![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Damme heeft inderdaad nadien teruggekrabbeld. Alleen hebben zijn eerste woorden dermate indruk gemaakt dat sommigen het fabeltje tot op heden blijven herhalen. U trouwens hebt daar ook aan meegedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn repliek in de 7e dag was klaar en duidelijk. Je bent 100 procent niet besmettelijk na vaccinatie. Daar kan je niet naast hoe vaak je dat ook probeert. Jij mag dat gerust negeren en verdrijven uit je brein, maar verwacht niet dat mensen met een kritische gezonde geest dat ook doen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De titel professor is geen beschermde titel, dat betekent dat iedereen deze titel mag gebruiken en dat je daar niet een speciaal diploma voor hoeft te halen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 februari 2022 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van ranst mensenarts.
En molenberg heeft iets met filosofie. Dokter in de filosofie. In 1993 univ Antwerpen. O referenties als onderzoeker. 0 referenties als biostaticus Fellow van de American Statistical Association Geen beschrijving gedefinieerd Iets zelf uitgevonden mogelijks want er staat niks bij op wikidata. Ach.... Leg me geen woorden in de mond.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 11 februari 2022 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar ben je wel blij mee, zegt.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Vreemdeling
|
![]() oei, heb ik er al drie gemist ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat wel is, is dat door vaccinatie en wellicht ook enige immuniteit de ziekte bij menig persoon als relatief mild wordt ervaren en men daaruit verkeerdelijk besluit dat het maar als een verkoudheid is.
![]() |
![]() |
#151 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De CFR voor Omicron ligt beduidend LAGER dan voor griep. Dat opgebouwde immuniteit een rol speelt in het milder zijn is evident. De grootste reden van het milder zijn blijft echter dat Omicron een andere ziekte is dan Alfa of Delta en veel minder diep de longen binnen dringt.
![]() |
![]() |
#152 |
Europees Commissaris
|
![]() Vergis ik me of hebben de vorige spuiten voor geen meter gewerkt?
Allé dan maar naar de vierde hé. Hopelijks komt en nog een vijfde en een zesde want de commerce moet blijven draaien en het is niet goed voor de aandelen.. Phizer.......10% gezakt om één maand ![]() Moderna....27% gezakt om één maand ![]() Dus vriendelijk doch dringend verzoek aan al degenen die dolgraag spuiten krijgen, haast je dat je er bij zijt, reserveer ze desnoods, en laat je eens goed gaan want het begint me geld te kosten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel spijtig vind is dat er nogal op de kap van de gepensioneerde wordt gezeten. Het is niet de fout van de gepensioneerden dat de maatregelen, het gebruik van CST, ook geldig zijn voor het jonger publiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat niet-gepensioneerden aan iedereen maatregelen willen opsolferen en behandelingen willen doordrukken "omwille van de zwaar zieken (=gepensioneerden)" komt uiteindelijk neer op discussiëren waarom iedereen ambras moet hebben omwille van die groep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zit dus echt dicht bij "griep", vooral als je weet dat er waarschijnlijk veel meer mensen omikron opdeden dan gewoonlijk griep opdeden. Citaat:
Dat er hier en daar iemand naar het ziekenhuis moet of dood gaat, treft maar een minuscuul aantal mensen en is dus totaal verwaarloosbaar. Dat in dat minuscule groepje, vaccinatie helpt, is goed, maar maatschappelijk onbelangrijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat doen ze toch ook niet wat de griep betreft. |
|
![]() |
![]() |