![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#16441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() RT wordt verboden, maar als je Tor installeert kun je toch blijven kijken. Maar zet het niet te luid, je weet nooit of er iemand meeluistert naar deze verboden zender die nu verboden werd omdat ze de vuile was van onze elite toonde.
Zo zie je maar" vrijheid van meningsuiting", dat dient als propaganda tegen China en Rusland, terwijl dat het in het Westen zelf niet bestaat. Tussen haakjes: BBC, CNN, etc. zijn nog steeds niet verboden in Rusland. Volgende stap is waarschijnlijk het breken en opsluiten van westerse politici die Poetin blijven verdedigen. Tor. is heel eenvoudig te installeren. Laatst gewijzigd door tomm : 27 februari 2022 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16442 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die evolutie, die switch in mindset kan Putin op zijn conto schrijven. Dat is geen overwinning van de Angelsakesen, dit is een overwinning van Europa dat eindelijk inziet dat er samengewerkt moet worden en ook militair versterkt moet worden om onze vrijheden te beschermen. Vrijheden waar u waarschijnlijk lak aan heeft aangezien u hier niets anders doet dan de agressie van autocraat goed te praten. Ik begrijp mensen als u niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft niets met vrijheden te zien en alles met een geopolitiek steekspel en strijd voor neokoloniale overmacht door onze elite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16447 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze kant van het verhaal zullen we dus niet meer horen? Citaat:
![]() |
![]() |
#16448 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zelensky kwam net opgepept terug uit München, zich vrij zeker wanend van NATO lidmaatschap, vermoedelijk met plannen voor een blitzkrieg op Donetsk en Lugansk en hardop dromend van Oekraïnse kernwapens gericht op Rusland.
Wie gelooft dat Kennedy bereid was tot een kernoorlog toen de Sovjets kernwapens op Cuba plaatsten, dat toch een heel eind van Washington verwijderd is, die dient zich niet te verbazen over de Russische reactie een kernoorlog niet te willen uitsluiten. De financiële 'sancties' die het westen nu implementeert zouden door Washington gegarandeerd als een oorlogsverklaring gezien worden moesten ze tegen de VS gericht zijn. Ik denk niet dat men dient te lachen met het op 'defcon' zetten van het Russisch nucleair arsenaal. In het westen wordt de idee verspreid dat Rusland uit is op uitbreiding van haar grondgebied. Dichter bij de waarheid dan een Russische 'imperialistische mentaliteit' lijkt me echter te zijn dat Rusland handelt uit een overlevingsinstinct (zie ook speech Putin). Maar dat maakt Rusland des te gevaarlijker. Vanuit haar optiek gaat het in Oekraïne om een preventieve oorlog. Uiteraard is zo'n oorlog tegen het internationaal recht (net opnieuw ontdekt door het 'rules based order' predikkende westen als omzeiling van dat internationaal recht) maar op dat gebied heeft het westen geen moreel been om op te staan gezien haar eigen systematische schendingen van dat internationaal recht. Merk dat er geen oproep is tot onderhandelingen en wapenstilstand vanuit de VS. Wel wapenleveringen en het stimuleren van mensen naar het front te trekken. Dat is wat de westerse media aan het doen zijn. Ondertussen vraagt China de VS te stoppen 'olie op het vuur' te gooien. Vrij zinloos om dat te vragen zou je denken aangezien de VS hun kans schoon zien Rusland te verzwakken door een langdurige guerilla of burgeroorlog. Ze zijn ongetwijfeld bereid tegen Rusland te strijden tot de laatste Oekraïner, met als extra beloning een nog grotere controle over Europa. Dat is alleszins de theorie. Zoals gezegd zou men wel eens serieus kunnen onderschatten tot wat een in het nauw gedreven dier dat denkt in een strijd voor overleving te zitten tegen machten uit op haar vernietiging (desintegratie) bereid is. Niet voor niets verwees Putin naar het onnoemelijk leed dat Rusland overkwam door te lang te wachten iets aan Hitler te doen. Voor Rusland begint deze oorlog in 2014 met de VS gesteunde coup in Kiev. Volgens anderen begin deze oorlog net voor de milenium wisseling toen de NATO haar agressieve aard toonde door het bombarderen van Belgrado. Het begin van de oostwaartse expansie van deze organisatie. Een historisch perspectief komt niet vaak aan bod in de westerse media. De VS zitten vrij veilig achter hun oceaan onze Europese 'veiligheid' te regelen. Dat is geen gezonde situatie. Het is evident dat VS hegemonie belangen voor gaan op Europese veiligheid. Mijns inziens kan je dat goed merken in deze crisis. (Kopie van reactie uit andere draad) Laatst gewijzigd door Bach : 27 februari 2022 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK wéét het. De hele wereld weet het. Maar Tommschen en co zijn daar stekeblind voor.
![]() |
#16450 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo pakken ze het ondertussen in Rusland aan: Citaat:
Citaat:
De typische terminologie van iemand die is blijven zitten in een idiologie die niets meer met de realiteit te maken heeft. Dit heeft voor mij alles met vrijheden te maken. Ik wil autocratische staten zo ver mogelijk van mijn bed hebben. Het feit dat Putin op 2000 km van mijn bed een soverein land binnenvalt en daar een autocratisch regime wilt installeren maakt mij bijzonder ongerust. Voor u is dat blijkbaar van geen tel mij, maar voor mij zijn vrijheden essentieel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16451 |
|
![]() Het zijn net de grootste propagandisten die het hardste roepen om censuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16453 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig kan niemand Poetin verdenken van censuur.....
![]() |
#16455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan men verwachten van een ex KGB agent waar moorden en folteren de norm was. Het degoutant verleden van Putin dat hij blijkbaar nog niet verleerd is. Buiten zichzelf rijk maken, misschien wel de rijkste man ter wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16457 |
|
![]() China herinnert er aan waarop die westerse zogezegde 'vrijheid' gebaseerd is:
(Voor zolang we nog mogen weten wat China te zeggen heeft tenminste). Laatst gewijzigd door Bach : 27 februari 2022 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees hier toch iets anders. Wat nu?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.softschools.com/timeline..._timeline/329/ |
|