![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1061 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat dit een van de verschillen is tussen de hypersensitieve medemens en de neuro-typische mens.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 maart 2022 om 12:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1062 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me terdege af wat u dan gerookt hebt ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 3 maart 2022 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1063 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tzal wel zijn, I suck.
Maar mijn hypochondrie kan het niet meer aan. Financieel is een stomme reden. Kwil gewoon terug goed in mijn vel komen. Oh hoe ik smeek bij den Heer. Waarschijnlijk ga ik een afspraak maken nu voor een MRI scan en alles laten nazien. Of wil ik het wel weten?
![]() |
#1064 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net niet. Uw lichaam is er dan volledig vanaf. Een sigarettenverslaving zit puur in je hoofd
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1065 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het niet zo dat rokers gedurende lange tijd geen endorfine meer natuurlijk kunnen aanmaken? Is die laserbehandeling om te stoppen daar niet op gebaseerd? Of is dat kwatsj?
![]() |
#1066 |
Europees Commissaris
|
![]() En je hoofd is geen deel van je lichaam ofzo?
![]() |
#1067 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1068 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Heerlijk, steken in mijn zij van 't schateren ![]()
![]() |
#1069 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel maar stellen dat je het fysiek lastig hebt door het afkicken is onzin. Het is puur mentaal en dus een kwestie van wilskracht. Vraag dat aan elke ex roker en die zal dat beamen. Op zich is stoppen met roken niet zo moeilijk maar als je bijvoorbeeld wat gedronken hebt en je ziet iemand anders roken dan verdwijnt uw eigen ratio en wordt het gevaarlijk. Maar voor de rest, moet je gewoon wat wilskracht hebben en daar schort het vooral aan bij rokers die niet kunnen stoppen. Ze steken het dan maar op nicotine, maar dat is onzin
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1070 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees met d eregelmaat van de klok de magazine 'EOS Wetenschap -Psyche & Brein' al wel eens en daar stond een artikel in dat luisterde naar de naam: "Nicotine op doktersvoorschrift?"
Ik had dat artikel nog niet gelezen omdat ik de magazine eigenlijk gekocht had voor het artikel over de 'kattenparasiet' Toxoplasma gondii. Volgens het artikel over nicotine zouden er mensen zijn die geloven dat er een stof inzit die effectief zou kunnen zijn bij Parkinson, schizofrenie en concentratieproblemen. Niet dat ik het nu direct op een roken ga zetten want het is een onderzoek. Ik steek mijn handen in mijn broekzakken als ik er geen blijf met weet. ![]() Wat met die mensen die, toen het allemaal nog mocht, passief zaten mee te roken tijdens een bezoekje aan de café? ![]() Voor die mensen die er gebruik kunnen van maken Blendle p.s. Een ander artikel op het internet leerde dan weer. De waarheid achter de dampwolk: Hoe (on)veilig is de e-sigaret?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1071 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag gaat de 10de week in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1072 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() No worries dus.
![]() |
#1073 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is stoppen met nicotine erger dan weed of alcohol, als genetisch verslaafde mens dan.
![]() |
![]() |
#1074 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een zeker punt in je leven stop je vanzelf met een aantal zaken. Zoals vettig eten, op het trottoir of de tafel kakken, seks, roken, en uiteindelijk stop je ook met ademen. Laatst gewijzigd door Henri1 : 5 maart 2022 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1075 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de andere rommel, coke, speed, wiet, gestopt van de ene dag op de andere, nooit meer aan gedacht zelfs.
![]() |
![]() |
![]() |
#1076 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1077 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1078 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte niet-rokende heren
Het zogenaamd lid Hendrik de Eerste laat ons wederom kennis maken met zijn kennis over ingevoerde Latijnse woorden: Zou dit een doodgewone Luikse gewoonte betreffen? Dit getal ligt tussen "quinque" en "septem". Met rookvrije groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1079 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is deze 'leuker' ![]() Ik heb in een ver verleden tijdens wilde kroegtochten vrouwtjes op tafels zien dansen, kakken was daar gelukkig niet bij. Ook met rookvrije groeten ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 maart 2022 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1080 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roken is natuurlijk iets anders dan een (vr)eetverslaving.
Persoonlijk is dat moeilijker daar je een zekere hoeveelheid moet naar binnen werken om te leven. Roken kan je volledig,laten. |
![]() |
![]() |