![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
denk niet dat hier veel 12jarigen meediscutieren
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Aan Ursula te horen, is het duidelijk dat de politici de eerste viool spelen.
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind het een beetje eigenaardig dat de russen een 60 km konvooi hebben en dat Oekraïne daar niets mee doet.
Lijkt wel een passe partout.
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De modale Rus wordt niet geviseerd. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
Citaat:
Sorry, Rudy, maar zo werkt het niet (altijd)
|
|
|
|
#26 |
|
|
Ja, maar, wat een onzin is dat. Hij wordt niet geviseerd, maar hij heeft wel meer last dan degene die wel geviseerd wordt?
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Genre "Vandamme?"
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al sedert enkele jaren wordt in Rusland ieder protest tegen het huidig regime in de kiem gesmoord. Juist ja. Je zal maar in een land leven dat kop van jut is. Het zou mij niet verbazen dat Poetin vroeg of laat door de eigen bevolking wordt afgemaakt. Zie Roemenië. Welke sancties ook, ze treffen altijd de bevolking. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
Citaat:
Met dien verstande, als de Russen bij voortschrijdend inzicht "goede duitsers" blijken te zijn, mogen ze geviseerd worden van mij.
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat klopt.
In de tekst waar u naar verwees komt de schrijver ondermeer met het narratief van de "neo-nazi's' die Oekraïne beheersen" op de proppen. De tekst die ik daarna las (en waar ik naar verwees), gaat nog een stuk verder in de paranoia. Beide teksten lijken tamelijk 'exemplarisch' voor de web-site waarop ze terug te vinden zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De vraag is natuurlijk: waar zijn die verschillende meningen op gebaseerd? Als nu blijkt dat ze voortspruiten uit een nogal verknipt wereldbeeld, geef ik er de voorkeur aan daar toch voorzichtig mee om te springen en er niet zomaar van uit te gaan dat ik er veel 'waarheid' in zal vinden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
Citaat:
Feit blijft dat dit geen conflict louter tussen Rusland en Oekraïne is. En het feit blijft dat de regering van Oekraïne daar ook niet "toevallig" zit. De tekst die ik aanhaalde is een allereerste tekst waarvan ik vind dat deze heel wat meer gebalanceerdheid aan de dag legt, om te beschrijven wat er aan de hand is. Is deze tekst dan "definitief correct." Nee, uiteraard niet. Is het narratief "rusland/putin 100% verkeerd" correct? Nee, uiteraard ook niet.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 2 maart 2022 om 15:58. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
You never know, maar hetgene oud us legerkolonel doug macgregor te vertellen heeft bij tucker carlson zou zo maar eens de ongefilterde waarheid kunnen zijn.
Als het je interesseert, kijk dan. Indien niet, vegeteer dan maar verder. https://m.youtube.com/watch?time_con...ature=emb_logo
|
|
|
#36 |
|
|
Putin slecht. Al de rest goed.
Somt dat het wat op?
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Ja. Selectieve verontwaardiging.
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Professor Dr. Criekemans kwam met 'n heel genuanceerde boodschap. Duidelijk was hij op de vraag over sancties tegen Rusland; dat 'n kat in 't nauw ... En verder ook dat we niet in oorlog zijn met 't Russische volk. Zijn boodschap was heel wat genuanceerder dan menige buikgevoell reactie hier op 't forum. Ik was 't 100 % met hem eens, ook toen hij zei dat Europa 'n historische kans heeft laten liggen in de jaren '90 om in samenwerking met Rusland 'n Europa te creëren... De link. https://www.hln.be/buitenland/profes...volk~a484fc95/
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|