezen is het game over voor het Imperium. Lucretia my reflection Two worlds and in between We got the Empire
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 februari 2022 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bekritiseert Russische troepen in de ex-Sovjet-Unie, ook op vraag van de lokale overheid, maar Amerikaanse troepen wereldwijd daar hebt U geen problemen mee blijkbaar. Enfin Amerikaanse troepen waar dan ook betekent goed nieuws voor de lokale seksindustrie. Pattaya en Angeles city/Clarke begonnen als Amerikaanse basissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En denk je dat de NAVO Rusland niet uitdaagt door de marine tot vlak voor de kust van de Krim te laten varen, en gevechtsvliegtuigen tot vlak langs de Russische grens? Het enige dat de Russen doen is een koekje van eigen deeg geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziet u dan tekenen dat Duitsland weer een status wil opbouwen tot een Vierde Rijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals overal ter wereld is het leven aangenamer als men genoeg of veel geld heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hielp het niet dat ik als belangrijkste ecomomische incentives nylon dameskousen, Lucky Strike sigaretten en kauwgom noemde?
![]() |
![]() |
#15351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als 'ritaaierde' en hebbende het drukste deel van de rat-race verlaten op mijn 50ste: geen klagen omtrent de levenstandaard on offer hier heden.
![]() |
![]() |
#15352 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15354 | ||
Banneling
|
![]() Nog eventjes over Crimea :
Kritiek geven op de Annexatie door Rusland is in Crimea nu een misdaad die kan bestraft worden met 5 jaar gevangenisstraf. Lokale journalisten die kritische artikels schrijven moeten anoniem werken om gevangenisstrafstraf of erger te vermijden. Onafhankelijke journalistiek en/of media is niet meer mogelijk in Crimea. En voor de Krimtartaren is de situatie ronduit dramatisch : https://twitter.com/Telegraph/status...15017548521476 Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 7 februari 2022 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier al eens enkele linken gezet naar organisaties can Krim-Tataren. Ook de meeste Krim Tataten zijn blij dat ze nu bij Rusland horen en zitten in allerlei bestuursorganen van de Autonome Republiek Krim. Een radicale minderheid laat zich opzwepen door Westerde, Oekraiense, Turkse maar vooral IS propaganda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15359 |
Europees Commissaris
|
![]() O ja tuurlijk. Stalinist Tomm, de propagandapageaai van tsaar Poetin en kroepoekbakker Xi-Jinping, gaat bepalen wat propaganda is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Onafhankelijke mening.)
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 8 februari 2022 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |