![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan me vergissen, maar volgens mij vroeg de draadstarter niet naar een oplossing. Laat staan naar een oplossing voor alles. Laat zeker staan naar een oplossing voor alles in één keer.
Waar het hier in deze draad om gaat, is de vraag of de verontwaardiging over Putin niet nogal selectief is. Misschien kunnen we ook eens de hand in eigen boezem steken, en kijken naar de vele voorbeelden in het recente verleden waar wij in NATO verband - of individuele NATO partners - zonder goede reden militair zijn tussenbeide gekomen in soevereine landen, teneinde het plaatselijk regime proberen omver te werpen, met gevolgen die voor de bevolking in die betrokken landen desastreus waren. En misschien kan die denkoefening ons helpen om de overdreven retoriek tegen alles wat Russisch is wat te dimmen. Indien die denkoefening ook op internationaal diplomatiek niveau gevoerd wordt, kan dit misschien helpen om een nucleaire escalatie te vermijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het over de eerste golf oorlog met vader Bush.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Putin is de duivel en alles en iedereen daar niet mee akkoord is wordt nog maar eens gecensureerd. Het begint bij RT op YT en eindigt met iedereen die maar iets durft te zeggen op FB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nochtans de basis van onze democratie en rechtstaat, iedereen op dezelfde manier behandelen en eventueel straffen. Dat iemand sterker, rijker en meer vriendjes heeft zou geen groot verschil mogen maken, in theorie dan toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bodycount.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Miljarden euro's gaan er nu naar defensie gaan. Dank U Poetin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 1 maart 2022 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Grappig, ik hoorde talloze kritieken op die oorlogen, die overigens niet echt imperialistisch waren in tegenstelling tot de illegale invasie van Oekraiene, een puur imperialistische gril van de BotoxSmurf die hij helemaal zelf genomen heeft en waar hij en zijn kleptoclub een jaar over gelogen heeft, zelfs publiek tegenover de hoogste diplomaten en presidenten. Dat zijn geen manieren. Putin speelt niet meer mee, wat er verder ook gebeurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja joh, ik geef jou gelijk, die gasten uit afrika en MENA landen zijn profiteurs, gelukszoekers, en NIET BLANK, NIET Arisch, geen Europese Broedervolkeren, gekleurde AFro rassen ok, niet raszuiver. Maar wij mensen zijn allemaal soortgericht, ook Hindoestanen die ik kende zijn puur Pro Surikoelie RAS, en neuken alleen met hun eigen soort, dus ik wil eerlijk zijn ok. Oekraine heeft toch opvallend veel RASzuivere, Blanke Ariers, als ik die foto's bekijk en video beelden, had ik niet verwacht. -------------------- MIaauw Hoofdstraat;9907131] Probleem is nou juist: waarom helpen de schatrijke Arabische en Afrikaanse landen hun zwarte RAS genoten niet zelf?? ZWARTEN helpen nooit een andere LAGER geplaatste, hulpbehoevende zwartje in nood ok, heb ik zelf ondervonden nu in harde praktijk. Juist hierom ben ik nu meer Pro White Race geworden afgelopen tien jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet dat Syriërs, Libiërs, Afghanen, Irakezen... ook "Amerikaanse broedervolkeren" waren.
De Rus als iemand die tegen zijn eigen broer zegt "ik zie je graag" om hem onmiddellijk daarna flink af te ranselen. Dit moet Russische humor zijn. Onbegrijpelijk voor mij, maar misschien zien de Wit-Russen daar iets grappig van in. De Oekraïners blijkbaar niet echt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Libië bvb is een vb van interventie van vnl Fransen en Britten, Europeanen dus. Europeanen zijn dus geen haar beter dan de Amerikanen.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Syriër zei me dit weekend "als het bij ons was mocht alles vernietigd worden, met duizenden burgerslachtoffers, maar was er van dergelijke sancties door de EU geen sprake. Nu het kort bij de EU is halen ze alles uit de kast"
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 maart 2022 om 08:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind wel dat onze steun aan de rebellen tegen Assad niet genegeerd kan worden. Het gevolg van die steun is net de opgang van IS en daarmee ook de tragedie van de Yezidi's. Na de Volkerenbond en de Verenigde Naties moet er misschien een opvolger komen zonder vetorecht voor enkele geprivilegieerden. Laat Oekraïne het laatste land zijn dat zulk onrecht moet ondergaan.
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die rol zijn de Amerikanen beginnen spelen onder Obama, trouwens.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 1 maart 2022 om 08:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt overduidelijk niet met een Syriër gesproken, want er werden wel allerlei sancties afgekondigd tegen Syrië. Gelijkaardige als tegen Rusland. Bijvoorbeeld bevriezen van tegoeden, inreisverboden, stopzetting handelsbetrekkingen... Daarnaast was de grootste verwoester in die gebieden IS, die je op dat vlak niet zomaar te pakken kreeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
GIJ en een Syriër? Spreken over lompe Engelse mosselkarren, ofwa? "Lav yor U-mor, man" ![]() Skuus, he: kontni laten.
![]() |