![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
In de corona discussie vindt u het niet kunnen dat men een analogie maakt met de behandeling vd Joden in de jaren dertig. Maar hier vergelijkt u Poetin met Hitler die het verdient om omgelegd te worden. Westerse regeringen doen er m.i. best aan om hun strategisch eigenbelang niet op de achtergrond te plaatsen. Er is niks verkeerd aan Realpolitik.
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aanklikken om te vergroten.
(fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 4 maart 2022 om 10:30. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aanklikken om te vergroten: "de comediant".
(fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 4 maart 2022 om 10:30. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bis:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 4 maart 2022 om 10:46. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Klinkt beter dan Poutine (zelfs met saus) in elk geval.
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
GEVONDEN: plan Orange.
![]()
|
|
|
#28 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Met de aanval op de vannacht gebombardeerde nucleaire site heeft Poetin wat losgemaakt bij de EU en Nato.
Dit is een gevaarlijke stap van Poetin, een kernramp daar zou 10 maal erger kunnen zijn dan Tsjernobyl en ook hem hard treffen. We komen zo weer een stap dichterbij een ingrijpen door de Nato, deze aanslag is onrechtstreeks ook een aanslag naar het Westen. Het is afwachten of het Internationaal Atoomagentschap toegang krijgt tot de site. Bangelijke dagen worden het nog. |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar als we alle EU politici hun babbel laten doen vanop de juiste lokatie en richting, zal die wolk radioactief materiaal wel naar Rusland dwarrelen.
|
|
|
|
#30 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw kernfobie getuigd alleen maar van een doorgedreven Groene Geest. U negeert ook die Seveso bedrijven nietwaar. En stuwdammen. Niet de eerste keer die gebruikt worden om "de vijand" een poot uit te vijzen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 maart 2022 om 11:34. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 4 maart 2022 om 11:33. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#36 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#37 |
|
Europees Commissaris
|
Internationale veiligheid in dit geval. En inderdaad, het risico bij het bombarderen van een windmolenpark ligt net iets lager dan wanneer men dit zou doen bij een kerncentrale. Dit nog losstaand van het radioactief materiaal.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 4 maart 2022 om 12:26. |
|
|
|
|
|
#38 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#39 |
|
Banneling
|
Er zijn huurlingen en commando's ingeschakeld om de heldhafstigste president van het westelijk halfrond te vermoorden, onze meester gifmenger heeft al ontelbare moorden laten uitvoeren, waarom geen koekje van eigen deeg ?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Klinkt verleidelijk, maar hoe groot schat u de kans in dat er nadien een minder gekke driftkikker in de plaats komt?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|