![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie de laatste links die ik deelde. Het is zeer logisch dus externe links aan te wijzen voor de absurde stijging aan lgbqt mensen.
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie nodigt ook een drag uit in een bibliotheek voor kinderen? Dan zijt ge gewoon gestoord en compleet van het padje af. Feminisme 2022: wat nu dus vooral omgebouwde mannen zijn die vrouwenhormonen slikken.
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we vrouwen anders verder eugenetische behandelingen als medicijnen verkopen en geven om daarna ieder logisch verband te ontkennen zodat we verder afwijkingen in leven blijven roepen. Onlangs nog Depakine die voor gehandicapte kinderen en doodgeboren kinderen zorgde. De wereld van.... jawel: derde rijkers aka globalisten. Een terugkerend thema omdat die grootmachten zich achter politici (die ze betalen) verschuilen.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 22 februari 2022 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb het gisteren geprobeerd, maar je bent zelf niet in staat te bepalen wanneer het dan wel zo goed was. Het enige wat uit jouw schrijfsels hier kan worden begrepen is dat je anderen van alles wil opdringen omdat ze zich anders gedragen dan wat jij van hen verwacht. Wel, je moet niet verbaasd zijn dat maar weinigen nog iets voelen voor jouw degoutant paternalistische dictatuur. Been there, done that, CUFI. Je kan proberen argumenteren met duidelijk verstaanbare zinnen en zonder gescheld en debiele slogans. Of je kan verder links naar propaganda geven, en bazelen over Jezabel, derde rijkers, Nephilim, en andere onzin. Wat zal meer effect hebben, denk je? Repent, CUFI!
![]() |
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij negeert die 90% en bouwt een vol betoog op die 10%. Ge hebt mij niets bij te leren in mijn mening uiten. Klik op de links en zie vooral het verhaal van de ex homofiel Milo. Voorwaar, de realiteit overstijgt alle fictie. Wat een script...
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk niet dat de betrokkene eraan twijfelt dat zij ook voor de operatie reeds een vrouw was. Conversietherapie is bullshit, mensen conditioneren en trainen om iets als waarheid te aanvaarden terwijl ze dat van binnen niet zo aanvoelen. Wie zoiets organiseert, is ziek. Laat iedereen zijn wie hij wil zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij wil ongelovigen, andersgelovigen, vrouwen, homo's, transgenders van alles opleggen, tegen hun zin. Dat lijkt meer op het gedrag van "derde rijkers", foei CUFI. Ik wil jou niets opleggen. Je mag uiteraard gerust verder zagen over Jezabel en Nephilim. Het zal weinigen overtuigen, maar al bij al is het beter dat je je uitleeft op dit klein forum dan dat je in de echte wereld boel gaat zoeken. Citaat:
Het schattige aan bekeerlingen is dat ze altijd denken dat de "waarheden" die ze net ontdekt hebben supernieuw en superovertuigend zijn. Ik ken de uiterst rechtse propagandist Milo goed, daar heb ik jouw links niet voor nodig. Het gaat bij hem helemaal niet over enige realiteit. Zijn business model is fake outrage en cultuuroorlog. Waardeloze propaganda, waar jij je door laat beetnemen. Repent, CUFI!
![]() |
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het gebied van geslachtsverandering en dergelijke operaties meer, daar ben ik niet zeker van. Als we kijken naar de zelfmoordcijfers die enorm hoog zijn- met of zonder operaties, dan denk ik niet dat we goed bezig zijn. Maar hey, doe maar he mannen, tenslotte, wie ben ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hormonale behandelingen, lgbqt adoptierechten en groepsdruk met sociale stigma’s bijdragen aan een stijging in lgbqt mensen, erkennen we dat niet beter om het te corrigeren eerder dan te normaliseren?
Dat die mensen zo willen leven hoeft daarom geen thema voor kleuters en kinderen te worden om ze “jong te leren”. Dat is ook een vorm van opdringen want theocraten hebben een andere seksuele opvoeding.
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht je echt dat er vroeger minder homo's waren dan nu ? ![]() Of stoort het je dat mensen nu gewoon uit de kast komen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minder dan 10% van de westerse bevolking heeft ros haar. Zijn die mensen dan niet normaal ? Of om dichter bij je hobbysfeer te blijven : Minder dan 10% van de bevolking is paleo-katholiek. Zijn die mensen dan niet normaal ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen veranderen wél van geaardheid en aangeboren homoseksualiteit of hormonale verstoring van een transgender kent vaak externe factoren. Bepaalde medicijnen tijdens een zwangerschap bv. Men is massaal aan hormonale verstoring bezig. Waarom kan ik niet zeggen of ge neut dat het off topic is.
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel versies heb je eigenlijk in totaal ? Is homofilie het gevolg van propaganda ? Of is het pas ontstaan na WO I en II ? Of van hormoonverstoring ? Of van ongehoorzaamheid (wat dat ook moge betekenen...) Of van PFOS ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom zou ik? Mensen gaan aan de inhoud voorbij en komen ad hominem terug. Nogmaals: mensen veranderen wél van geaardheid. Wat zeg je daarop?
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand verbied jou om volgens jouw 'wet' te leven. Maar je lijkt niet meer te beseffen dat die 'wet' voor 99% van de bevolking niet bestaat en behoort tot een heel ver verleden dat we enkel kennen door een praktisch uitgestorven religie.
|
![]() |
![]() |