![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou hier juridische argumenten voor hetzelfde kunnen geven, maar dan zou ik eerst moeten opzoeken wat ik me maar voor driekwart herinner, en dan zou het te ingewikkeld worden voor dit forum. Vereenvoudigen geeft dan weer interpretatiediscussies. Maar inderdaad: we hoeven geen rechtsvoorschriften te lezen. Iedereen heeft kunnen zien wat onze mensenrechten waard zijn. En ook: hoeveel meelopers dat best fijn vinden. Ik kan met die mensen samenleven, maar als ze via het stemhokje een aanslag plegen op mijn vrijheid en mijn gezondheid, dan niet meer.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het EVRM is er niet om te cherrypicken. Je moet de bluts met de buil nemen.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijk hoe men staat tegen gans die "Raad".....Het lidmaatschap van Rusland er in was onhoudbaar, en ze lijken de eer aan zichzelf gehouden hebben...
Nederlands politicus Omtzigt (ja....weeral) ,in een KORTE toespraak,vat de onhoudbaarheid samen: https://www.youtube.com/watch?v=PnacI6M3aD8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Over welke bluts en buil hebt u het?
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er mensen misbruik van proberen te maken zoals in de zaak van die Syrische vluchtelingen die vanuit het buitenland probeerden asiel te verkrijgen.
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het gaat hier over Rusland niet over de EU. Mensen, die aldaar op allerlei manieren misbruik maken van de asiel procedure worden als pseudo-asielanten Rusland uitgebonjourd maar krijgen alhier de onterechte status van vluchteling. En eenmaal dat document ontvangen gaan ze in het vertrekland op vakantie en laten hun familie overkomen op onze kosten. Logisch lijkt me dat niet.
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 16 maart 2022 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja Derde Wereldoorlog is dus nu al begonnen ben toch bang nu om hier te wonen, blanken gaan ons zwarten en Untermenschen dit keer binnen 6 weken kunnen opruimen, geruisloos ok als Holocaust losbarst. Nu zijn blanken het langste, grootste en sterkste superieure Ubermenschen RAS op aarde geworden. koelie mannen zijn vaak klein, zielig en zwak en dom en laf ok, zielepoten, kijk vb suriname nu. zielig daar vd kleingeschapen zwakkere koelie aapjes. |
|
![]() |
![]() |