![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hebt u iets tegen FDW of Vlaams Belangers in het algemeen.
U post hier wel meer van die VB onvriendelijke bijdragen
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze zich niet laten vangen door de Belgen. Kijk naar N-VA, buiten Francken die op twitter en FB (voor de show) "eigen land" en "Vlaanderen" roept is er geen enkele beweging wat betreft de Vlaamse staat, het zijn in effect Belgen geworden. Hopelijk laat het VB zich niet vangen.
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Versta me niet verkeerd hé, ik ben fan. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
Is geen stand up comedie volgens mij, hoor. Het is het afzeiken van het VB. En veel context om het eruit te rukken was er ook niet. Maar geen nood, ik ben daar fan van ![]()
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FDW goed of slecht, we zien wel in 24 wanneer de Vlaming zich electoraal uitspreekt.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het mooie resultaat daarvan is dat de wereld er vandaag de dag niet meer uitziet zoals eind 19de eeuw. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lezen waard ! (Zolang BDW voorzitter is, wordt het CS niet doorbroken.) Laatst gewijzigd door Boduo : 17 februari 2022 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
http://www.franckenfaalt.be/
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het baltsgedrag van TVG richting de rechterflank van N-VA is echt om van te kotsen.
Het zegt ook iets over het intellect van Francken, om in te gaan op een dubbel interview met die kerel. ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was het BDW die dit al onderschreef? Citaat:
Mocht één van hun leden toch geneigd zijn tot dan zal hij/zij héél snel op een zijspoor gezet worden denk ik. ![]() Ik blijf de gedachte "In 2024 schiet er van de N-VA niets meer over" nog steeds hoog in het vaandel dragen. Ik kan mij 'vernissen' ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 februari 2022 om 10:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus de keuze is simpel: of je bent voor de onafhankelijkheid van het Vlaamse volk en je stemt VB. Of je wil het Vlaamse volk geknecht houden binnen Belgie en je stemt N-VA.
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat een ongeleid projectiel als Francken zich laat vangen om met een extreem-rechtse populist een dubbelinterview te geven, om dan te bevestigen dat hij (= zijn partij) er niet mee gaat besturen in Vlaanderen is gekende materie voor de elvendertigste keer her-bevestigen. Winst : nul %
De enige die hier winst kan uithalen is Tömmchen. Die zijn achterban smult van de underdog positie. Francken is een dwaas, en de communicatie verantwoordelijken (*) van zijn partij zijn te stom om te helpen donderen dat ze hem toelating gaven om dit spelletje mee te spelen. (*) excuseer vriend Schoof, maar dit moest me van het hart ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Een 'ouder' artikel dat er best wel eens op nagelezen mag worden. Waarom De Wever zijn afspraak met de geschiedenis in 2024 zal missen En nog maar even een ouder artikel ophalen dan maar ... Waarom politiek veranderen in België zo moeilijk is Het cordon sanitaire of de schutkring is gewoon een manier om een héle groep mensen met uit te schakelen die anders denken dan wat bepaalde figuren denken. (In de binnenlandse politiek spreekt men van een cordon sanitaire als men een groep of een initiatief consequent negeert en weigert bij zaken te betrekken.) Of het cordon sanitaire een democratisch iets mag genoemd worden is dan weer een enorm twijfelachtige zaak. Ik ben van mening dat iedereen zijn/haar zegje mag, zelfs moet kunnen doen (klinkt het niet dan botst het) want anders krijg je een enorm eenrichtingsgevoel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 februari 2022 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |