![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1.) Na vaccinatie word je niet meer ziek van covid, 2.) Indien minstens 70% gevaccineerd is wordt groepsimmuniteit bereikt; Ze hebben dus letterlijk deze leugenachtige propaganda opgestuurd naar alle Belgen, en niemand die erbij stilstaat. Ze hadden er evengoed kunnen inzetten: "Na vaccinatie zal uw kind nooit nog buizen op toetsen omdat het ook de hersencapaciteit boost" We zitten in een fase waar zelfs massaal de grootste leugens zonder noemenswaardige tegenkanting kunnen worden verkocht. Dan weet je dat we in een gebrainwashte maatschappij leven.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 7 januari 2022 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We al lang voorbij de 70% en er is nog nooit zoveel virus in omloop geweest als nu. De besmettingen swingen de pan uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tja, wat breng je in tegen zo'n argument. Da's zoals de pastoor die zegt "als we niet massaal hadden gebeden dan was de oogst nu nog meer mislukt dan ze nu is".
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien heeft hij hetzelfde woordenboek, of dezelfde leraar logica gehad, als Dadee.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Blijven spreken, de massa is gehynotiseerd. Zoals patrickve blijft doen.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Priester : "Vrees dat het het laat is."
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ontkenning fase?
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Priester : "Gods wegen zijn ondoorgrondelijk! Maar de heks is de duivel!" (weer een heks op de stapel, en de massa juigt!)
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 7 januari 2022 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Geen flauw idee. Ik hoop de fase net voor de fase van koorden en palen.
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet cynisch worden e. Zoals die ene met een olielamp op de marktplaats: " ik zoek een eerlijk iemand " Na 1.000 mensen gaf ie t op.
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Aanschouw de onnozelheid waarmee we geregeerd worden:
https://twitter.com/EliMellemans/sta...88682228805632 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit met een vervelende pukkel op mijn gat, en die wil maar niet weggaan. Ik zal eens naar Tijl De Bie moeten om raad te vragen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() https://threadreaderapp.com/thread/1...973852161.html
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() vandamme en beke, 2 onbekwamen die veel te veel macht hebben. twordt gvd tijd dat die eens ter verantwoording worden geroepen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En moet ik hier nu nog eens een keer uitleggen wat het nut en doel is van vaccins? En waarom het beter is om een polio, pokken, covid,… vaccin te nemen ipv u door ‘the real thing’ te laten besmetten? Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 8 februari 2022 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() https://twitter.com/Luchtbakker/stat...09285459542017
Citaat:
|
|
![]() |