![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik wil bijvoorbeeld, wat er ook gebeure, geen 4de spuit van dat spul (als het geen update is, en dan nog). Welnu, ik behoor NU tot de "braaf gevaccineerden", maar ik zal dan misschien morgen een "ongewenste burger" zijn omdat ik mijn 4de spuit niet wil (en daar HEEL GOEIE redenen voor heb). Als men die waanzin NU geen halt toe roept, ook al heb ik daar NU geen last van, dan zal ik alleen staan als ik volgende keer WEL last zal hebben he. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 februari 2022 om 12:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VRT NWS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo wil Frankrijk vrijheidskonvooien tegenhouden: hoge boetes, celstraffen en zwaarbewapende agenten Citaat:
Heel anders dan in canada, verwacht men vooral partikulieren-wappies met de auto of de mobilhome, is er zelfs geen aanvraag voor betoging gedaan. De overheid is duidelijk van plan om die wappie-karavaan de hoofdstad niet te laten blokkeren. edit : ik lees zonet dat de federale minister van BiZa beslist heeft om de betoging in België te verbieden. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 februari 2022 om 13:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
"Gooi die thee niet in de haven, da mag ni van de overheid" Het loopt ze dun door de broek stillekesaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is een behoorlijk groot deel van de betogers die netjes gevaccineerd zijn, en dus in principe even veel kunnen als u. Maar die wél betogen tegen absurde maatregelen die mensen uitsluiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En transportfirma's zien liever niet hun eigendom opduiken in het journaal... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 10 februari 2022 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Cruciaal stukje uit de c/p van een forumse vaxfascist, dat aantoont dat het de Franse en belgo-opperfascisten redelijk vloeibaar door de dure broekspijpen loopt:
“De autoriteiten vrezen dat de in sociale media ontstane protestbeweging van de vrijheidskonvooien nieuw leven blaast in de beweging van de ‘gele hesjes’. Die zorgden eind 2018 voor een spontane volksopstand gericht tegen de hogere brandstofprijzen en de hoge kosten van het levensonderhoud in het algemeen. De beweging was zo massaal dat de regering van president Emmanuel Macron zich gedwongen zag een reeks maatregelen, zoals prijsverhogingen van diesel en benzine als onderdeel van het klimaatbeleid, weer in te trekken.” Terwijl verschillende westerse landen hun maatregelen en vaxpasserij afschaffen, blijft Macron de ongevaxten emmerderen. ![]() Dit volksprotest zou wel eens kunnen aangroeien en uitmonden in ‘n ultieme confrontatie, met de Franse autoriteiten. Benieuwd hoe dat gaat evolueren.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie herinnert zich niet de beruchte betogingen van de Franse boeren die, in weerwil van alle verboden en dreiging met boetes, grensovergangen bezetten, hele ladingen tomaten op snelwegen uitkieperden... De beste manier om in Frankrijk mensen op de been te brengen, is juist een betoging verbieden of dreigen met straf. De Fransen zijn daar enorm allergisch aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het Tien-An-concorde plein ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 10 februari 2022 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mochten de Poolse, Roemeense, Tsechische, Slovaakse en Hongaarse camioneurs meedoen: dan zijn we verloren.
Maar ik denk niet dat die 1 liter diesel gaan verspillen. Bij de weg: waar zitten de Groenen, om die truckers op te roepen om met de fiets te komen betogen????
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Daar stel ik mij dan weer serieuze vragen bij. Welke absurde maatregelen? Noem 1 maatregel die absurd is? Of waar je persoonlijk echt last van hebt gehad. De jeugd kan ik nog een beetje begrijpen want die kunnen nu niet elke dag tot 's nacht zich in een of ander louche café in coma zuipen. Anderzijds die blijven toch feesten zij het dan bij iemand thuis. Maar de rest? Een anti-vaxer is voor mij gewoon iemand die wilt provoceren en een excuus zoekt om wat te gaan afbreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Trol of dubbelnick, wie zal het zeggen?
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zat jij onder een steen of zo ? Maar vooral: dat diende niks goeds. Als het al werkte, wat het grotendeels niks deed, was het dan nog om oude knarren zogezegd nog langer laten mee te gaan ! |
|
![]() |
![]() |