![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minister Van Quickenborne trekt erkenning Moslimexecutieve in
Een stap voorwaarts? Citaat:
p.s. Moslimexecutieve erkent zelf extremistische ondermijning Geloofwaardig?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 februari 2022 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() [quote=Universalia;9898572]Minister Van Quickenborne trekt erkenning Moslimexecutieve in
Een stap voorwaarts? [c/QUOTE] Nee niet echt... De gesprekspartners blijven dezelfde, het is alleen het orgaan dat verdwijnt. En met het verdwijnen van dat orgaan verdwijnt de buitenlandse invloed nog niet... Het wordt voor Quickie zelfs gemakkelijker om 'die invloeden' af te doen als 'persoonlijke zaken van de betrokkene' en daardoor de moslimgemeenschap als geheel uit de wind te zetten. Zeker géén vooruitgang dus. Eerder een verlies aan controle. Beter was geweest de executieve onder dezelfde controle/curatele te plaatsen als de katholieken. Volledig inzicht en cijfers gekend én controleerbaar!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geef Quickie nog een jointje, een waterpijp is ook goed.
Laatst gewijzigd door Onzijdig : 18 februari 2022 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ander ‘nadelig effect’ is dat er geen officiële gesprekspartner meer is.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 18 februari 2022 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=CLAESSENS Joris;9898588]
Citaat:
Verlies van controle zal het zeker zijn. De geloofwaardigheid van Quickie die voor de zoveelste maal een deuk krijgt?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 februari 2022 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgende stap is dat Islam volledig te criminaliseren en de pastafari's als religieuze orde te erkennen. Bij gebrek aan erkenning kan de overheid nu gelijk welke moskee of religieuze Islam activiteit verbieden, infiltreren en opdoeken als er vermoeden is van criminele activiteiten. Van Quickenborne heeft gerealiseerd wat geen enkele anti-Islam partij ooit durfde dromen. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 februari 2022 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken de precieze details niet, en ze interesseren me eigenlijk ook maar matig.
Maar ik vermoed toch dat het een stap in de goede richting is. Als 't goed is, moet ge dat durven zeggen ook. Mijn dada nog eens herhalen: absolute scheiding van kerk en staat. Ook weg dus met de erkenning en betaling van de kaloten-bonzen, zoals bisschoppen en pastoors. Zelfs weg met het katholieke onderwijs. Ik erken hun historische waarde, absoluut. Maar nu zijn we geëvolueerd naar een godsdienstneutrale bevolking. Het bestuur van het land moet de bevolking volgen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hoeveelste keer is dat nu eigenlijk al ? Beloven ja ...
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarop vele anderen & ook ikzelf schrijver dezes een héél cliché reactie kan op geven zijnde: "Belofte maakt schuld?"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het werd vorig jaar door Demir en Somers voorgesteld en het komt er nu.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 februari 2022 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor de linkiewinkies is dat voldoende.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 februari 2022 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 2008 werd de erkenning al een keer tijdelijk geschorst of niet verlengt. Het maakt niet uit. Men moet de erkenning van de islam als religie intrekken. Het zijn gevaarlijke sektes en ideologieën, is geen georganiseerde religie.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een lespakket rond IS & de Islam: Islamitische Staat (IS): de wil van God?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, er zaten vlooien in (en op) de vorige.