![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het werd tijd!
https://www.republicworld.com/world-...ticleshow.html Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook Twitter maakt zich schuldig. BRON En wat met de banden tussen de CIA en Google? Big Tech.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Gipsy : 12 maart 2022 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VN
Herinner hun aude naam nog? "Volkenbond". Die "grepen" helemaal niet in. Welintegendeel. Laks en flut"maatregelen". Zodanig dat de enige manier die ze overlieten was dat er oorlog moest gevoerd worden om oorlog te vermijden. Dat, was WOII. De VN is als Eurosong. Veel geblaat, weinig wol, grote kost. De kenmerken van overheid. De luie asociale kwallen in de samenleving, met veel bombarie opzichtig hun bezigheden bedrijvende. Als je niks doet moet je veel lawaai maken, dan denken mensen dat je iets doet.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Zuckerberg kan subiet een cel in Den Haag delen met andere oorlogsmisdadigers.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Worden allemaal gecanceld:
Russische atletenDoor de Angelsaksen (die geen handel hebben met Rusland). En de EU (die wel handel heeft met Rusland) loopt er achter.
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bewijs dat de VN een nutteloze organisatie is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Russisch gas en russische olie is wat we echt moeten cancelen, ook als het pijn doet. Omdat we geen terroristen mogen sponsoren. Laatst gewijzigd door parcifal : 12 maart 2022 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het tiental Putin gatlikkers van het forum gaan zich dus moeten haasten om te emigreren naar hun paradijs. Niet vergeten een pot vaseline in uw valies te steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb als Europeaan niets aan dit hele anti-Russische circus, deze Angelsaksische anti-Rusland hysterie. Aan de pomp zijn het euro's.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 12 maart 2022 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 12 maart 2022 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Eerlijk gezegd, ik zie er maar 2. De andere zijn gewoon niet-Zelensky-gatlikkers.
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() De Belg zit zo in elkaar: Als bij Lukoil diesel 2,081 staat en bij Shell 2,082 dan gaat hij bij Lukoil tanken. punt.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die russialovers van hier moeten een poot worden uitgedraaid... ![]() Ik heb al dik spijt van al die door mij betaalde middelen die ik destijds mee heb helpen sturen naar Rusland tussen de jaren 1986 en 2010 in .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is een strijd van systemen en waarden. Dictatuur vs democratie. Verdrukking vs vrijheid. De prijs aan de pomp is irrelevant, het enige dat telt is dat niets van die prijs naar de fascisten in rusland gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() En niet alleen aan de pomp maar in heel Rusland zijn het roebels ... of wat er van overblijft.
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Als het er op aan komt zie je wat iemand waard is.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 13 maart 2022 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie vergroten met elke post dat jullie plaatsen maar enkel mijn weerzin tegen dat concept dat jullie telkens weer tegen beter weten in hier vrijelijk mogen verdedigen .... Verachterlijk , dat is nu eenmaal wat er volgens mij het beste bij past om die posts te kunnen kadreren... Laatst gewijzigd door Svennies : 13 maart 2022 om 01:27. |
|
![]() |
![]() |