![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou jij als ziekenhuisverantwoordelijke tijdens een Covid opstoot iemand die een mondmasker weigert te dragen of een cst weigert te gebruiken bij patiënten toelaten?
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, als men ergens besmettingen wil remmen of zoveel mogelijk vermijden, dan vraagt men een test. DAT is iets dat een effect kan hebben. Men kan eventueel ook een FFP2 masker vragen. Maar vaccinatie, dat heeft daar niet veel mee te zien he. Dat zorgt er enkel voor dat iemand die bejaard is, minder gemakkelijk zwaar ziek zal worden. Dus ja, een CST maar als het een is dat een test aangeeft. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 februari 2022 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nazi's schenden basisrechten van het individu, en ik stel dat zoiets het individu elk recht geeft tot verzet met alle middelen, en tot samenspanning met andere individuen, bende / militievorming. Dit is het vlak van samenleving. Met nazi klojo's en aanhang wil je niet samen leven, die stamp je terug naar een hol waar ze niet meer uit komen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Men hoeft niet te draaien en te keren, het is nu zo voorgeschreven in de grendelgrondwet, die in 1970 onderhandeld werd door de CVP in combinatie met alle voorgaande oorspronkelijke ongrondwettelijke schikkingen, die in dit land de Vlaming een tweederangsburger maakten.
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nog veel landen in de wereld die het wel eisen, ook en vooral als je er als vreemdeling naartoe gaat. Ik wil geen extra problemen als ik naar die landen ga. Nu is het simpel de, de QR tonen en geen shit. Tenzij quarantaine zoals in China etc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeilijk, omdat dit binnen de kortst mogelijke tijd in de gazet staat en de patiënten een klacht indienen. Dit zou voor mij de enige reden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat wordt nu plots allemaal in vraag gesteld door ‘mensen die zich van hun vrijheid beroofd voelen’. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 februari 2022 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan even goed vragen aan uw bezoekers dat ze een rode onderbroek aandoen voor ze het ziekenhuis binnengaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat ik veel ervaring heb met ziekenhuizen. Ik ken er wel twee waar een fpp2 masker volstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook pré covid al in ‘gewone’ patiëntenkamers geweest. In elke kamer stonden toen ook al wegwerphandschoenen en handgel en de verpleegkundigen hadden hopen dozen met mondmaskers ter hunner beschikking.
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik garandeer u dat ge niet besmet geraakt. Met niets. Ge moet geen stinkscheten meer ruiken, vieze adem, uitlaatgassen, niets dan voordelen!
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Hoe bedoelde? Da cst papiertje voor uwe mond houden helpt overdracht tegen te gaan?
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik twijfel er geen ogenblik aan dat u mij daar veel meer zult kunnen over vertellen. Geef mij eens duiding.
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vroeg het aan anderen die willen tekenen. Niemand geraakt ingelogd. Dit is pure sabotage
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 16 februari 2022 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |