![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#15801 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het tot invasie komt zullen de gevolgen aanzienlijk zijn, het is niet dat jullie niet gewaarschuwd waren, Tomm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het betreft hier jongens van Al-Nusra, hebben nog een stukje van Syrië in handen. Ze bakken zoete broodjes met Turkije en het Westen. Dit zijn degene die Assad omver willen gooien, de Koerden willen gewoon hun eigen staat. Al-Nusra heeft Rusland ook uitgeroepen tot vijand nummer 1. Niet verwonderlijk, de Russen hebben een ravage aangericht onder hun jihadisten. Dus die tweet moet uit deze hoek komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15803 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15804 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik laat ideologie niet altijd voorgaan. Bvb. de rebellen, zoals ik al zei, hebben wel degelijk een eigen agenda en baat bij escalatie. Dat hebben ze dan gemeen met de Amerikanen en Britten. Ook extreem-rechts in Oekraïne wil escalatie, maar er zijn zeker fracties binnen de regeringspartij die dat niet willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15805 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Poetin is duidelijk, als Oekraïne Donbas aanvalt komt er een Russische reactie (beperkt tot Donbas) zo niet, niet. We zullen binnen enkele weken wie gelijk gekregen heeft, en wie gelogen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Biden en Johnson zitten nu al weken te zeggen dat de Russen Kiev zullen aanvallen maar er gebeurt juist niets, ze blijken te liegen. En ik ben degene die in complottheorieën gelooft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet waar U Uw nonsens statistiek haalde, maar dit is het echte rapport van de OVSE waarnemersmissie. https://www.osce.org/special-monitor...ukraine/512629 Er blijken zowel vanaf Oekraïens als rebellen grondgebied "schendingen van het Minsk" akkoord plaats gehad te hebben. De intensiteit is verhoogd LANGS BEIDE KANTEN Laatst gewijzigd door tomm : 21 februari 2022 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15810 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15811 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat de oppositie geen martelkamers heeft? Denk je dat er zich in Oekraïne geen martelkamers bevinden? De uiterst-rechtse milities zijn er berucht om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15812 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
De eindeloze russische leugens en propaganda daarentegen zijn constant. Citaat:
Totaal verzonnen en onmiddelijk ontkend door Kuleba, de Oekr. Min. van buitenlandse zaken. Maar Rusland WIL en ZAL oorlog voeren, dat is overduidelijk. Ze herhalen gewoon een variant van het Mainlia incident uit 1939, dat ze toen gebruikten als gefabriceerde reden om Finland aan te vallen. Hopelijk loopt het deze keer NOG slechter af voor Rusland. ![]() https://twitter.com/DmytroKuleba/sta...55876422111234 Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 21 februari 2022 om 15:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt.
Ik begrijp nog steeds niet wat een Syriër die angst heeft voor het Assad-regime te maken heeft met Oekraiense martelkamers. Wat is uw punt? Dat een Syriër geen tegenstander mag zijn van Assad omdat men in Oekraïne martelkamers heeft? Ik zie het verband niet echt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15816 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel een deel van de waarnemers blijkbaar, de amerikanen zijn zeker weg. Als het alleen de russen + hun handlangers zijn die nog overblijven weten we voortaan wat die OVSE rapporten uit die regio waard zijn : evenveel als de officiele russische berichten en de informatie van het Russ. ministerie van Defensie. Zielige troep. ![]() https://www.reuters.com/world/us/us-...4tkPO4Qxmn9FFo Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 21 februari 2022 om 15:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15817 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Johnson en Biden zeggen nu al weken dat Rusland in februari ten laatste Kiev zal binnenvallen. We moeten dus nog een week wachten om te weten wie er de waarheid sprak, en wie loog. Spannend he? Kan ik er nergens op gokken? Ik zet alles in dat ik heb, en gok dat Rusland niet in februari, noch later op het jaar Kiev zal aanvallen. Laatst gewijzigd door tomm : 21 februari 2022 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15818 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je een excuusfiche gekregen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah ik weet het al "dankzij ons is er geen invasie gekomen." Simpele zielen als u zullen dat wel slikken, maar de meeste anderen, ook in het Westen, zullen hen niet langer serieus nemen. |
|
![]() |
![]() |