![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik voorstander ben van het CST, ik vind wel dat iemand consequent moet blijven, al was het maar omdat de uitbater een fikse boete riskeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot nu toe heeft niemand deze vragen willen of kunnen beantwoorden. Toch wel heel tekenend. Dit is - om een verantwoordelijke van een vaccinatiecentrum te citeren - een "vakantievaccin", "geen medisch vaccin". Dus ook geen medische meerwaarde voor de kinderen en tieners.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe dat gewoon, dingen doen die sinds jaar & dag normaal zijn voor 't menselijk ras.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou denken dat dat net van gezond verstand getuigt.
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Om een goede beslissing te weten is het interessant om te weten of je die prik binnen een jaar bijv. nog kunt krijgen, want op dit moment heb ik niet direct plannen om naar Frankrijk of Duitsland op vakantie te gaan. En ook om te weten of ik het risico op mij neem, vermits die prik naar de minister zelf zegt geen medisch voordeel biedt. Ik dacht eigenlijk dat ze bij N-VA toch iets kritischer waren.
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Toch iets beter nadenken voor je onzin vertelt. De beperkingen gaan over horeca en dergelijke.
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Toen ik te horen kreeg dat ik vervroegd kon geprikt worden, was ik blij. Toen bleek dat het J&J was, was ik opnieuw blij, want op dat moment dacht men dat ik maar één prik nodig zou hebben. Daarna blij dat ik de Pfizer booster kreeg, maar met toch iets minder vertrouwen, vermits de vaccins duidelijk minder effect hadden dan gedacht. Nu mogelijkheid tot 2e booster, maar de minister zegt dat er geen medische noodzaak is, maar dat het is om op vakantie te kunnen gaan, en je moet een papier ondertekenen. Dat vind ik al een andere zaak. Als er geen medische voordelen aan zijn, dan zijn de risico's op bijwerkingen niet weg. Dat een paar idioten mij dan direct willen wegzetten als een antivaxxer vind ik er serieus over, en dan bedoel ik u niet, SDX.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 18 februari 2022 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Dat heeft minister Beke zelf verteld.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wil die 2de booster dus eventueel wel, maar enkel als je 'm nodig hebt om op reis te gaan, zelfs al zijn er geen medische voordelen aan? Tsjah, zo kunnen we aan de gang blijven èh. 1ste, 2de, 3de etc... Ik zou de kat uit de boom kijken of er tegen dan nog nood is aan al die boosters (CST). Ik doe 't zonder, op hoop van zegen, en in uiterste nood heb ik m'n herstelcertificaat. Als dat niet meer geldig is, zie ik dan wel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 19 februari 2022 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is het nutteloos want ik heb het al gehad en het is wel degelijk een medicijn want het wordt ook gebruikt tegen kanker, er zit zelfs geen stukje virus in. Meer medicijn dan dit wordt het niet hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
“Israel’s Green Pass system will no longer be extended after March 1 when the current system is set to expire, Prime Minister Naftali Bennett announced on Thursday morning. While the Green Pass restrictions have been severely reduced over the last few weeks, they will now be removed entirely, although one aspect – the need to perform an antigen test at the entrance to nursing homes – will remain.” https://www.jpost.com/breaking-news/article-696757 Alleen in ziekenhuizen moet ge nog ’n negatieve test kunnen voorleggen, voor de rest kan dat ding de vuilbak in. Benieuwd hoelang ze hier nog dat clownenpaske gaan verplichten. Btw, als ze het hier ooit gaan afschaffen ga ik lol hebben, wetende dat je tussen de ongevaxten zal zitten op restaurants en terraskes. Schol, in elk geval. ![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw schrijfsels hier, omtrent gebruik van mijn gezond verstand vergelijk ik met jouw gebruik van verstandelijk geloof in je onzichtbare vriendje. Dat Gerard B. het woord god al dan niet graag gebruikt is hier irrelevant (goed zo: je kent de naam. -> De juf uit je kindertuin is onder de indruk) en doet niks ter zake, maar wel zijn volste recht. Zoals het mijn recht is om dat godswoord met plastisch plezier te gebruiken wanneer ik reageer op gelezen schoolmeesterlijk gelul. Dat gaat dan zo van: "Godverdomme, heb jij dat vandaag op school geleerd? Zeg het eens kleine Jan."
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor u is het inderdaad nuttig. Voor jonge, vitale mensen niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet vergeten van het papierke te tekenen waarin ge alle verantwoordelijkheid op u neemt hé. |
|
![]() |
![]() |