![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet: ik kan ook zeveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veeel te kort door de bocht.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en belangrijker, tegen welke kost?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mis.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, feiten mijn beste. Terug te vinden op sciensano.
Van 21 feb tot 6 maart zijn 1531 patienten 18+ opgenomen in het ziekenhuis. Daarvan waren er 1329 gevaccineerd. Dat is 87% Eind februari was 88% van de 18+ volledig gevaccineerd. Ik moet dus wel toegeven dat die 93% niet correct was. Het gaat over 87-88%, maar de incidentie tussen de groepen gevaccineerd, ongevaccineerd blijft uiteraard wel compleet gelijk. DUS mijn beste schoof. FEITEN. En als jij wil gaan aantonen dat de incidentie niet gelijk is, stel ik voor dat je de cijfers van sciensano ontkracht.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Of met andere woorden: hoepel toch op met uw onzin gast. Het vaccin heeft mogelijks tijdens de delta-golf verhinderd zwaar ziek te worden en daar is alles mee gezegd. Ondertussen is die golf al lang gepasseerd en doet het vaccin niets meer behalve geld opbrengen voor de pharma. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 17 maart 2022 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is er geen kat die het echt weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel mensen stierven of deden schade op door toedoen van het vaccin, die anders covid hadden overleefd zonder significante schade. Het antwoord op de korte termijn moet er reeds zijn en is ieder oplettende ziel duidelijk. De rekening van de lange termijn moet zich nog aandringen. Maar daar zullen ze wel iets op verzinnen via hun “experts” dat van tafel te kunnen vegen, of beter gezegd onder de mat. Zo kennen we ze al.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan denk ik in de eerste plaats aan schade op het vlak van geestelijke gezondheid. Die is (was) volgens mij aanzienlijk, bij alle leeftijdsgroepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan omringde hij zich met liberalen en deed ie aan politiek.
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk eens goed, per 100.000... ![]() Beschermt juist NIKS meer.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 18 maart 2022 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |