![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De wokies trekken nog eens een standbeeld omver. Want "patriarchy", "toxic masculinity" en "white supremacy". ![]() ![]() Iemand al een verontwaardigde reactie van Trudeau gehoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#922 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#923 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er waren al plannen om dat standbeeld weg te halen. Maar geweld valt altijd te veroordelen.
![]() |
![]() |
#924 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.liquisearch.com/squamish...vents/marriage Citaat:
Dus ik snap de woede van de hedendaagse Squamish niet zo goed. Ik kan het alleen maar uitleggen als een zoveelste geval van woke waanzin: de verontwaardiging lijkt meer te maken te hebben met de blanke huidskleur van die man dan met de leeftijd van zijn squaw. Citaat:
Wat vind jij van Trudeau zijn stilzwijgen over dit voorval? Twee maten en twee gewichten? Want toen het standbeeld van Terry Fox een Canadese vlag over zijn schouders gedrapeerd kreeg klonk het namelijk zo: Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#925 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#926 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#927 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#928 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Baby Doc Trudeau betreft: als aspirant dictateurke is 'm al even onbekwaam als de Franse Marine. Houdbaarheidsdatum overschreden in beide gevallen. Mogelijk nog anderen ook besmet. Advies: geen verde tests aan verspillen. Opruimen die handel bij eerstvolgende ronde v/d vuilniskar of andere verkiezing.
![]() |
![]() |
#929 | |
Europees Commissaris
|
![]() Het was gisteren aan de Canadese veep Chrystia Freakland om te zeggen waar het concreet op neerkomt:
https://www.thestar.com/news/canada/...ouncement.html Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#930 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#931 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nietsnutten die monumenten omvertrekken en economische schade toebrengen aan ganse steden gewoon omdat ze er in hun nietnutterigheid ZIJN...moet kunnen...Maar WERKMENSEN,de HOOGSTE ADEL! die eens protesteren....nee,dat mag niet.... Overigens zien we dus hoe het regime Trudeau(ik noem dat vanaf heden geen regering meer) de banken probeert in te spannen voor het uitvoeren van zijn agenda... Eerlijk gezegd zou het mij verbazen als banken die zichzelf serieus nemen dat gaan doen,accounts van hun klanten blokkeren....de "backlash" zou wel eens ENORM kunnen zijn.(welke ondernemer,anders dan een staatspotlikker, WIL een account bij zulk een soort financiele instelling ???) Laatst gewijzigd door kelt : 15 februari 2022 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#932 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best hem opsluiten, hij is een gevaar voor iedereen.
International seinen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 februari 2022 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#933 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat Mr Trudeau nu NOOIT MEER iets zeggen over de Poolse en de Hongaarse leiders hé?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#934 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 15 februari 2022 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
Partijlid
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#936 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#938 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politie bedankt de truckers. https://report24.news/video-botschaft-polizistin-bedankt-sich-unter-traenen-bei-freedom-convoy-truckern/
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 februari 2022 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#939 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je begrijpt toch dat trucks nodig zijn om alles, inclusief voedsel, van het platteland of de havens naar de steden te brengen, ja?
![]() |
#940 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |