![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tijd om te scholen trug te sluiten!
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsook de discotheken, horeca en niet essentiële winkelkens
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een griepepidemie duurde immers ook maar 6 weken volgens hem. Ondertussen zijn we wel 2 jaar verder. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 maart 2022 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het nog maar eens vragen tegen beter weten in: waarom moest de samenleving op slot voor een virus met een mortaliteitsgraad van minder dan 1% en waar de meeste overlijdens ouder dan 80 waren?
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dagelijks griepdoden gaat tellen in een slecht jaar dan is het alweer gang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland zitten ze ondertussen met hun handen in hun haar.
De Covid -infecties swingen er terug de pan uit. 1maart:36.847 besmettingen 3 maart:58.283 besmettingen 4 maart:68.309 besmettingen https://www.google.com/search?q=nede...client=gws-wiz |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 maart 2022 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De maatregelen werden losgelaten voor carnaval, dus dat ging altijd al voor een piek zorgen, met de punt van de piek rond 5 dagen na carnavalsmaandag, ongeveer nu dus.. De vraag is wat het aantal besmettingen in de komende weken gaat doen. Over twee weken of zelfs over een krappe week al een spoedpersconferentie behoort tot de mogelijkheden afhankelijk van wat er nu gebeurt.
Van de andere kant hebben we nu met alle inentingen, eerdere besmettingen en de omicronvariant bij elkaar ook nog wel goede hoop dat het enigszins los gaat lopen...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 5 maart 2022 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schiet je dan ook in paniekmodus? Want meer stelt zo'n omicron-besmetting niet voor.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 5 maart 2022 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan weten we ook wat ons te wachten staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Gewoon weer, als rechtgeaarde Brabander 5 dagen Carnaval gevierd, en nergens last van (toegegeven ik ken wel een paar mensen met pech). Tradities zijn er om in ere te laten, ik kan me ook wel andere besmettingsgolven herinneren, waar men van kon denken als men nu deze traditie van die groep had in geperkt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij op het werk was de "officiele"besmettingsgraad (met mensen die op quarantiane moesten ervoor)op de burelen zowat de helft.Bij diegenen die kinderen hadden zelfs 100%.
...gevaccineerd of niet...... EN NIEMAND is overleden.....niet aan de "cuvé-19" versie,niet aan de "delta-power",en zeker niet aan de "Omicron-special".... Het zou me zelfs helemaal niet verbazen dat de werkelijke besmettingsgraad in het bedrijf (dus inclusief mezelf) zowat 100% moet geweest zijn....Ik voel me ieder jaar wel enkele keren mottig maar laat het werk ervoor niet ..... Laatst gewijzigd door kelt : 6 maart 2022 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de winkel heb je ook weer de authentieke Hollandse ervaring, met luidruchtige dreumessen en Tokkievaders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zat donderdag op de trein met drie luidruchtige Belgische dreumessen, wat nu?
![]() |
![]() |