![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu gaat het over een 2e boosterprik waarvan Beke zegt dat het een soort vakantievaccin is. Misschien raadpleeg ik beter eens een Duitse site om te zien waarom zij het wel nuttig vinden. Dat is wel het verwarrende van Europa. Ieder land zegt dat ze hun beleid baseren op wetenschappelijke inzichten, maar ze doen wel allemaal iets anders.
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen we dan ook vernemen wat die medische reden is om kinderen en tieners te boosteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus daarom neemt iemand met lichte slaapproblemen 20 pillen. Het kan nooit kwaad. ![]() Aah nu snap ik het, zo dom van mij. (Bijtende sarcastische toon.)
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus als u beweert dat er een medische reden is, verwacht ik van u een antwoord waarom dat zo is, maar het feit dat u geen waardevol tegenargument heeft, is veelzeggend.. ![]() Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 21 februari 2022 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals bij de luchthaven controle gelijk u al begonnen uitkleden en u laten betasten door wildvreemden. Ik zou al naakt aanschuiven, ben je zeker dat ze u pakken. -lol- En als er een bende dieven langskomt moet je die aanwijzingen geven van waar de buit ligt enzo. Met een trouw zou ik gelijk je hele banksaldo overschrijven naar die griet. Je kan maar zeker zijn. Dat zijn zo van die handige tips in t leven e.
![]() |
![]() |
#166 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister-President
|
![]() Het adviesorgaan van de regering bestaat uit enkele dramaqueens die de wetenschappelijke consensus verloochenen en ons blaasjes wijsmaken op bevel van de politiek. Volgens schoof vertegenwoordigen die 99% van de wetenschappelijke wereld... Lol
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Best mogelijk dat Jan besmet raakt als hij 100 virusdeeltjes binnenkrijgt, terwijl Piet, dankzij een beter werkend immuunsysteem, 100 virusdeeltjes gemakkelijk de baas kan. Maar misschien raakt Piet wel besmet als hij 1000 virusdeeltjes tegelijk binnen krijgt. Het verhaal is dus wel iets complexer dan simpel ja of nee. Maar werken aan je gezondheid, zorgen voor een correct gewicht en gezonde voeding, genoeg beweging, genoeg sociaal contact, enzovoort, kan die grens serieus verhogen - en dus de kans dat je besmet geraakt serieus verlagen. En dat werkt langduriger, en in veel gevallen zelfs effectiever, dan vaccinaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beter dan om 't even welk vaccin of booster. M'n buurvrouw heeft meer dagen platgelegen van haar prik dan ik van mijn natuurlijke besmetting. Daarenboven is zij èn haar echtgenoot besmet geraakt ná haar booster (3de prik), èn redelijk ziek geweest. (Zo ben ik wss besmet geraakt, door haar, waarvoor ik haar eigenlijk dankbaar ben). Nu moogt gij weer. Maar lees eerst ook eens wat gertc schrijft, over correct gewicht, gezonde voeding, veel sociaal contact edm. dat leidt tot 'n goed & sterk immuunsysteem. Ik heb op 't mijne vertrouwd. Mijn immuunsysteem heeft er perfect op gereageerd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, niet god heeft me besmet, waarschijnlijk m'n buurvrouw.
Zeker weten we dat natuurlijk niet. Maar ze zal 't te gek vinden om met god vergeleken te worden. ![]() ![]() Edit; m'n 3X gevaxte buurvrouw!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 21 februari 2022 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me daarover al geëxcuseerd: het moest 99,8 zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik eigenlijk wil? Tegemoet komen aan mijn drie noden en emotionele gevoelens: seks, honger en dorst.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Partijlid
|
![]() Dus bron is je dikke duim?
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoals in de geitenwollensokkenfilosofie. Niks verkeerd mee met wappie te wezen zolang de gevolgen strikt tot jezelf beperkt blijven en uw geluk vind met de gedachte 'speciaal' te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb die besmetting overleefd. Of beweert gij dat ik eigenlijk dood ben zonder dat ik 't zelf weet? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 21 februari 2022 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, niet leugenachtig en al evenmin uit de context gerukt. Al eerder gaf ik u de referentie naar de uitzending zelf. Van Damme antwoordt hiermee op de opmerking van Sam Brokken die stelt dat je ook vaccinatie nog steeds besmet kan worden. Dit wordt dan door Van Damme ontkent om dan te verwijzen naar "wetenschappelijk bewijs" dat aantoont dat je "na vaccinatie geïmmuniseerd bent", waardoor "de transmissie van het virus stopt". Kortom, je kan niet meer besmet geraken én daardoor zal het virus verdwijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |