![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() In navolging van Canadese en Nieuw-Zeelandse truckers die massaal de parlementen in hun respectieve hoofdsteden omsingelen om een einde te eisen aan de wurgende en absurde coronamaatregelen die nu al 2 jaar de wereldbevolking aan de ketting leggen, hebben nu ook massaal veel Europese truckers besloten om dezelfde actie te herhalen in Brussel en Parijs.
![]() Onze nieuwe regeerders hebben echter een bloedhekel aan kritische burgers die terecht de dictatoriale maatregelen in vraag stellen en reageren hysterisch op berichten over dit nakende "vrijheidskonvooi". In plaats van ook maar enigszins tegemoet te komen aan de verzuchtingen en eisen hebben deze regeerders besloten om de roep om "meer vrijheid" te bestraffen met... "nog meer detentie!" ![]() "Onze" (nooit verkozen) minister van Binnenlandse Zaken Annelies Verlinden verklaarde op VTM nieuws met haar eeuwig starre blik en grimlachje dat ze de deelnemers hard gaat aanpakken vermits de betoging niet werd toegelaten... In bijgaand artikel van de Standaard dreigt men de deelnemers aan het "vrijheidskonvooi" met, jawel: een monsterboete van maar liefst 4.500 euro, intrekking van het rijbewijs alsook een gevangenisstraf van twee jaar...!!! Zie: https://www.standaard.be/cnt/dmf20220210_92848990 Krijgen verkrachters evenveel straf dan? Kortom: mensen die schreeuwen om "meer vrijheid" de kast opjagen met het dreigement van "Twee jaar gevangenisstraf"...??? ![]() Is dat het gepaste antwoord dat het morrende volk verwachtte? Zijn de galgen al in aantocht?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 10 februari 2022 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Het gaat hier niet over de zogenaamde absurde maatregelen. Het is ook geen hysterisch antwoord op een betoging van wat marginaal volk. Het gaat ook niet over een straf en wat verkrachters krijgen. Het gaat erover dat ze een hoofdstad willen gaan inpalmen. Met de zekerheid dat er weer veel gaat afgebroken worden.
En ik vind dat de politiek nog niet ver genoeg gaat. Monsterboete, intrekking van rijbewijs, gevangenisstraf ![]() Die betogers schreeuwen om meer vrijheid zegt u. Welke vrijheid hebben ze nu niet? De enige en echte reden is dat het gewoon amokmakers zijn, anti vaxers die willen provoceren. Van mij mag het leger ingezet worden en met scherp worden geschoten. Ik ben zelfs vrijwilliger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Ik weet niet of alles kort en klein slagen democratisch te noemen is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dat nu net het eieren eten zijn van onze onderwijzer hier.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 10 februari 2022 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Tijdens de Franse Revolutie deed men dat toch ook. En geholpen dat het toen heeft.
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hebben ze u die job aangeboden omdat u zich verveelde? Ik denk het... ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() We zullen zien. Hopelijk neemt de regering dan ook de juiste beslissing en grijpt ze hardhandig in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de schapen als uitverveling slikken dat zonder 1 kritische noot.
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zet niemand in het vak extreem links of rechts. Voor mij zijn dat gewoon een bende marginale zielen die er enkel op uit zijn om te provoceren. En als het kan nog wat amok te maken en wat agenten in elkaar te timmeren. Wat is het nut van een dergelijke betoging? NUL!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Want dan toon je vooral aan dat je inzicht in deze crisis nihil is geweest. De eerste golf die we over ons heen kregen was pre-vaccinatie en qua dodental dus ongeveer maximaal. Zelfs dat was maar magertjes hé.
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk dat Uitverveling oftewel FVDBke is oftewel MVR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat FVB meer verdient dan MVR dus FVB zijn loon dan aub
![]() |
![]() |
![]() |