![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Recente peer-reviewed studie:
Intracellular Reverse Transcription of Pfizer BioNTech COVID-19 mRNA Vaccine BNT162b2 In Vitro in Human Liver Cell Line Citaat:
Dus die mRNA vaccins hebben niet alleen het potentieel om te eindigen als DNA in de celkernen, maar stimuleren dat proces ook nog eens. Voor de zoveelste keer blijkt dat iets wat door zogezegde "fact-checkers" als "desinformatie" werd weggelachen, gewoon WAAR te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://sciencebasedmedicine.org/rna...lter-your-dna/ Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Uitstekende video presentatie (zoals gewoonlijk) door Mobeen Syed (aka DrBeen):
DETAILS - Pfizer Vaccine Becomes DNA in The Human Liver Cells Huh7. (In-vitro Swedish Study) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Huh, interessant. Inderdaad compleet niet wat ik verwacht had.
Ik zou overigens nog niet direct in paniek schieten. Niet alleen kan een enkele studie achteraf nog weleens ontkracht worden, maar ik zou ook nog wat vraagtekens zetten bij de mate waarin dit gebeurd of het effect dat dit dan zou hebben. Maar zeker interessant om in de gaten te houden. Ik kan me voorstellen dat als dit resultaat reproduceerbaar is dat we dan richting de toekomst wel anders naar RNA vaccins en alle andere vormen van RNA therapie moeten gaan kijken. Jammer, het was zo'n handige doorbraak. Misschien is er wel een manier om het RNA zo aan te passen dat dit effect niet meer optreedt, een bepaalde verandering van de backbone ofzo.
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit vat alles samen, ook wat andere aspecten van deze vaccins betreft: een afwachtende houding was en is de enige verantwoorde houding.
En in dit geval waren er voldoende beproefde alternatieven, die inmiddels in vele landen bij grootschalig gebruik doeltreffender gebleken zijn dan de vaccins.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen....told you
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatst gewijzigd door vanderzapig : 1 maart 2022 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net te horen gekregen van een collega zijn kleinkind.
Bijna dood van zijn lever. Nog geen 8 jaar oud. Ze steken het op corona. Hij is niet ziek geweest. Gevaccineerd dat wel. Zijne lever kapot.
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Correctie: men vindt dat DNA in de levercellen. Maar het is niet duidelijk of het ook in de kernen van die cellen voorkomt.
|
![]() |
![]() |